Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2241
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ble super full i går og i dag kom broen Super-Angst innom. Drakk 6-7 halvlitere som for meg er 4 stk etter jeg blir full. Sluttet å drikke kl 03.00.

Når kan jeg ta en sobril (10mg) uten å frykte blackout? Eller det som verre er...

Takk for svar, hilsen skjelvende og svett kar
Tipper det skal gå bra nå, kanskje bare bli trøtt.
Ingen fare, vil nesten påstå det er sunt for deg hvis du har så jævlig angst
Forslag om at du kan jo kanskje dele Sobrilen i to og begynne med 5mg hvis du ikke har erfaring med Sobril. Vent en liten time før du tar den andre halve hvis det blir behov, det er ikke sikkert.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen problem å ta sobril dagen derpå. Man må vanligvis opp i veldig store doser sobril før man opplever blackout.

Hvis man derimot drikker etter at man har tatt dem eller tar dem mens man er full kan utfallet bli annerledes. 10mg er uansett en liten dose, så 0 stress.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter min erfaring hjelper ikke sobril på fylleangst.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Etter min erfaring hjelper ikke sobril på fylleangst.
Vis hele sitatet...
Jeg har motsatt erfaring - sobril er som en mirakelpille mot fylleangst.

Det er riktignok uten toleranse for benzo eller andre gabaerge droger.

Samme med etizolam, vidundermedisin for hangover, som (i mine øyne) nesten det eneste benzoer er godt for.

Men klart, alle benzodiazepiner vil kunne ha god effekt mot angstsymptomer.