Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1212
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte nettopp 4stk paralgin forte fra en dealer fordi jeg har litt smerter for tiden.
Var litt dårlig tid og offentlig så fikk ikke se på varene skikkelig før jeg kom hjem.

Trodde det skulle være faste piller siden han sa det var på resept. Er kapsler og det er hvitt pulver i dem. Tok kontakt med dealer og han sa at det var legit. Er ikke akkurat en jeg stoler 100% på.

Er det noen som kan se hva dette er via bilder? 1cm lengde og 0.3cm bredde, lukter plastikk. Noen som har vært borte i lignende? Dette kan jo være hva som helst.

Bilde: https://imgur.com/TWPi2A8
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tom ut en kapsel og se på fargen
paralgin ser jo ut som en rosa paraceth med en W på ene siden og en delestrek på andre siden.
så den der så ut som alt anna en paralgin.. jeg kjøpte valium av en kar for noen dager siden, eller.. han sa det var valium men det var sikkert potetmel eller noe haha, det svei på tunga å oppløste seg helt sykt fort å merka ikke en shit, det var en hvit rund pille uten noe strek eller noe så det kunne vært hva som helst.
så som sagt så går det mye dritt rundt i byene nå for dealere skal fortsatt tjene penger, så helst hold deg unna alt du er skeptisk på.
selv om jeg ikke gjorde det tho haha men var drita å dum.
stay safe!
mvh
@knaskellerknep den hvite pilla kan ha vært 10 mg valium, ala bensedin fra galenika. Så veit du i alle fall at du har potetmel i blodet i noen dager til
Va hvertfall jalla kvalitet på pilla! Men ja tar poenget ditt.