Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1491 174921
Game disconnected
pokemon's Avatar
bra dere koser dere

@fatman det du tenker på er vell client side mods og det er ikke mulig å få inn i bukkit, tho fins det noen løsninger som tekkit eller feedthebeast som egentlig er masse mods satt sammen til en egen client med egen server som funker å spille multiplayer med. du kan jo kikke på de å se om de har noe hester eller tau, selv har jeg ikke noe erfaring med det.
Sist endret av pokemon; 20. februar 2013 kl. 11:56.
Er det muligt å legge inn Jail pokemon?

med preventing for /tp og /home
Game disconnected
pokemon's Avatar
da må man ha moderering å det er for mye jobb, dessuten så burde det ikke være nødvendig?
Noen som vet om det er mulig og legge inn build craft i voltz server? og som kan forklare hvordan jeg gjør det?
Åpner som sagt tidligere i posten en ny Minecraft server veldig snart.
Vi har en nettside ferdig, TeamSpeak3 server og selfølgelig MC serveren.

Jeg er ute etter moderatorer, helst 18+, men om du ser på deg selv som moden og voksen nok til og ta gode avgjørelser, så er det en mulighet.

Send meg en PM om du er interessert!
Nei, trenge i grunn ikke noe jail. Folk klarer å oppføre seg

Et screenshot.

http://bildr.no/thumb/1397191.jpeg
Game disconnected
pokemon's Avatar
kan vi slukke den jeg satt opp da eller? skal jeg la den kjøre?
Jeg og Abjells har da brukt nok tid foran en liten 'borg' vi har begynt på. Rundt 35-40 iron spader har gått med i gravingen av dirt da vi ville ha det flatt...
Sitat av FatMan Vis innlegg
Har vanilla ja. Kjører via hamachi. Vil gjerne kjøre samme mappet uten fattige plugins som gjør at man lager klan og ikke kan fjerne blokker og sånt shit. Vil helst bare ha et par enkle mods inn på serveren, f.eks at man kan ri på hester, bruke tau o.l.
Vis hele sitatet...
Hmm finner ikke noen tau mod men har funnet en med hester, for å installere den bare last ned forge universal, åpne minecraft_server.jar og dra alle filene inn, IKKE SLETT META-INF. Start serveren, og lukk den igjen
Alle som skal spille på serveren må ha forge installert(Åpne minecraft.jar og dra filene inn, og så slett meta inf.)

For å installere heste moden åpner du mods i .minecraft og drar simplyhorses_147blablabla.zip inn. Når du skal installere den på serveren åpner du mods mappen der hvor serveren er installert og drar samme zip fil inn som du gjorde med minecraft.
Sitat av Rabbern Vis innlegg
Jeg og Abjells har da brukt nok tid foran en liten 'borg' vi har begynt på. Rundt 35-40 iron spader har gått med i gravingen av dirt da vi ville ha det flatt...
Vis hele sitatet...
Sweet! Coords? Kunne tenkt meg en titt, kanskje hjelpe til også når jeg har tid
Er bare en mur nå men blir mer etterhvert

x: -1300
z: 407
Serveren til pokemon oppe enda?
Jeg kommer ikke inn hvertfall, Redkite. Men du kan jo spill på mc.lonenighthaven.com:25665 i stede Jeg og abjells har begynt å spille der
Noen som vil spille feed the beast med meg?
Begynner å bli litt lei av å bare spille alene.
Flere som sliter med og komme inn på Planetminecraft.com?

Edit: Glem det, er vist maintainece
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har startet en server for ikke lenge siden! Om folk er interessert i å spille så er det isåfall: raptorville.dickpumps.net:33333
Ingen som spiller på serveren til Toseki lenger? Var innom en tur nå og det var utrolig dødt..
Sitat av Rabbern Vis innlegg
Ingen som spiller på serveren til Toseki lenger? Var innom en tur nå og det var utrolig dødt..
Vis hele sitatet...
Har gitt opp etter å ha blitt griefet gang på gang.
Sitat av redkite Vis innlegg
Har gitt opp etter å ha blitt griefet gang på gang.
Vis hele sitatet...
Har også fikset huset ditt flere ganger, en del personer er og blitt bannet
Sist endret av GJERDE; 11. mars 2013 kl. 20:56.
Sitat av GJERDE Vis innlegg
Har også fikset huset ditt flere ganger, en del personer er og blitt bannet
Vis hele sitatet...
Da detter jeg plutselig inn igjen
Sitat av redkite Vis innlegg
Da detter jeg plutselig inn igjen
Vis hele sitatet...
Fiksa hele huset ditt nå...Var 2-3 folk som hadde vert der å ødelagt..
Såg bra ut nå
Sitat av Rabbern Vis innlegg
Ingen som spiller på serveren til Toseki lenger? Var innom en tur nå og det var utrolig dødt..
Vis hele sitatet...
Jeg er innpå nesten hver deg.

Dag*

[COLOR="White"]Titegn[/COLOR]
Startet opp FTB nå og lastet ned en ny oppdatering. Save gamesa mine ble borte ,noe som ikke gjør noe siden jeg da ble klar for å starte opp fra scratch. Men etter å ha startet generering avterrain stopper alt opp.

Noen som har samme problem og eventuelt har funnet en løsning?

Kaizen
Game disconnected
pokemon's Avatar
Sitat av Toseki Vis innlegg
Vis hele sitatet...
har dere gitt opp serveren eller finner den ikke
Sitat av pokemon Vis innlegg
har dere gitt opp serveren eller finner den ikke
Vis hele sitatet...
Ja jeg måtte desverre legge den ned, trodde dog den skulle holde seg oppe frem til og med mandag, men. Økonomiske problemer sørget for at det der ikke funket.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Heisann, jeg er på utkikk etter en FTB server med god stemning og flotte mennesker på. Jeg har eksperimentert litt med tekkit på Singleplayer, men begynner å gå lei å være helt aleine


Jeg har tidligere vært på diverse servere, men man finner alltid de som "cheater" bruker xray og diverse.

-Swii
Noen som vet om det kommer til å bli Oculus Rift support til Minecraft?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av MadCroc Vis innlegg
Noen som vet om det kommer til å bli Oculus Rift support til Minecraft?
Vis hele sitatet...
Det er ikke annonsert noe slik support, men hvem vet hva fremtiden kan bringe.

Oculus rift er ikke ferdigutviklet enda, så det er ganske tidlig å spekulere i om spill vil få støtte til det.
Not a real gamer
retovio's Avatar
noen som vet hvordan jeg legger til plugins på en ftb server?
er yogcraft vist der har noe å si
Sitat av MadCroc Vis innlegg
Noen som vet om det kommer til å bli Oculus Rift support til Minecraft?
Vis hele sitatet...
Det er sannsynlig da ihvertfall Notch er veldig interessert i Ocolus Rift og skal ha støtte for det i 0x10c. Hva Jeb som faktisk jobber med Minecraft nå tenker om det vet jeg ikke.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Tekkit blir litt kjedelig for min del, altfor lett å skaffe ting. Tar heller å spiller FTB og bruker en cart som miner for meg.
#toolazy4google

Er FTB som en mod, som du adder til clienten, eller har det en egen client?
Sitat av Kriis Vis innlegg
#toolazy4google

Er FTB som en mod, som du adder til clienten, eller har det en egen client?
Vis hele sitatet...
Egen client.
Det jeg syns er digg med tekkit er at du har litt tid til å bygge forskjellige ting. Nå har jeg en 'fabrikk' som lager dia ut av en maskin som melker en ku. Jeg har et lite vannkraftverk som lager strøm til kompressor, ovner, osv. Men akkurat nå så vet jeg ikke hva jeg vil lage. Har en ring så jeg kan fly også som tok lang tid å lage.. darkmatter er no dritt.
Jeg er på en ganske bra FTB server nå, hvis noen er intereserte. Leter etter folk å spille med.
Modpacken er Direwolf20, og på serveren er alt lov. Altså det er lov å stjele og drepe, men det skjer veldig skjeldent.
PM for info (det er ikke min server)
Tekkit er noe som er gøy i et par uker. Når man kan produsere en stack med red matter i sekundet, så blir det ganske kjedelig. Lagde også et maskineri som lagde HW-sol paneler for meg. Kjempegøy å bygge, men det blir litt kjedelig når du bare spiller for å holde maskinene i gang.
Har ikke prøvd FTB ennå, hva er egentlig forskjellen? (utenom at EE ikke er inkludert)
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Sitat av LordMinning Vis innlegg
Tekkit er noe som er gøy i et par uker. Når man kan produsere en stack med red matter i sekundet, så blir det ganske kjedelig. Lagde også et maskineri som lagde HW-sol paneler for meg. Kjempegøy å bygge, men det blir litt kjedelig når du bare spiller for å holde maskinene i gang.
Har ikke prøvd FTB ennå, hva er egentlig forskjellen? (utenom at EE ikke er inkludert)
Vis hele sitatet...
Masse random stuff jeg ikke har skjønt meg på enda. Spiller selv direwolf, og her er listen over modsene http://feed-the-beast.wikia.com/wiki...olf20_Mod_Pack
Serverspørsmål:
Hvor får jeg tak i dynmap-texturepack for Factorization-mod, som jeg kan putte i \dynmap\texturepacks\standard ?
Dette er for et Mindcrack-oppsett.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvordan får jeg en mining turtle til å gå flere skritt enn kun et? Skriver inn turtle.dig() da går den en fram, men hvis jeg tar f.eks turtle.dig(50) så får jeg feil :/ Hvordan få den til å gå f.eks 40 blokker frem snu seg til venstre og gå 50 blokker så snu igjen osv osv?
High Magus
10100's Avatar
Sitat av Rabbern Vis innlegg
Hvordan får jeg en mining turtle til å gå flere skritt enn kun et? Skriver inn turtle.dig() da går den en fram, men hvis jeg tar f.eks turtle.dig(50) så får jeg feil :/ Hvordan få den til å gå f.eks 40 blokker frem snu seg til venstre og gå 50 blokker så snu igjen osv osv?
Vis hele sitatet...

turtle.dig()
turtle.retning()
turtle.dig()

Kan også lage en loop/funksjon for det. Anbefaler å lese om lua programmering.
fant noe nå .. men problemet blir da at maskinen blir full. excavate 50 er det jeg bruker nå... men den blir alt for fort full.
går vel ikke ann å få den til å ikke plukke opp?*
High Magus
10100's Avatar
Hva med å lage en loop som gjør at den graver f.eks. 20 og så kaster den ut alt?
Vet ikke åssen det blir. For sånn det er nå så tar den 250 blokker sirka så stopper den å går til start posisjon igjen. skulle hatt så den holder seg hele tiden. Evt at dne ikke plukker opp i heletatt da.
Sitat av Rabbern Vis innlegg
Vet ikke åssen det blir. For sånn det er nå så tar den 250 blokker sirka så stopper den å går til start posisjon igjen. skulle hatt så den holder seg hele tiden. Evt at dne ikke plukker opp i heletatt da.
Vis hele sitatet...
Hvis du setter ned en chest bak mining-turtlen før du starter den, dropper den av tingene der og fortsetter å mine når den er full
Synd freak ikke har en ¨offisiell¨ server :/

Kunne godt tenkt meg en server som var ganske vanilla, skulle gjerne hosta selv men har ikke mulighet til det
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Sitat av wildman Vis innlegg
Synd freak ikke har en ¨offisiell¨ server :/

Kunne godt tenkt meg en server som var ganske vanilla, skulle gjerne hosta selv men har ikke mulighet til det
Vis hele sitatet...
Var jo en gang i tiden en server, men den ble lagt ned. Trur ikke det var mange nokk som spilte, eller stoppa og spille etter en uke.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Var jo en gang i tiden en server, men den ble lagt ned. Trur ikke det var mange nokk som spilte, eller stoppa og spille etter en uke.
Vis hele sitatet...
http://www.thorcraft.no/index.php?op...d=50&Itemid=62