Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1543
Hei.

Det finnes en dokumentar om Side Brok som kom ut for 10 år siden. Den ble da vist på ymse filmfestivaler og slikt. Er det noen som vet om den er å oppdrive på internett? Jeg vet Platekompaniet har den på DVD, men det er ikke aktuelt.

All hjelp mottas med takk! Mvh.
Tror den er vanskelig å få tak i på Internett. Forslaget mitt er kanskje intet bedre enn Platekompaniet, men du får tak i filmen til utleie på enkelte bibliotek.
Jo, jeg har tenkt tanken jeg også, men jeg har ikke utstyr til å spille av DVD lengre gitt!
Den enkleste løsningen, så fremt du vil bruke noen kroner, kan i så fall være å kjøpe deg en billig DVD-spiller? Har sett tidligere at disse kan ligge på rundt 2-300 kr. Da vil du i framtiden ha mulighet til å se litt mindre ''tilgjengelige'' filmer. Beklager dog at jeg ikke kan være noe mer behjelpelig enn dette.
En del bibliotek (kanskje alle?) har utlån av DVD-spillere.