Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2959
Hei. Har i det siste månedene fått kjempe seig og klissete hasj . Den er så seig at jeg at etter å mekka må jeg vaske henda to ganger hvis ikke klistrer alt jeg tar på til hånda mi. Hasjen er ellers standard. Blir ikke kjempe balle som med vanlig seig hasj

Noen som veit hva den kan være bøffa med?
Sist endret av eraser; 12. mai 2019 kl. 23:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har du bilde av klumpen? Fikk noe svært seige greier sist jeg også, følte ikke at jeg ble så skækk egentlig. At dealern min snakka om at det var mye fakehash ute på markedet ga meg ikke noe mindre tvil heller :/
eraser's Avatar
Trådstarter
Tenkte på det samme etter jeg så en tråd her med lenke til lovlig fake hasj. Har ikke noen kamera men den ser ut som, lukter og smaker hasj. Men er noe rart uansett. Vært flere plater som har vært sånn her
Det gjorde klumpen min og. Svært oljete vel og merke. Jeg tente på en liten klump siden jeg så en youtube video på det, flammen stod sikkert 30 cm og klumpen ble helt kullete og det var mye olje naturligvis. Klumpen min gikk fra å være brun til grønn også når jeg klemte litt på den, er ikke så rutta på hasj så vetta faen. Har ikke kjøpt noe mer og har ingen planer om det heller.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det du beskriver dukker opp med jevne mellomrom, du bør endre måten du mekker på.
Noen ganger blir resultatet bedre om du endrer mengde tobakk og lignende.

Om den er falsk er vanskelig å vite, men helt normal hasj kan fint være klissete som fy. Thc olje er jo veldig klissete det også.
Selv etter å ha behandlet grønt blir du klissete på fingrene.
Hvis man blir sticky på rette måten er det jo som regel et godt tegn, men mesteparten av den myke bøffehasjen blir man ikke sticky av. Bare feit på fingrene...
sannsynligheten for at seig hasj er bøffa ut kraftig er stor. og det er ikke nødvendigvis kvalitetsvarer fordi det er oljete. Det blir garantert bøffa ut med andre oljer og voksprodukter.

og evt. syntetisk thc hvis det er fakehash.
Sist endret av tetragrammaton; 13. mai 2019 kl. 10:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Uten bilder har sånne tråder veldig begrensett nytte.

Når det ikke er gode bilder av hasjen når den er revet opp og når den er brent blir det for mye synsing og det blir vanskelig for andre og kjenne igjen slik dårlig hasj.
eraser's Avatar
Trådstarter
Yes blir bare feit på fingra rett og slett. Noen som veit hvor farlig det er å røyke det greiene her ?? Skal få ordna bilder men hakke kamera nå skrev jeg. Andre burde ha lignende erfaringer da dette ikke er normalt. Egg fra Marokko kan være seig og fin men det er ikke det greiene her. Bare evig kliss.
Garantert bøff bla bla bla, hvis man får tak i det mange kjenner som sortings så vil effekten bli så som så, min erfaring er at de mørkeste seigeste typene inneholder ikke plantematerialer i det hele tatt, kun pollen og olje. Men ikke noe av selve planta, dette kommer ann på produksjon.

De mørkeste seige typene er gjerne 10/10 på smak men 4/10 på funk. Man bør ha en lysere pollen type i tillegg som man blander ut med. Ellers pleier jeg å bruke mye mer tobakk enn jeg vanligvis gjør og får ønsket effekt, men er mye mer stress og jobbe med, men kun fordi effekten ikke er der betyr ikke at det nødvendigvis er bøffet ut. Jeg selger mye fakehasj enda, og enten kjøper man en kg med fakehasj som man blander ut med typ 50-70 g med syntetisk. Aldri i mitt liv blandet ut videre med det da man må kjøre det i mikroen for å jobbe med men da kan du heller ikke varme hasjen fordi du fordamper/brenner thc’en grunnet varmen!

Prøv høyere varme/mer tobakk og har også hatt gode erfaringer med dabber til de mørkeste seigeste typene

Men huskeregel veldig få typer av denne graden hasj som er 10/10
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Hadde noe vi kalle fransk henna for 17 år siden. Så ut som en hasj plate, men ble også kalt fransk såpe i den perioden av de folka rundt meg akkurat da0(finkes sikker god hasj som heter det samme i andre miljøer)

Den luktet nesten hasj, og smakte nesten hasj, når man røyka det smakte det neste såpe.

Røyka man 5 gram på bong kunne man bli litt skækk men kan også være oksygenmangel pga mange trekk på rad hehe.

Endte med å bli tatt med sånn hasj. Ganske mange plater.

I rettsaken hevdet de det var hasj og ville dømme meg selvom det ikke var hasj fordi jeg hadde intensjon å selge det som hasj. Men jeg sa min intensjon var å bøffe folk med vilje. Kripos hadde ikke spart på prøvene så de kunne ikke ta en ny test så på en eller annen måte ble den saken henlagt. Men det var en som med veldig amnge tiltaler så det kan hende de rett og slett ikke prioriterte akkurat de forholdene selvom det kunne blitt straff for en del plater hasj... Men de første prøvene fra Kripos viste at det ikke var hasj, men det var visst en super lav mengde thc som var såpass lav at det egentlig ikke kunne betegnes som hasj.


Er lenge siden så mulig jeg blingser litt, men poenget er at om du har falsk hasj og behandler det som ekte hasj. Selger det som ekte hasj vil du sannsynligvis bli siktet for at det er ekte hasj....

.prøv å ta bilde da. Er mye god klissete hasj, noen år siden jeg har røyka men sjeldent jeg hsr fått klissete dårlig hasj, men ting forandre seg. De dårlig hasjen man fikk før var som regel veldig tørr og lys, Evt veldig mørkebrun, men lys inni.
Sitat av eraser Vis innlegg
Yes blir bare feit på fingra rett og slett. Noen som veit hvor farlig det er å røyke det greiene her ?? Skal få ordna bilder men hakke kamera nå skrev jeg. Andre burde ha lignende erfaringer da dette ikke er normalt. Egg fra Marokko kan være seig og fin men det er ikke det greiene her. Bare evig kliss.
Vis hele sitatet...
Kjøper du fakehasj og selger det blanda med syntetisk? Faen er du for en fyr egentlig? Wow. Håper jeg misforstår her ass.

Klarte å sitere feil person, mente å sitere 420master.
Sist endret av lemon99; 13. mai 2019 kl. 15:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av 420master Vis innlegg
Jeg selger mye fakehasj enda, og enten kjøper man en kg med fakehasj som man blander ut med typ 50-70 g med syntetisk. Aldri i mitt liv blandet ut videre med det da man må kjøre det i mikroen for å jobbe med men da kan du heller ikke varme hasjen fordi du fordamper/brenner thc’en grunnet varmen!
10/10
Vis hele sitatet...
Dette er fattig gjort. Hvorfor utsette andre mennesker for dette?
Syntetisk hasj kan ødelegge folk, og dette selger du for å tjene penger til deg selv?

Det er moralsk forkastelig.
Sitat av MasterOfNone Vis innlegg
Dette er fattig gjort. Hvorfor utsette andre mennesker for dette?
Vis hele sitatet...

Rike mennesker har råd til ekte vare? La meg på den til folk jeg ikke stoler på, første gangen jeg møter de etc. Jeg -trodde- hvertfall at hvis man ikke selger hasj så blir man heller ikke dømt for det, men når jeg leser den andre posten oppi her skjønner jeg jo at det ikke er noe vits. Har blitt tatt på slike møter før så tar ingen sjanser lenger
Sitat av 420master Vis innlegg
Rike mennesker har råd til ekte vare? La meg på den til folk jeg ikke stoler på, første gangen jeg møter de etc. Jeg -trodde- hvertfall at hvis man ikke selger hasj så blir man heller ikke dømt for det, men når jeg leser den andre posten oppi her skjønner jeg jo at det ikke er noe vits. Har blitt tatt på slike møter før så tar ingen sjanser lenger
Vis hele sitatet...
Så du selger det til redusert pris? Det tviler jeg sterkt på. Er du først så uærlig at du selger fakehasj så selger du det faen meg til vanlig pris også.

"Rike mennesker har råd til ekte vare?" Jeg har spenn, går fortrolig til en dealer og forventer ekte hasj. Du er et avskum i samfunnet om du utsetter andre for syntetiske produkter. Hvis du er redd for å bli tatt, hvorfor selger du da? Skjønner ingenting.

Håper staten får fingern ut og selger det selv snart. Slipper man å gå og lure på om du får ekte eller fake varer.
Sitat av 420master Vis innlegg
Rike mennesker har råd til ekte vare? La meg på den til folk jeg ikke stoler på, første gangen jeg møter de etc. Jeg -trodde- hvertfall at hvis man ikke selger hasj så blir man heller ikke dømt for det, men når jeg leser den andre posten oppi her skjønner jeg jo at det ikke er noe vits. Har blitt tatt på slike møter før så tar ingen sjanser lenger
Vis hele sitatet...
Det du driver med er helsefarlig for kjøperne, og strengt talt helt forkastelig.
Folk har dødd av syntetiske thc-blandinger, også her i Norge. Om ikke hjertestans o.l er farlig nok, er det fortsatt mye synthetisk THC som lettere fører til psykose. Når man ikke engang vet at det er syntetisk man bruker, så er det jo ekstra farlig.
Research chemicals, som synthetisk thc, er også ulovlig i Norge, så forstår ikke helt tankegangen din.

Skjønner ikke at du kan rettferdiggjøre dette for deg selv, håper du tar til fornuften og slutter med det. Det er rett og slett patetisk og ufyselig, og du bør holde deg for god for det.
Sist endret av Alzo88; 13. mai 2019 kl. 16:51.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Dritten blandes gjerne inn med gammel eller lavkvalitet shit også. Så pass på...
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det egentlig noen fasit på om man har fått tak i noe brukbart uten å prøve det selv?
Har selv vært borti noe som lukter godt og har en god konsistens, litt myk, og brun, uten at jeg har testet det selv. Det er noe en venn fikk av meg som ble kalt "standard". Den har enda ikke blitt testet.

Tipper svaret er nei, med mindre man er kjemiker.
Lukta er en av tingene som lettest avslører bøff. Har man røyket noen år vet man at forskjellige typer hasj lukter forskjellig, men at det ikke er uendelig mange hasj-lukter. Ofte når jeg får ny bønne og kjenner lukten vekker det minner om hasj jeg har hatt før med tilsvarende lukt.

Har fått tak i "henna"(selger innrømte det) én gang. Den var så oljete at det ble gule merker overalt man oppbevarte den, særlig klipsposer kunne man se det på. I tillegg luktet den veldig rart, men med et hint av hasj. Effekten var som å røyke papp/tørrokk fordi det var det det egentlig var før henna ble tatt oppi, bare at den ble enda litt svakere utblanda.

for 5-6 år siden var det noe vi kalte plastelina, fordi det var akkurat som modellkitt, både i konsistens, lukt og smak. Den var mørkebrun og man merket at den ikke luktet som vanlig hasj. Når man brant på den kom det ingen bobler men den ble svartsvidd. Og lukten av røyken som kom var bokstavelig talt som BILDEKK! Skjønte fort at det var bøff men det var mange 14-15åringer på den tida som kjøpte denne og jeg får enda en dårlig følelse av at noen kan gjøre slikt