Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 892
Hei folkens.

Har søkt om førekortet via statensvegvesen og har et spørsmål..
Det står at for å få lappen må du ha godkjent vandel. Jeg sonte en dom under behandling for over 2 år siden som har med narkotika å gjøre, ikke noe om bilkjøring eller noe i den duren. Har ikke hatt noe politisak etter det men fikk en bot for å ha erkjent stoffbruk i fjor i april. Vil dette ha noe å si nå?

En annenting også, har nedsatt syn å lurte på om jeg må levere attest før øvelseskjøring eller før oppkjøring? er helt clueless as. Takk for svar!

Bump
Sist endret av Rizlaheledagen; 25. desember 2018 kl. 22:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du må levere attest på syn når du tar teorien. Det eneste testen de gjorde hos statens vegvesen der jeg bor var at man måtte se på ett skilt ett stykke unna og skrive ned hva som sto der, men har ikke nedsatt syn.
Jeg er i samme båt.

Vanlig behandlingstid er 1-2 uker, med meg har det tatt over en måned. Jeg tviler på at jeg er klarert, får ikke noe ordentlig svar fra vegvesenet så må kontakte politiet.

Regner med pissings.
Eventuelt hvor lenge må man gå på pissings? Den faens boten i april kommer sikkert til å fucke meg over as. Kjipt!

Holdt meg nyktern siden da og. Jaja
Sitat av Rizlaheledagen Vis innlegg
Eventuelt hvor lenge må man gå på pissings?
Vis hele sitatet...
Det jeg har lest som er det vanlige er 6 mnd. Jeg har tenkt å klage på at dette ikke ble informert om i dommen. Trodde det skulle gå fint siden jeg ble tett oppfulgt på rus mens jeg sonet. Hadde selfølgelig begynt før om jeg visste at det ble pissings. Mest ironiske er jo at nå er jeg mer edru enn noen gang. Blir stadig overrasket over prosedyrene i dette landet