Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2690
Hei.

Jeg leter etter en Rema 1000-reklamefilm, som gikk på TV for en stund tilbake. Jeg har googla en god del og sett på rema.no, men finner ikke snurten av den. Bare et forum som folk sier hva dem synes om den.

Ok, here goes:

Kvinnen: Har dere vann som er tappet fra isen på nordpolen?
Kelner: Selvsagt.
Kvinnen: Hvorfor det?

De av dere som har sett den kjenner nok igjen dette med en gang. Husker jeg rofla inn i en annen dimmensjon når jeg så den, men jeg kan faen ikke finne den igjen.

Noen som vet hvor denne luringen gjemmer seg hen? Den MÅ jo finnes ett sted...
Sist endret av Eplekjekk; 11. mars 2011 kl. 01:21.
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Hei.

Jeg leter etter en Rema 1000-reklamefilm, som gikk på TV for en stund tilbake. Jeg har googla en god del og sett på rema.no, men finner ikke snurten av den. Bare et forum som folk sier hva dem synes om den.

Ok, here goes:

Kvinnen: Har dere vann som er tappet fra isen på nordpolen?
Kelner: Selvsagt.
Kvinnen: Hvorfor det?

De av dere som har sett den kjenner nok igjen dette med en gang. Husker jeg rofla inn i en annen dimmensjon når jeg så den, men jeg kan faen ikke finne den igjen.

Noen som vet hvor denne luringen gjemmer seg hen? Den MÅ jo finnes ett sted...
Vis hele sitatet...
http://www.folkogfilm.no/#/4/37/0/
Når ble denne sendt?
Sitat av ToxtethTerror9 Vis innlegg
Når ble denne sendt?
Vis hele sitatet...
http://vgd.no/musikk-tv-og-film/tv-p...18164/innlegg/

Denne tråden er fra 2002, så det er ihvertfall såpass lenge siden. Mener den er sendt en periode eller to etter dette også, med noen års mellomrom.
Tusen takk Eplekjekk og 9ppel. Fikk meg en god latter atter en gang
Ja, takk for den 9ppel! Den er bare så fantastisk morsom, må bare le når jeg ser den.