Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1171
Hei. Var innblandet i en slosskamp for 2 uker siden, ble oppringt av politiet idag å skal møte til avhør idag kl 12.

Har hatt en tidligere konflikt med en som lurte meg ved et bilkjøp, jeg traff han på byen å lurte på om han ville bli med ut å snakke.

Det så skjedde var at vi sto å snakket å han provoserte, jeg ga han en liten øyrefik så prøvte han å skalle meg etterpå, å jeg skallet tilbake i selvforsvar.
Det som skjedde var at han falt i bakken blødende. Men ikke noe mer alvorlig tror jeg.

Skal jeg nekte å avgi forklaring eller legge alle kortene på bordet å si at han prøvde å skalle meg først, å at det like godt kunne vert jeg som falt på bakken?

Kan nenves at jeg har et vitne på at han prøvde å skalle meg.

Svar ønskes fort. Takk
Det eneste problemet er at du "slo" først med den ørefiken. Hvis man skal sloss så aldri slå først for da blir det anklagd som angrep og ikke forsvar.

Var det vitner til stede?.. Hvis ikke kommer vedkommende til å overdrive ørefiken
nekt nekt nekt, de henlegger nok saken.
Sitat av Swii Vis innlegg
Det eneste problemet er at du "slo" først med den ørefiken. Hvis man skal sloss så aldri slå først for da blir det anklagd som angrep og ikke forsvar.

Var det vitner til stede?.. Hvis ikke kommer vedkommende til å overdrive ørefiken
Vis hele sitatet...
Sliter som sakt litt med det å gi det "første" slaget. Ofte de som får skylden i sånne saker uten å være den egentlige skyldige. Men ja, syns du burde legge alle kortene på bordet, lurte han deg i et bilkjøp så er det straffbart i seg selv i form av bot etc.
Trådstarter
10 0
Dette var rett utfor en uteplass flere folk som sto å røyktet å snakte med hverandre, vi sto 10 meter vekke fra "de andre". Men ingen så sto å fulgte med, hvem gidder stå å se på 2 menn som "diskuterer", var ikke høylytt heller, så den "ørefiken" kan jeg veksle om til et klapp/rist på skulderen.

Skal også legge til at jeg tviler på at noen såg denne ørefiken, ville dere bare nektet på dette?
kan også nevne at jeg snakte med politiet samme kveld, 10 min etter episoden. Da forklarte jeg hva som skjedde men valgte å ikke nevne noe om ørefiken
long story short:
han svindlet deg og nektet for dette, og du truet med å anmelde han. deretter sa han at hvis du anmelder det, så blir det grisejuling, og ga deg en liten "forsmak" med et slag. så prøve han å skalle deg, som du svarte med ved å skalle tilbake...
Trådstarter
10 0
Heh, problemet der er at dette bilkjøpet skjedde for 2.5 år siden.
Trur egentli ingen kan svar dæ på dette... e nå du må tenk ut sjøl, å om du lyg må du verk naturlig og overbevisanes.

Men brå nekting og sjølforsvar har aldrig skada noen =)

Og om du si det som det va, så seij du følt dæ psykisk trua eller noe sånt og ville bare ha fyren vekk =)
Sist endret av Mozzie; 22. januar 2011 kl. 02:39.
Si at han slo først, så legger du inn en motanmeldelse for at han slo deg... = henlagt,