Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3487
Regner med at det ikke er bare meg her på forumet som skal drikke meg dritings og feste vilt på ferja til Fredrikshavn den 13. eller 20. oktober?!

Anbefaler alle som ikke allerede har gjort det, å bestille billetter så fort som mulig. Blir sikkert utsolgt

Turen kommer ihvertfall til å bli sinnsyk. Puber og barer åpner kl 20:00 og er åpne til 04:00. Nattklubber åpner kl 00:00 og stenger kl 08:00! Kommer som sagt til å bli en sinnsyk tur

Selv har jeg bestilt billetter til 13. oktober. Flere herfra som drar da?

Om flere enn meg er keene på et skikkelig lugarvors, så send meg PM. Jenter oppfordres til å ta kontakt. De får shotgun på sitteplass. Regner med at det kommer til å gå hett for seg på lugaren til meg og mine tre kompiser som skal i veien

Link til info og bestillingsskjema: http://studentcruise.info/
Sitat av Kamma Vis innlegg
Om flere enn meg er keene på et skikkelig lugarvors, så send meg PM. Jenter oppfordres til å ta kontakt. De får shotgun på sitteplass. Regner med at det kommer til å gå hett for seg på lugaren til meg og mine tre kompiser som skal i veien
Vis hele sitatet...
Er dere rockestjerner eller noe slikt?
Sitat av tafsern Vis innlegg
Er dere rockestjerner eller noe slikt?
Vis hele sitatet...
Hahaha
Du har tydeligvis ikke hørt om dette før, dette tar heeeelt av. Hørte om en fyr som hadde glemt rom nøkkelen og bare sparket inn døren i steden, hahaha. Så ja er litt rockestjerne tendenser.
Sist endret av Crazy-Norwegian; 10. september 2010 kl. 00:20.
Sitat av Crazy-Norwegian Vis innlegg
Hahaha
Du har tydeligvis ikke hørt om dette før, dette tar heeeelt av. Hørte om en fyr som hadde glemt rom nøkkelen og bare sparket inn døren i steden, hahaha. Så ja er litt rockestjerne tendenser.
Vis hele sitatet...
Tror ikke du skjønte sarkasmen..
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Tror ikke du skjønte sarkasmen..
Vis hele sitatet...
nja, jo, men fins da en stor hau med teite personer der ute, personen kunne vært seriøs. Just sayin'
Sitat av tafsern Vis innlegg
Er dere rockestjerner eller noe slikt?
Vis hele sitatet...
Ingen som rocker nå lenger. Finnes andre måter å være populær på Men man vet jo aldri hva vi blir...
Jeg har også hørt om han fyren, og tro det eller ei, men han ble faktisk anmeldt for herværk, samt bøtelagt for 2600 kroner. Be my guest

Sitat av Kamma Vis innlegg
Regner med at det kommer til å gå hett for seg på lugaren til meg og mine tre kompiser som skal i veien
Vis hele sitatet...
Sist endret av Dibsent; 10. september 2010 kl. 00:56.
Haha, kan ikke akkurat si jeg mente det sånn
Hvem er det som arrangerer denne sammenkomsten?
Sitat av Jonhe008 Vis innlegg
Hvem er det som arrangerer denne sammenkomsten?
Vis hele sitatet...
Vet ikke. Hvordan det?
Jeg var der i fjor, jeg husker ingen ting, men tror det var gøy etter bildene å dømme. Vurderer å dra i år og, men har ikke bestemt meg enda.
Hvor kan man bestille billett?
Sitat av tafsern Vis innlegg
Er dere rockestjerner eller noe slikt?
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte og de var rockestjerner!

Men så gikk det opp for meg at dette er jo en kontaktannonse for å få jenter inn på lugaren sin...sikkert noe ugler i mosen av noe slag.

nFF - Norges største daterape portal.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Når det er gratis drikke inkl. i buffeen, hvilken drikke er dette? Bare øl? Cider? Vin??

Og er det mulig å benytte seg av bufeet og drikke under hele overfarten,?evt. hvor stor del av overfarten?
Var på studentcruise i fjor, og det ser ut som om jeg skal i år også. Kiler i magen ved tanken, det var latterlig gøy i fjor... Skikkelig guilty pleasure!
hva er studentcruise for noe egentlig, er det noe colorline eller noe arrangerer?
Sitat av thecec Vis innlegg
Når det er gratis drikke inkl. i buffeen, hvilken drikke er dette? Bare øl? Cider? Vin??

Og er det mulig å benytte seg av bufeet og drikke under hele overfarten,?evt. hvor stor del av overfarten?
Vis hele sitatet...
Tørr ikke å si noe for sikkert, men jeg har vanskelig for å tro at de gir ut annet enn øl, vin, cider og eventuelt rusbrus på buffèen. Men jeg håper jo på sterkere saker

Det er to forskjellige buffèer. Middag på onsdag; varer nok bare noen timer på kvelden. Lunsjbuffè på torsdag; vil tro det samme gjelder der.
ser nesten ut som lugarvorspiel ditt har alerede har begynt jo
Sist endret av 2free; 28. september 2010 kl. 19:03.
▼ ... over en uke senere ... ▼
er det noe arrangement i tillegg eller er det kun puling spying og munching? ikke at jeg sier det er noe negativt hvis det ikke er det, men finner ikke noe på nettsidene så til dere som var der ifjor; skjedde det noe spesielt?
Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
er det noe arrangement i tillegg eller er det kun puling spying og munching?
Vis hele sitatet...
ops, leste ikke bra nok
Sist endret av eskil2k; 10. oktober 2010 kl. 18:03.
Jeg drar 20!
Jeg og! En ting.. Har dere som har bestilt fått bekreftelse, har ikke fått noe fra arragørene enda.
Jeg drar også i dag, har ikke vært på det før, så vet ikke helt hva jeg har i vente