Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2228
Noen som vet om organisasjoner på f.eks. Filippinene hvor jeg kan jobbe på barnehjem? Brenner for å hjelpe unger og ungdom som har fått en vanskelig start på livet. Er jo en del unger der som har blitt levnet på gata og er oppvokst med narkotika og kriminalitet.

Har prøvd Redd Barna, SOS-Barnebyer og Unicef uten hell.
Har også tittet på Statravel og Atlantis men de vil ha betalt for at jeg skal jobbe frivillig.. Synes prisene var helt voldsom.

Kanskje noen private organisasjoner? Tips?!
Sitat av Trezpazr Vis innlegg
Noen som vet om organisasjoner på f.eks. Filippinene hvor jeg kan jobbe på barnehjem? Brenner for å hjelpe unger og ungdom som har fått en vanskelig start på livet. Er jo en del unger der som har blitt levnet på gata og er oppvokst med narkotika og kriminalitet.

Har prøvd Redd Barna, SOS-Barnebyer og Unicef uten hell.
Har også tittet på Statravel og Atlantis men de vil ha betalt for at jeg skal jobbe frivillig.. Synes prisene var helt voldsom.

Kanskje noen private organisasjoner? Tips?!
Vis hele sitatet...
Se her: http://www.gooverseas.com/volunteer-abroad/philippines
Flytter til Filippinene om 1 ukes tid, kan sikkert høre med jobben om de vet om noe når jeg kommer dit
Streetlight er det en organisasjon som heter. De tar gjerne imot frivillige, er en venn av en venn som driver shitten. Jævlig kul fyr. Anbefaler å ta kontakt.
Bare pass godt på hva du gjør der nede, du blir nemlig ekstremt populær som hvit mann der nede!
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Bare pass godt på hva du gjør der nede, du blir nemlig ekstremt populær som hvit mann der nede!
Vis hele sitatet...
Hehe, det kan jeg bekrefte 100%!
ProjectsAbroad er en seriøs organisasjon.
Sist endret av barbiegirl; 20. april 2014 kl. 18:31.