Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 893
Altså, jeg går Flyfag vg2 i år, i fjord gikk jeg El-energi vg2 så siden jeg gikk vg2 ifjord så tenkte jeg og droppe samfunnsfag i år siden jeg allerede har 5 i standpunkt i samf. fag, men vil dette dra ned stipendet mitt? har 3 timer samf i uka
skal i utgansgpunktet ikke gjør det. Kjenner flere i samme situasjone, dem fikk fullt stipend. ring og hør for sikkerhetsskyld du
Trådstarter
Hm, ok Vet du hvor mye jeg kan gå ned for 3 timer i uka? Har ikke lyst til og risikere å gå ned fra 5 til for.eks 4, ny skole, ny lærer kan bety strengere krav som kan gi meg lavere kar, + at det hadde vært deilig og sove til 11 vær tirsdag
Jeg mista stipendet (dvs, det ble omgjort til lån) da jeg valgte å droppe ut fra IKT og ta alle fag som privatist. Jeg sto i alle fag og fakset eksamensbevis og karakterer uten at dette hjalp.

Men dette er også noe jeg burde ha sjekket før jeg valgte å slutte på skolen.
Bare så du vet det, så går det ikke ann å gå ned i standpunkt. De som kommer med 5 i samf fra før av, og får 4 på den nye skolen, skal få 5 på standpunkt.

Vertfall slik på min skole, Stavanger Offshore Teknisk Skole.
Trådstarter
Ok, får ringe Lånekassen i morgen og forhøre meg litt på skolen osv :P