Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 784
Har dreve med lsd i en stund og skal prøve sopp for første gang er 3 gram nokk?
Trådstarter
49 1
Sitat av Fraktalist Vis innlegg
Hva slags sopp?
Vis hele sitatet...
Golden teacher
Sitat av pollen Vis innlegg
Golden teacher
Vis hele sitatet...
3 gram er nok ja.

Noen andre vil muligens melde at det er en stor førstegangsdose, men det går nok bra om du er erfaren.
Sist endret av Mekkern; 21. desember 2023 kl. 17:38.
Trådstarter
49 1
Er erfaren med lsd men folk sier det er firskjeldig trip for hvær type sopp
Hvis du har trippet noen ganger på lsd på en ok dose så fikser du mest sannsynlig 3g sopp.
Trådstarter
49 1
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Hvis du har trippet noen ganger på lsd på en ok dose så fikser du mest sannsynlig 3g sopp.
Vis hele sitatet...
Har trippet på 400 ug
Trådstarter
49 1
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Da er 3g peanuts
Vis hele sitatet...
Vet du hvor lang tid det vil ta før jeg får effekt? 30minutter til 1 time?
Riktig. Og det kommer mer i bølger der de først øker mot peak og så blir mindre. Du får med andre ord øyeblikk med klarhet inni der i motsetning til lsd som er en lang bølge.
Trådstarter
49 1
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Riktig. Og det kommer mer i bølger der de først øker mot peak og så blir mindre. Du får med andre ord øyeblikk med klarhet inni der i motsetning til lsd som er en lang bølge.
Vis hele sitatet...
Vil lsd toleransen ødelegge min første trip med sopp?
Ja det kan det hvis det er mindre enn en uke siden.
Trådstarter
49 1
Tok det 3 dager siden
Det kan gjøre det svakere men jeg hadde kjørt på.
Trådstarter
49 1
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Det kan gjøre det svakere men jeg hadde kjørt på.
Vis hele sitatet...
Føler det men ser ikke noe tripping
Det blir som det blir. Turn on, Tune in, Drop out. Sender gode vibber.
Så denne tilfeldigvis, å vil bare påpeke at 3g golden teacher påvirker deg på helt forskjellig måter etter hvordan du inntar det.
På tom mage med lemon tek kan dette sende deg til en annen planet. Har du inntatt julemiddag å spiser tøket sopp vil det vare lengre å ikke være like inntenst. Hilsen sopp entusiat
Kos deg og god jul
Trådstarter
49 1
Sitat av Cleetorres Vis innlegg
Så denne tilfeldigvis, å vil bare påpeke at 3g golden teacher påvirker deg på helt forskjellig måter etter hvordan du inntar det.
På tom mage med lemon tek kan dette sende deg til en annen planet. Har du inntatt julemiddag å spiser tøket sopp vil det vare lengre å ikke være like inntenst. Hilsen sopp entusiat
Kos deg og god jul
Vis hele sitatet...
Har bare spist en skive og en burger fra burgerking så ganske tom mage
Ikke tomt nok for min smak men knuser du soppen i en kopp å blander med sitron løser dette opp celleveggene i soppen og peaken kommer fortere og hardere. Søk etter "lemon tek" det kan jeg anbefale sterkt
Sitat av Cleetorres Vis innlegg
Ikke tomt nok for min smak men knuser du soppen i en kopp å blander med sitron løser dette opp celleveggene i soppen og peaken kommer fortere og hardere. Søk etter "lemon tek" det kan jeg anbefale sterkt
Vis hele sitatet...
Beste måten. Finhakk soppen, bland med saft fra en sitron. La det trekke i 15-20min og ta alt på styrten.
Funker fjell. Peaker raskt og hardt.
Du kan også lage te: legg soppen i en tesil eller dørslag/vanlig sil, kok opp vann og la soppen trekke i 5-10 min gjerne med litt ingefær og en te-pose

Hvis det er 3 dagers siden du tok syre sist så må du regne med at effekten på 3 gram vil være kraftig redusert i forhold til vanlig
Sist endret av Silkehale; 21. desember 2023 kl. 23:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.