Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 481
Anonym bruker
"Full Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så nettopp en tråd som det sto at det var mange små blå piller som hadde innhold av fentanyl i rogaland.

Jeg bruker Galenika sine blå + di hvite, har ikke testkit, men di blå har den grusomme Aplrazolam smaken, mens kryssa smaker litt søtt, mel og et veldig lite hint av mint.

Di kom i di nye Galenika sine brett, men kjøpte også 50stk løse ksalol som var litt lysere i fargen, men smakte helt likt- har ikke prøvd noen av di 50 enda.

Har bestilt testkit, men klarer meg ikke uten 15mg xanor til dagen- så mulig det går tomt før testkit kommer, og jeg er blakk.

Regner med at fargetonen er lysere siden di har ligget løst og sikkert blitt skrapt av, eller at det bare er forskjellige produsenter.

Svar settes pris på! Mulig jeg tar 1, og bygger meg opp, ikke vet jeg..
Anonym bruker
"Full Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ser maange innlegg angående Ksalol og Rivo, men annenhver kommentar motsier den andre, ingen enighet om noenting..

Så om du bestemmer for å svare på min post, vær helt sikker, oppegående, erfaren og faktisk ha peiling på hva du snakker om.

Du trenger ikke å være kjemiker, men om du har testet di nye bretta og sett at det er Alprazolam, eller om du har sendt inn til lab, er helsepersonell eller politi.

Takk på forhond !
er ikke sånn at det kryr av fentanyl piller, litt oppblåst egentlig,


det meste er street-benzo eller benzo, altså benzo eller benzo etterligninger, de er ikke nødvendigvis farlige fordi de er falske
Anonym bruker
"Full Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Gabrielzen Vis innlegg
er ikke sånn at det kryr av fentanyl piller, litt oppblåst egentlig,


det meste er street-benzo eller benzo, altså benzo eller benzo etterligninger, de er ikke nødvendigvis farlige fordi de er falske
Vis hele sitatet...
Tenker du da etizolam eller bromazolam? Eller di nye RC benzoene?

Menmen, så lenge benzoen/kopiene og ikke er farlig så går det fint.

Takk for svar!