Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1184
Heisann!

Bare lurte på om noen har noen snedige triks for å betale 100% anonymt på nett?
Nysgjerrigper
Gulosten's Avatar
BitCoin. titegn.
Trådstarter
BitCoin ser bra ut, har sett litt på det før, men den tjenesten jeg tenkte å betale til støtter ikke BitCoin.
Unlicensed Surgeon
Spendon gavekort kjøpt kontant
Trådstarter
Spendon var en god ide! Noen som veit om dette faktisk fungerer med PayPal f.eks? Sett litt rundt om det, men mye svevende svar om akkurat det.
Unlicensed Surgeon
Sist jeg benyttet spendon på paypal (fredag forgje uke) fungerte det.
Trådstarter
Genialt. Går det an å benytte flere Spendon kort på samme Paypal konto? F.eks om jeg skal fylle på mer når det trengs.
Unlicensed Surgeon
Jupp, bare å slette de gamle når du er feridig med de.
Trådstarter
Takk for utrolige raske svar, da skal jeg teste ut dette!
Hva lugubre saker skal du kjøpe når du trenger anonymitet til PayPal? Hehe, nei spendon virker som det beste alternativet hvis du ikke kan bruke Bitcoin.
Leste et sted at Western Union var noenlunde anonymt, men det var for en stund siden, og vet ikke om det er tilfelle lenger.
Spendon gavekort
Hvis du vil ha det helt anonymt kan du jo kjøpe BitCoins med din egen PayPal for så å sette dem over til en anonym PayPal-account.
Sist endret av drittunge; 6. august 2012 kl. 12:57.