Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2710
Hei freaks..

Iblant trenger jeg å laste ned bilde/video fra diverse plasser på nett, dette som inspirasjon til diverse prosjekter jeg skriver på.

Twitter og instagram fungerer greit, men sliter med facebook videoer, noen som har en enkel god løsning??? (mac bruker)




Håper noen har et godt tips

FeilFreak
Takker, skal sjekke begge 2 ut. Har brukt savefrom.net tidligere, men gikk nylig opp for meg at
det faktisk er veldig mye dritt med på kjøpet når man bruker den dessverre. Synd i grunnen
for den tok absolutt alt av video og bilder uansett hvor man prøvde....

FeilFreak
Sist endret av FeilFreak; 21. januar 2020 kl. 16:15.
Har slitt med enkelte fb-videoer selv.
Ofte finner jeg de på youtube ved å beskrive hva videoen inneholder, og kan kjøre på med youtube downloader i firefox.
Kunne før laste ned alle videoene fra fb, men en eller annen oppdatering i fjor gjorde at enkelte fb-klipp nektet å bli lastet ned, uavhengig av format.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg pleier å ta å fjerne www og erstatte det med m i adressefeltet. Da kommer du til mobilsiden og du kan enkelt laste ned .mp4 fila. Brukte det for noen måneder siden men fungerer sikkert enda.