Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1471
Anonym bruker
"Overrasket Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det mulig at alt virkestoffet i en ecstasy pille kan være i halvparten av pilla? Jeg tok ecstasy for første gang, og merket ingenting. Skulle vistnok inneholde 200mg mdma. Grå Philipp plein hvis noen kjenner til dem. Tok ca 3/5 av pilla. Kompisen min tok en hel og trippa balls.
Hvor lenge er det siden? Jeg spør fordi det er greit forskjell på fordøyelsen til folk, så det er ikke nødvendigvis så lurt å hive i seg resten, også sparker alt samtidig. Ja, det er mye mulig at de ikke er jevnt fordelte hva virkestoffer angår.
Anonym bruker
"Overrasket Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Deceptive Vis innlegg
Hvor lenge er det siden? Jeg spør fordi det er greit forskjell på fordøyelsen til folk, så det er ikke nødvendigvis så lurt å hive i seg resten, også sparker alt samtidig. Ja, det er mye mulig at de ikke er jevnt fordelte hva virkestoffer angår.
Vis hele sitatet...
Er en uke siden. Jeg tok pilla, så hitta det etter 40 min ca, så var jeg i godform av og på i 30 min, og så gikk det plutselig over og jeg kjente ingenting før jeg sovna 7 timer senere. Jeg hadde comedown i 2 dager etterpå.
Anonym bruker
"Overrasket Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kompisen min hadde alle mdma effekter/tegn og rusen hans varte i 5 timer
Det er nettopp det som er kjipt med piller. Du vet ikke hva den inneholder og hvor stor MDMA dose det er.

Prøv heller å få tak i MDMA-krystaller, og helst hold deg unna ecstasy.
Er det mulig at alt virkestoffet i en ecstasy pille kan være i halvparten av pilla?
Ja, det er absolutt mulig men lite trolig om det var pene tabletter. De som presser tabletter i skala kjører virkestoff, fyll og bindemiddel i en sementblander-lignende greie for å faktisk få fordelt greiene likt før de tar hele blandinga og presser piller på. I tillegg så knuser man opp virkestoff og sikter gjennom en sil for å få et fint pulver før blanding. Er det proffe piller så skal det være ganske godt fordelt altså.

Er pillene lagd på kjøkkenbordet til Johnny-Reidar på tredje speed-dagen så kan det derimot være uvjevn fordeling, heldigvis er ikke produktet hans like utbredt som lab-produserte greier
Går du på SSRI? (Andidepressiva)
Anonym bruker
"Overrasket Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
Er det mulig at alt virkestoffet i en ecstasy pille kan være i halvparten av pilla?
Ja, det er absolutt mulig men lite trolig om det var pene tabletter. De som presser tabletter i skala kjører virkestoff, fyll og bindemiddel i en sementblander-lignende greie for å faktisk få fordelt greiene likt før de tar hele blandinga og presser piller på. I tillegg så knuser man opp virkestoff og sikter gjennom en sil for å få et fint pulver før blanding. Er det proffe piller så skal det være ganske godt fordelt altså.

Er pillene lagd på kjøkkenbordet til Johnny-Reidar på tredje speed-dagen så kan det derimot være uvjevn fordeling, heldigvis er ikke produktet hans like utbredt som lab-produserte greier
Vis hele sitatet...
Det var ordentlige proffe pressa piller.
Anonym bruker
"Overrasket Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Går du på SSRI? (Andidepressiva)
Vis hele sitatet...
Nei.
Tar du MDMA ofte?
Anonym bruker
"Overrasket Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Lyra Vis innlegg
Tar du MDMA ofte?
Vis hele sitatet...
Nei, dette var første gang. Har aldri prøvd noe annet enn weed og alko.