Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1241
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer på et par ting
Er det farlig om jeg tar 3 eller 2 piller paragin forte med 30mg kodein tenker på alt det andre greine i paragin forten utenom kodein da om det er farlig for leveren og andre indre organer osv? Også hvordan er det å blande med hasj?
Å hvor lenge varer kodein rusen? Og når begynner den?
Jeg skal på jobb img å da må jeg være opplagt å 'våken' så lurer derfor om det blir noe problem?
3 Paralgin Forte burde gå helt fint. Det tilsvarer 90mg kodein og 1,2 gram paracetamol.

Max anbefalt døgndose paracetamol er 4 gram. Du bør likevel holde deg godt under den grensen.

Tar jeg PF er jeg ruset i rundt 3 timer, men det henger jo i noen timer til etter det.
Dagen etter er du nok helt fin og klar for jobb.

Hasj er nydelig sammen med kodein. Ta deg en joint eller noen bongtrekk når du kjenner at rusen har kommet litt i gang og kos deg
Under 150mg er skuffende og sskal man få i seg 150+ med kodein så MÅ de filtreres(fjerne de andre stoffer inkludert Paracet) det tar bare 30min.

Angående varighet er det rundt 6timer før man kjenner at rusen stopper brått eller dabber av ganske hurtig. Dagen etter synes jeg det er godt å gå på jobb å "riste av seg" sløvheten samtidig som man ikke har nedtur eller sug
Sist endret av Bluesky_; 26. november 2019 kl. 22:09.
Når jeg har holdt meg unna opiater en stund kan jeg føle meg veldig bra på kun 3-4 PF.

Jeg er fan av CWE og er enig i at det er lurt, MEN - jeg har ved flere anledninger spist både 10, 12 og 15 Paralgin Forte i løpet av noen timer. Har gått fint hver gang.
Og hvis han som du sier skal få i seg f.eks 150mg Kodein må han spise 5 PF som også blir 2 gram paracetamol. Dette vil være trygt for så og si alle med normale nyrer og lever.

Støtter allikevel Bluesky når han sier at du bør filtrere da dette er det sunneste for kroppen din i lengden.

Det er veldig enkelt, bare google CWE codeine.
Du trenger kun springvann, kaffefilter, glass og såklart Paralgin.
Ja du dør nok ikke spist 8 i slengen en gang og 5 til ila kort tid. Men følte jeg fikk veldig ubehag og vondt nesten, som jeg og får av å ta 6 men ikke så ille. Tror langtidsskader er Værste selvom akkut død kan forekomme.

Uansett så hvis du filtrerer de er det ikke store i form av piller lengre, piller må brytes ned i magesekken før de funker, og er vel ikke bare meg her som har spydd opp piller av div grunner og fortsatt kjent igjen pilla etter hvertfall 30min.

Filtrerer man får en en vannløsning som blir tatt opp mye fortere. Hjelper litt på tida det tar å bare knuse (gjelder så å si alle piller) men har du mulighet så for guds skyld filtrer de, mann. Trenger ikke engang fryser kan sette glasset med knust pf ute over natta
Sist endret av Bluesky_; 27. november 2019 kl. 01:44.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Forte og CB gir en fin, sløv rus. Meget smertestillende, avslappende