Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2094
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
nedtur på amfetamin er ingen spøk.... noen som har noen tips for å komme litt greiere igjennom det? Jeg kan ikke ta piller eller røyke
Jeg har bare ett, og det er egentlig ikke noe bra tips eller noe jeg anbefaler.
Når jeg bruker amfetamin holder jeg på 4-7 dager i strek uten å sove. Da er jeg tilslutt såpass utmattet att jeg sover i to dager.
Så er det på igjen. Dermed opplever jeg ikke noe spes nedtur.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
oh det hørtes hardt ut :-(
..ja, som sagt ikke noe jeg anbefaler, men andre jeg kjenner som bruker piller, for å "lande" har endt opp med å slite langt mere en meg i det lange løp.
Jeg behandler speednedturer omtrent som en liten influensa.
Ro og fred foran TV'n, enkel god mat og kanskje en dram av og til.
Hold fokus på her og nå. Tenk velvære.
Husk at det går snart over.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lær - og aldri ta det igjen.
Veit det er dritkjipt!
Hmm mørk sjokolade øker serotonin og oxytocin, teoretisk skal hjælpe når man er deppa. Sjæl har jeg poppa et par valium på det værste. Nå har jeg lært å ikke ta amf om det så var eneste dope igjen på kloden
Ta det med måte, ikke gå flere dager i strekk, tving i deg noe næring, og ta noen øl eller litt vin. Mange år siden jeg hadde kjipe nedturer på speed, fordi jeg nå tar det i fornuftige doser og ikke rocker flere dager i strekk.
Jeg har notert meg at du ikke kan ta piller,men jeg kan anbefale truxal på det varmeste.det er ett C-prep som egentlig er antipsykotisk,men det fjerner angsten og sender deg rett i den beste søvn.Den får deg også til å lande om du røyker deg grønn.
Benzo eller alkohol hvis det blir for gale, aller helst bite tenna sammen og aldri røre pepper igjen ��
Sove hver eneste natt man er på pepper(6-8t, quetiapin) spise vanlig og drikke, minimerer nedturer mye.
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Kan ikke røyke selv, men har brukt CBD-olje i det siste som har funka veldig bra mot angst. Denne gjør også en nedtur merkbart bedre, men bare sånn at den er utholdbar. Ser ikke noe galt med å ta noen øl ved siden av for å dempe det verste, så lenge man passer på å holde seg til en mengde du ikke blir fyllesjuk av dagen etter.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg tok et par øl og fikk i meg noe nudler. Mye bedre i dag. Tok ikke mye jeg tok 0.35 sirka tilsammen og blanda med vann og tok i bakenden. Det var det ikke værdt!!!!
Takk for rådene deres med-freaks :-D