Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 993
For en stund siden hadde jeg en PDF som her noe sånn som "the drugusers handbook". Eller noe I den duren. Her var Det en del som handlet om å gjøre om kodein kjemisk til morfin. Jeg prøver å finne info on dette, men finner bare resultater fra offentlige Sider eller .gov nettsteder, som egentlig virker til å ikke støtte dette noe særlig.

Noen som vet hvor jeg finner info om prosessen?
Bruk duckduckgo.com når du skal søke om sånt, google har begynt å sensurere sånne type søk... Det er trist for mye harm reduction og alt sammen går under samme kam kan det virke som.
Takk for forslaget, Det er Det inntrykket jeg har også, mange google søk virker som at resultatene er fjernet med vilje. Ganske synd egentlig
Sist endret av Bluesky_; 15. januar 2020 kl. 02:14.
Synd, google var hakket bedre enn det duckduck er, men sånn er det... Si i fra vist du finner "håndboken" den høres interessant ut
Etter litt søking fant jeg filen igjen den er her hvis noen er interessert.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
det går ikke
Spis kodein, kroppen omdanner den til morfin. Eller så kan du koke sammen noe knall krokodil.