Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 6526
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pandoras eske ble visst åpnet i dag, fredag den trettende.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dere gjør folk til incels med svarene dere gir, fakta. Viss noen vill skade eksen sin tenker jeg at den personen har nok gjort litt mer enn å kysset en annen person på fest. Fint at du ikke greier bruke hodet til å tenke ut hvor mye skade en 'eks'kjæreste kan gjøre viss de går inn for det.

Så at noen kan være pissed off på eks KJÆRESTEN, (IKKE EN RANDOM) er helt normalt i mitt hodet.
Vis hele sitatet...
Du er prakteksempel på incelholdninger. Bare bestemt deg for at damer er ondskap, og presterer å legge skylden for din egen oppførsel over på alle andre for å kunne fortsette å være et svin. Bravo..

Du er ikke unik, kjærlighet er ikke ondskap, kvinner er ikke bitches, ekser er ikke verdg å ta hevn på. Les innlegget mitt over, tror du jeg går rundt å syntes menn er ondskap pga mine ekser? Du er helt fjern og urasjonell, så jeg gjentar: Voks opp!

Sitat av _abc_ Vis innlegg
Så du mener at feks utroskap rettferdiggjør å skade den utro personen? Hvordan reagerer du om du kjøper en bil og motoren havarerer, drar ut til selger med balltre, våpen og gjør opp saken selv?

Problemet med slike tråder er at de kan eskalere. Vi vet jo ikke om det ts sier stemmer. Kanskje var ts en jævel mot ex'n. Eller kanskje ikke. Og kanskje klarer ts å stoppe etter en svindel og legger alt bak seg etter en evt. dom og soning. Men nestemann som leser tråden skal kanskje overgå ts, også ender vi i worst case opp med skoleskyting eller annen galskap fordi noen som ikke er kjærester har klint på fest, eller ligget rundt.

Utroskal skjer. Move on. Noen mennesker vi treffer vil komme til å såre oss. Move on. Treff nye mennesker. Å gå rundt å gruble over all urett noen har gjort deg eller hvordan du skal få din hevn leder neppe til noe oppbyggende. Hverken for deg selv eller den du føler har sveket deg.
Vis hele sitatet...
Netopp, godt skrevet.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
At du prøver sammenligne en gjenstand med følelser i virkelige personer sier litt, selvfølgelig er det ikke det samme. Å at du drar inn skoleskyting er jo helt hinsides!

Viss du er mann, å du får HIV av dama. Skal du bare si, jaja. Dette er sånn som skjer? Tror ikke du skjønner hvor mye en eks kjæreste kan fucke opp. Både fysisk, å psykisk.
Vis hele sitatet...
Det er ikke hinsides å dra inn nei. Det stammer jo fra akuratt samme holdningene om hevn. Menn har drept tinder daten fordi hun ikke ville ses igjen, hver dag drepes nesten 200 kvinner av en bitter og hevngjerrig eks, jenter blir spytta på på gata om hun ikke vil prate med gutten som plystrer, bare i år har to tenåringsjenter blitt drept i norge av gutter som var forelsket i de men som ikke fikk makt over de, og voksne kvinner drept av partner når hun sier hun vil ut av forholdet, mest kjent er vel Janne Jemtland saken.

På internasjonale forumer sitter ti tusenvis av gutter å drømmer om å tørre å være Brenton Tarrant eller andre skole skytere, på grunn av de har blitt såra av en jente. På nett sitter de å snakker om hvor gøy det er å catfishe jenter til å sende nakenbilder de kan spre seg i mellom, og hvor store de føler seg av å følge etter jenter hjem fra byen kun for å skremme de, for de liker å få makten på den måten siden de følte seg så maktesløse når de ble såra. Det postes spøker om at jenta bare skulle vært voldtatt. Synet som denne tråden viser er akuratt samme synet disse andre her har, så det henger faktisk sammen.


Blir man smitta med HIV kan man anmelde det. I dag er det også så gode medisiner for HIV at så lenge man er medisinert er det hverken dødelig, eller har noe å si for sexlivet, man kan til og med ha ubeskyttet ses så lenge man er medisinert. Kan anbefale deg å se Ikke Spør Om Det på nrk nett tv, om fordommer mot hiv, flere der som ble smittet av kjærester uten at kjæresten sa fra, men de lever uten hat mot den personen fordet. At du har disse fordommene mot Hiv vitner litt om en ung og uvitende alder.

Utroskap er dritt , men det skjer med omtrent oss alle. Ikke ta det så personlig. Var eksen en jævel mot deg så fortjener han eller hun ikke mer av din energi engang.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

50% av befolkningen i norge er utro i følge forskning, ja det er drit vondt å bli bedratt, ja man ønsker at den utroe skal få kjenne på smerten, men det fører INGEN nytte med seg overhodet. Nei, utro folk fortjener ikke å bli skada. Eller, melder du deg frivillig til å fucke over halvparten av kompisene dine, trolig en eller begge av foreldra dine, banke dritten ut av dem og svindle dem også?
Vis hele sitatet...
Ja hadde faktiskt gjort noe viss jeg visste en av foreldrene min var utro mot den andre part, hadde faktiskt sagt til kompisen at hey, du har dame hvorfor har du det viss du skal være utro?

Hele poenget er jo hvorfor er du isammen med en person viss du skal være utro? Det gir null mening.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du må være veldig ung om du tror du er den eneste som har blitt såra og fucked over. Det skjer med de fleste, opptil flere ganger gjennom livet. Er det noen som ikke veit hva de prater om tydeligvis er det deg.
Vis hele sitatet...
Jeg sa aldri jeg er den eneste som har blitt fucked over. Jeg sa at det er mer interesant å høre svar ifra folk som har erfaring enn trolls som kommer å dropper mk-ultra ord som incel å sier alle menn som er alene er potensiell skoleskyter å må på terrorliste.


Nytter ikke å si at jeg ikke vet hva jeg prater om, når du etterpå kommer med den ranten om at du har blitt behandlet ondskapsfullt av menn men fremdeles kommer her å sier at åå vi må være snille å godta alle som kødder med oss. HVORFOR? ( jeg mistenker fordi jenter ikke har testosteron )
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Blir man smitta med HIV kan man anmelde det. I dag er det også så gode medisiner for HIV at så lenge man er medisinert er det hverken dødelig, eller har noe å si for sexlivet, man kan til og med ha ubeskyttet ses så lenge man er medisinert.
Vis hele sitatet...
Har du HIV? Nei? Det er ikke bare å gå på medisiner å tro livet er 100% som før, det blir aldri det samme. Å de fleste vill jo ikke risikere å gi noen andre en så forferdelig sykdom, at sex blir utelukket.

Viss du blir smittet med klamydia av dama å ikke vet det eller behandler det kan du risikere å bli impotent, du kan også få andre sykdommer som følge av betennelse å det kan spre seg til andre deler av kroppen som igjen fører til andre sykdommer.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Btw, skrivefeil. Mente infertil ikke impotent. Mybad.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har moderatorene her sovnet eller?
Vis hele sitatet...
Har du rapportert mange innlegg?
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Har du rapportert mange innlegg?
Vis hele sitatet...
Antall rapporterte innlegg så langt i kveld: 0.


Tror vi bare stopper der, jeg.