Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 973
Er relativt ny med å teste ut forskjellige beroligende/oppkvikkende midler. Hva er erfaring med å blande valium og rivotril?
Anonym bruker
"Glad Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser overhodet ikke noe poeng i den blandingen. Rivotrilen vil dominere effekten av uansett om du tenker gor rus , med mindre du holder deg til en halv rivotril. Da går du nok en rask og god søvn med valium.
Smør på flesk. Begge er benzoer med lang halveringstid og vil forsterke hverandre.

Anbefaler å ta dem hver for seg.
Valium og Rivotril er to sider av samme mynt.

Blir definitiv mer rabagast med kleptomane tendenser av Rivotril. Fort gjort å ta med seg noen Ringnes Lite i lommene på vinterjakken uten å betale i butikken.
Også baller det på seg derfra, hehe.

Valium er mer chille med dama på sofaen faktor. Nydelig med litt god bønne.
Før i tiden tok jeg gjerne en liten stripe Subutex oppå, og det er faen meg deilig.
Oppfordrer ikke til noe, bare mimrer

Hvis du absolutt skal begynne å ruse deg vil jeg bare be deg være forsiktig og gjøre research på rusmidlene på forhånd.
Sjekk alltid på nettet om stoffene du skal ta er farlige i kombinasjon med hverandre om du skal blande.

Amfetamin er det egentlig bare å holde seg unna, med mindre du får ordnet noe Attentin f.eks.
Gatemakka er ikke noe du vil holde på med, tro meg
Sist endret av krystallkongen; 21. november 2019 kl. 22:16.
Det er waste spør du meg. Sær kombo
Blir jo som å blande øl og vin, nesten.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Takk for tips.har lest opp og ned på nettet, men finner ingen ‘erfaringer’ der av grunnen til freak.no

Hva er erfaring med en rivo i uka ca?
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Erfaringen min med én rivo i uka er at det kommer til å bli mer enn én rivo i uka.

Om du har stålkontroll kan jeg se for meg at det er nice å ta en rivotril etter jobb på fredag (hvis du ikke skal drikke den helgen) for så å kose deg både fredag kveld, lørdag og litt på søndag
Varer jævlig lenge nemlig.
Har bare erfaring med valium men som folk skriver så bør du planlegge litt, ikke kjør bil og slikt på et par dager jeg tok 7 valium en gang, litt usikker på styrke på en lørdag og var rusa ut tirsdagen. det sitter jævli lenge i
Sist endret av freebird; 22. november 2019 kl. 15:05.
Blir som å blande øl med sterkøl
Anonym bruker
"Glad Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for tips.har lest opp og ned på nettet, men finner ingen ‘erfaringer’ der av grunnen til freak.no

Hva er erfaring med en rivo i uka ca?
Vis hele sitatet...
At det blir til to og tre og fire en gang i uka. Så to ganger i uka. Så fire ganger i uka og man går konstant rundt påvirka og tror det ikke selv, så når man tar enda noen til og til slutt henger over armlenet på sofaen og sikler på gulvet og har det drit chill har det plutselig gått fem timer så man tenker man må ut å kjøpe seg noe mat, og ender med å stjele rett foran folk i butikken selvom man aldri har stjelt før så virker det som en drit god idé som ingen ser selvom alle ser det. Så du blir kasta ut og drar på fylla istedet no worries, blir enda mer på trynet uten å merke det og plutselig har du slått bartendern og bøffa jakka til en torpedo og skaffa fiender for resten av livet.

Konklusjon: det blir aldri bare én rivotril i uka. Uansett hvor stålkontroll og "hvertfall ikke typen til å bli avhengig" man er.

Det som gjør rivotril så lett å bli avhengig er er at man klarer ikke oppfatte rusen som rus, så da tar man en til i tro om at den man tok ikke var nok. Også en til. Og da glemmer man at man tok to ekstra så da tar man to ekstra til.

Kun et par ganger jeg klarte å bare ta én rivotril. Den ene gangen endte jeg da opp i brugata på jakt etter hva som helst annet mer og tok stoffer jeg aldri seriøst aldri trodde jeg skulle være i nærheten av (å kjøpe dop i brugata hadde jeg heller aldri trodd). Den andre gangen var når jeg innså at jeg hadde fått et pilleproblem og skulle slutte. Da hadde jeg en rivotril liggende til nød, tok den og gikk rett å la meg før hjernen styrte meg ut på masse shit og fucka påfunn igjen.