Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2345
Hei, jeg lurer på om det er noen som kan gi en guide på hvordan man gjør plugging riktig. (Trenger ingen moral prek, eller info om andre måter og ta det på)

1. hvor mye er optimalt å dosere.(la oss si det er helt ok kvalitet fra gata)

2. hvor ofte kan man re-dosere? (er da mest vant med å ta det i nesa)

3. hvor lang tid tar det før toleransen er lik 0 igjen (har veldig høy toleranse nå, etter mye bruk av attentin.)

Har gjort mine søk på nettet etter denne informasjonen, men uten noe konkret hel.

takker for svar på forhånd
0,25 minst, inntil 0,4- 0,5 om du vil ha en litt kraftigere en.(tøm alltid tarmen ellers blir driten din å holde på mye virkestoff. Kaffe hjelper om du bare nesten klarer det)

Dette er litt tabubelagt føler jeg sikkert pga mange tenker Aha du er gay ting i rompa bla bla. Derfor er det litt mindre informasjon å finne om det.

Men i min erfaring så er dette den "beste" måten å ta speeden ikkje bruk pumpa mer enn en gang da den går mindre smooth etter klor/sprit rens. Kan ende med clog i tuppen og skyte alt inn altfor for som er ubehageligg...
Liker selv å ta en 5-10-30 min og ligge på siden eller magen med musikk og kjenne på comeupen frem til jeg blir rastløs og spretter opp. Har du dårlig tid er det helt ok og bare stappe og stikke videre selvfølgelig men da kan man bli litt overveldende å sette i gang eller feste hardt før man har kjent litt på det.

Redosering blir for meg kanskje etter en 5-6+ timer hvertfall om jeg er aktiv/stuker hele tiden. Kan ta én fusmell med halvt gram på morran og sove greit på kvelden.

Bare pass på at du får sprøyta ordentlige inn, og at den er rista godt!

Man kan nemlig "jukse" å bare fylle i fra det store hullet nårstempelet fjernes. Ikke fyll vann her, da det fort blir mye og man må holde finger på tuppen så ikke det renner gjennom. Men lettere er det å backloade pulveret som nevnt deretter presse ned og trekke inn vann via tuppen. I

kke fyll helt opp spar litt luft da er det lettere å riste. Varer lengre enn lisse men litt kortere enn dropp. Ingen ubehag som ved sår nese/armer
Man kan også blande andre stoffer inn som feks opiater men har du i noe ekstra så hold det til maks kvart gram speeden for sa
Sist endret av Bluesky_; 26. oktober 2019 kl. 07:11.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Vet ikke om det er relevant her, men anbefaler erfarne pluggere vått eller tørt papir?