Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2279
hei, noen som har erfaring med rusmidler i sunny beach? skal entur om ikke så lenge og tenkte å prøve å få tak i litt røyk og mdma, hvordan burde jeg trå fram på fremmede plasser som dette? og jeg tenkte og ta med meg marquis test kit til mdmaen, er det ulovlig og ta det med?
Sist endret av Piccolo; 4. juli 2018 kl. 14:14.
Var der for 3 år siden.
Bare å spørre en taxisjåfør.

Dritt xtc, dritt røyk og dritt mdma.
Sist endret av random106980; 4. juli 2018 kl. 14:20.
Piccolo's Avatar
Trådstarter
41 2
Sitat av sadf Vis innlegg
Var der for 3 år siden.
Bare å spørre en taxisjåfør.

Dritt xtc, dritt røyk og dritt mdma.
Vis hele sitatet...
så det er ikke noe bra rusmidler der nede? hva med kokain og amf?
Ikke vært i sunny, men Golden Sands mange ganger. Skal dit igjen nå om ca en uke. Jeg bruker ikke annet enn alkohol selv, men det er flust av gateselgere sent om kvelden. Noe sier meg at det er lett å bli lurt. En kompis som brukte slike rusmidler ble stoppet av en selger på gata og forhandlet pris, husker ikke hvilket rusmiddel. Kompisen min sa noe sånt som «I dont want to pay that Kine og money for the shit you sell in the streets, give me the real stuff» hvorpå selgeren gikk til en nærliggende bil og hentet en annen pakke til samme pris �� det var visstnok bra greier, hva det nå enn var. De har alltid lagre i nærheten med bra varer til større kunder, og dette holder høyere kvalitet. Når det er sagt, stay safe og ikke kjøp tabletter og sånt uansett. Mye er laget i 1-romsleiligheter der nede og kan inneholde hva som helst.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har vært i forskjellige land og drevet med dokumentarer bla rusmidler, kan jeg trygt si sunny beach er fult av dop. Til og med rolige plasser som Lanzarote på kranarieøyene finner du kokain, molly, cannabis osv.. Jeg bruker å ha på skinnjakken å se litt bad ut, også går jeg om kvelden etter en gate med sigg i kjeften, så tar det mellom 2 - 10 min før kakerlakkene kommer med tilbud.

Husk og prut da.
De finner deg, du trenger nesten ikke lete etter de.
Jeg tok meg en to ukers røyke tur for meg selv til gran canaria, jeg rekk ikke gå inn på første baren før jeg sto med 10g prima vare weed. Jeg snudde å dro rett opp på rommet, satt der i noen timer å stuka etter første jointen :P

Jeg trengte ikke bevege meg mer enn 50 meter fra hotellet så hadde jeg kontakter.. Men ikke hold deg til en dealer, de gir deg først god vare. Sånn at du skal kjøpe av de neste gang, da får du bare dritt.
Møtte også en fyr fra Norge der, han hadde funnet seg en liten gjeng der det ikke var så mange personer rundt, å forklarte at han skulle være der i 3 uker, så han fikk alltid bra kvalitet.
Du får tak i røykings via folka som jobber på utestedene somregel Når jeg var i Golden Sands for etpar år siden var det ikke så mye annet en røykings å kokain og få tak i. Samtidig som hasj virket veldig ulovlig