Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  561 77559
Prøvde å encrypte lommeboken min nå, men nå viser den bare ingen ting.
Hvordan låser jeg den opp igjen? (har backup, men vil gjerne ha passord.)
Har et spørsmål til de som har planer om å virkelig satse på PTS:

Hva får deg til å tro at PTS kommer til å stige, og gå forbi alle de andre online penger? (med mangel på riktig ord)
Eneste grunnen jeg ser er at de ikke godtar GPU og ASIC mining, men hvis det blir funnet et hull på det så ser jeg ikke hvorfor PTS skal bli stort.
Les denne : http://bitsharestalk.org/index.php?topic=5.0

Står forklaring på forumet om bitshares samt DAC's.

Samt les om Keyhotee: http://invictus-innovations.com/keyhotee/

Så kanskje dere forstår hva dette faktisk er og dreier seg om. Kan egentlig ikke sammenlignes med BTC.
Noen som faktisk betaler for vps'er her? isåfall hvilke, og er det verdt det?
(i sammenheng med mining av Pts)
Sist endret av kariii; 22. november 2013 kl. 17:16.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Sitat av kariii Vis innlegg
Noen som faktisk betaler for vps'er her? isåfall hvilke, og er det verdt det?
(i sammenheng med mining av Pts)
Vis hele sitatet...
Tror nok kostnaden for å leie en stor nok VPS til at du skal klare å mine noe særlig blir større enn hva du sitter igjen med av PTS.
Er det jeg også frykter, men igjen så spørs det på hvilken suksess Pts har i fremtiden.
Nå går det rykter om at en GPU-miner er på vei.

Sitat av bytemaster
My sources report that a GPU miner has been found in the wild and will soon make an appearance in a new pool. I thought I would start a thread to discuss the implications. According to my sources a mid-range GPU is able to crank out about 500 HPM which is in line with high end CPUs.
Vis hele sitatet...
Kilde: http://bitsharestalk.org/index.php?topic=982.0
Sist endret av s1gh; 22. november 2013 kl. 18:14.
Og da var PTS ødelagt.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Og da var PTS ødelagt.
Vis hele sitatet...
Åja? Lyst til å forklare hvorfor?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Og da var PTS ødelagt.
Vis hele sitatet...
Du har tydeligvis ikke forstått poenget bak PTS.

Det er bare 2 millioner PTS. Hvordan hele systemet med PTS ødelegges av GPU-mining ser jeg ikke. Det burde egentlig blitt sett på som positivt. Kanskje er jeg egoistisk som vil klare å dra i gang en liten park, men whatever, du har også muligheten til å mine før det blir stor vanskelighet.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Sitat av svaart Vis innlegg
Åja? Lyst til å forklare hvorfor?
Vis hele sitatet...
Var ikke litt av poenget med PTS at det IKKE skulle være mulig å mine med GPU?
Det strider jo litt mot hele grunnlaget om dette viser seg å ikke stemme.
Nei, da har du missforstått. Den skulle være resistent for CPU og Asic ikke immun.

Dette lover bare godt.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Sitat av svaart Vis innlegg
Nei, da har du missforstått. Den skulle være resistent for CPU og Asic ikke immun.

Dette lover bare godt.
Vis hele sitatet...
Å kunne ha en 4-dobling i antall hashes fra en relativt sprek firekjernet i7 til en middelmådig GPU er vel neppe å regne som "resistant".
Den er resistant til den blir bevist til å ikke være det.

Se det positive i det, om du sitter med protoshares nå vil bare prisen gå opp for markedet blir mindre, er enda en del å hente ut med GPU
Sikkert et veldig nooby spørsmål, men hvor finner jeg adressen til lommeboken min?

Har puttet inn noder, og det er en grønn hake i hjørnet på lommebok-programmet, men kan ikke finne noe adresse noen steder... Har i tillegg lest gjennom alle sidene her og prøvd å lete på forumet...
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av Bustern Vis innlegg
Sikkert et veldig nooby spørsmål, men hvor finner jeg adressen til lommeboken min?

Har puttet inn noder, og det er en grønn hake i hjørnet på lommebok-programmet, men kan ikke finne noe adresse noen steder... Har i tillegg lest gjennom alle sidene her og prøvd å lete på forumet...
Vis hele sitatet...
Under "Motta" - adresse - så vil det se ut som det her: PhyfZ3nt2k79EupthHJhkP3kvqW8oeqLjn.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Under "Motta" - adresse - så vil det se ut som det her: PhyfZ3nt2k79EupthHJhkP3kvqW8oeqLjn.
Vis hele sitatet...
Tusen takk! fant det nå!

Edit;
Nytt problem! starter coyote_miner.bat, men den skrur seg av med en gang... .Bat filen ser sånn her ut
"gw_miner.exe 162.243.45.158 PqsP8h3hRZj5t7VV9HxH6on19NuFdda5KF"

Hva gjør jeg feil? :/

Edit2:
Fant det ut, brukte utdatert versjon av coyote_miner!
Sist endret av Bustern; 22. november 2013 kl. 20:38.
Hvordan er det jeg miner med GPU?
Ingen offisiell release enda etter det jeg kan se
Får man noe ut av SLI når det kommer til GPU-mining?
Helt ny til dette, hatt litt CPU mining på gang de siste dagene.
Sitat av Eewee Vis innlegg
Får man noe ut av SLI når det kommer til GPU-mining?
Helt ny til dette, hatt litt CPU mining på gang de siste dagene.
Vis hele sitatet...
AMD er vell overlegen på hogging.
https://en.bitcoin.it/wiki/Mining_hardware_comparison
Blir det kun tjenelig for folk med ATI skjermkort, slik som med BTC? Hva er det som gjør Nvidia kortene for dårlige?
Sitat av Flexxnes Vis innlegg
Blir det kun tjenelig for folk med ATI skjermkort, slik som med BTC? Hva er det som gjør Nvidia kortene for dårlige?
Vis hele sitatet...
http://bitcoin.stackexchange.com/que...r-than-nvidias
Aner ikke om det funker nå. Har fått wallet og åpna coyote pool med 20-25 hpm. Skrev inn addnode 94.23.215.174 i konsollvinduet i wallet. Noe annet jeg må gjøre? Åpna først poolminer og så coyoteminer.

Må vel connecte til wallet-adressen min på en måte?
Sist endret av strikkball; 23. november 2013 kl. 00:56.
Sitat av strikkball Vis innlegg
Aner ikke om det funker nå. Har fått wallet og åpna coyote pool med 20-25 hpm. Skrev inn addnode 94.23.215.174 i konsollvinduet i wallet. Noe annet jeg må gjøre? Åpna først poolminer og så coyoteminer.

Må vel connecte til wallet-adressen min på en måte?
Vis hele sitatet...
Du må lime wallet-adressen din inn i .bat filen.


pool_miner.exe 162.243.45.158 "din wallet adresse"
Sist endret av HuskaIkke; 23. november 2013 kl. 01:04.
Hvordan limer jeg den inn? Fant ut at selve coyote_miner er .bat filen, men forstår ikke hvordan jeg kan lime noe inn der. Og om jeg finner det ut, skal jeg lime hele "pool_miner.exe 162.243.45.158 "din wallet adresse"" der, eller er det pool_miner .bat-fil? Gidder du å forklare som om jeg er retard?
Sitat av strikkball Vis innlegg
Hvordan limer jeg den inn? Fant ut at selve coyote_miner er .bat filen, men forstår ikke hvordan jeg kan lime noe inn der. Og om jeg finner det ut, skal jeg lime hele "pool_miner.exe 162.243.45.158 "din wallet adresse"" der, eller er det pool_miner .bat-fil? Gidder du å forklare som om jeg er retard?
Vis hele sitatet...

Høyreklikk på .bat-filen og trykk Edit.
Så limer du inn 162.243.45.158 "din wallet adresse" bak der det står pool_miner.exe.
Sitat av strikkball Vis innlegg
Hvordan limer jeg den inn? Fant ut at selve coyote_miner er .bat filen, men forstår ikke hvordan jeg kan lime noe inn der. Og om jeg finner det ut, skal jeg lime hele "pool_miner.exe 162.243.45.158 "din wallet adresse"" der, eller er det pool_miner .bat-fil? Gidder du å forklare som om jeg er retard?
Vis hele sitatet...
Sjekk her:
http://i.imgur.com/Cri4eCn.gif
Takk! Fikk ordna det!

Dødsbra post huskaikke!
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Ny PSU er bestilt og man er klar til GPU mining. Dette blir bra (Crossfire 6970 blir vel å fungere godt.)

Noen som har over xxx antall PTS nå?
Har hele 0.644461 PTS :P
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Har hele 0.644461 PTS :P
Vis hele sitatet...
Det er ikke så dårlig det Vanskeligheten er gått opp. I går var det 28PTS per block, nå er det 26.6 PTS per block.
Er det noen sider hvor man kan kjøpe protoshares direkte fra USD uten å gå via BTC?
Sist endret av Flexxnes; 23. november 2013 kl. 02:11.
Har rundt 6 PTS akkurat nå.

Flexxnes, du kan kjøpe PTS fra personer på bitsharetalk.
Sist endret av HuskaIkke; 23. november 2013 kl. 02:19.
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Flexxnes, du kan kjøpe PTS fra personer på bitsharetalk.
Vis hele sitatet...
Ja, har sett de har en avdeling for det på forumet, men er litt småskeptisk. Så jo en bak i tråden her som ble svindlet.

Noen som har erfaringer med handel på salgforumet på bitsharestalk, og har noen å anbefale?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av Flexxnes Vis innlegg
Ja, har sett de har en avdeling for det på forumet, men er litt småskeptisk. Så jo en bak i tråden her som ble svindlet.

Noen som har erfaringer med handel på salgforumet på bitsharestalk, og har noen å anbefale?
Vis hele sitatet...
Jeg ble svindlet, hehe. Bruk escrow så er du trygg.
Sitat av Flexxnes Vis innlegg
Ja, har sett de har en avdeling for det på forumet, men er litt småskeptisk. Så jo en bak i tråden her som ble svindlet.

Noen som har erfaringer med handel på salgforumet på bitsharestalk, og har noen å anbefale?
Vis hele sitatet...
Ja, er selv skeptisk når jeg kjøper fra randoms på nettet. Har blitt skammet noen ganger selv. Men det er ofte viktig å kjenne på magefølelsen og spørre om selgeren har noen referanser fra gamle salg.

Kjøpte 4.2 PTS fra en kar i India, betalte med paypal og alt gikk smertefritt.
Sorry, dette er litt off topic, men hvordan overfører jeg filer til en Azure virtuell maskin?
Har fram til nå brukt IE og lastet ned, men det tar pinalang tid..
Noen lettere måter å gjøre dette på?
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Ja, er selv skeptisk når jeg kjøper fra randoms på nettet. Har blitt skammet noen ganger selv. Men det er ofte viktig å kjenne på magefølelsen og spørre om selgeren har noen referanser fra gamle salg.

Kjøpte 4.2 PTS fra en kar i India, betalte med paypal og alt gikk smertefritt.
Vis hele sitatet...
hva betalte du, om jeg får spørre?
Greia mi er out of sync igjen, med 13 timer. Vil ikke synce igjen. Er det noen andre som har det problemet, er det noen freshe nods jeg burde bruke?
Jeg leigde meg en server i går, og var så lur at jeg valgte windows 64bit på den..
Det gjør at jeg ikke kan kjøre coyote minern jeg bruker til vanlig på den(som er 32bit)
Er det noen minere noen kan anbefale som er enkel å sette opp, og som jeg kan kjøre på den nye serveren min?
mina i hele går kveld, og hadde fått 0.2pst, når jeg starta i dag var shares mye lavere, men det burde vel gi meing, med tanke på at de har blitt sendt ut... Men hvor lang tid tar det før disse dukker opp i walleten? er fortsatt ikke noe nytt der...
Sitat av Bustern Vis innlegg
mina i hele går kveld, og hadde fått 0.2pst, når jeg starta i dag var shares mye lavere, men det burde vel gi meing, med tanke på at de har blitt sendt ut... Men hvor lang tid tar det før disse dukker opp i walleten? er fortsatt ikke noe nytt der...
Vis hele sitatet...
Du har de nok i løpet av kvelden.

Jeg leigde meg en server i går, og var så lur at jeg valgte windows 64bit på den..
Det gjør at jeg ikke kan kjøre coyote minern jeg bruker til vanlig på den(som er 32bit)
Er det noen minere noen kan anbefale som er enkel å sette opp, og som jeg kan kjøre på den nye serveren min?
Vis hele sitatet...
Jeg har flere servere som kjører på 64-bit arkitektur, og dette fungere strålende.
Har i tillegg 64-bit på både stasjonær og hjemme-server - som jeg også miner på.

Hvilket OS er det du har på serveren egentlig? Windows sier ikke så veldig mye.
Og hvilken versjon av Coyote_miner er det du bruker?
Sist endret av s1gh; 23. november 2013 kl. 18:06.
Takk for svar S1gh.
Det står version: windows 03 64bit.
Jeg bruker til vanlig coyote pool minern som ble anbefalt på første side i denne tråden.
Hvilken miner bruker du? kan du anbefale en jeg kan bruke på den nye serveren min enkelt og greit?
Er ganske noob på alt dette ennå.
Sitat av kariii Vis innlegg
Takk for svar S1gh.
Det står version: windows 03 64bit.
Jeg bruker til vanlig coyote pool minern som ble anbefalt på første side i denne tråden.
Hvilken miner bruker du? kan du anbefale en jeg kan bruke på den nye serveren min enkelt og greit?
Er ganske noob på alt dette ennå.
Vis hele sitatet...
Windows Server 2003? I så fall vil det dessverre ikke fungere, nei.
Da anbefaler jeg deg å ta kontakt med dem du leier server hos, og be dem forandre OS.
Er det ingen andre minere jeg kan bruke heller?
Har heller dårlig erfaring med kundeservice der, og begynner å angre på hele greia.
Virker som kompetansekrav for å jobbe i kundeservice der er å svare mest mulig diffust for så å henvende deg til noen andre...

Om jeg når frem, hvilket OS skal jeg be dem skifte til?
Sist endret av kariii; 23. november 2013 kl. 18:25.
Du kan be dem skifte til f.eks. Linux.
Personlig bruker jeg Ubuntu x64 på den ene serveren jeg miner på.
Og om jeg skifter til ubuntu. Er det garantert at det virker? Eller blir det sånn som nå, med windows versjonen jeg bruker?