Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 876
**SPOILER SPOILER**
...................
...................
...................
...................
...................



Så, da de som vil lese kan lese... Så den siste filmen tidligere i kveld (Nr 7 del 2). Merket meg noe veldig påfallende; Gjennom filmen, når de ødelegger malacruxene (Horcruxes på engelsk) virker det som om Voldemort "eser ut" eller blir feitere hver gang. Om man sammenligner ham fra de tidligste scenene i filmen, kontra "triumfmarsjen" med en død Harry i armene til Gygrid, ser det virkelig ut som om klærne begynner å gå opp i sømmene. Bare jeg som har merket meg dette, eller bør jeg få sjekket synet?
Dette har jeg ikke sett selv, men jeg skal se etter det neste gang..
Forøvrig tror jeg ikke det er nødvendig å advare om spoiler på en halvt år gammel film, når historien i tillegg kom ut for over 4 år siden.
Sitat av bragilicious Vis innlegg
Hva med at du ser på filmen selv, istedet for å komme med meningsløse kommentarer ?
Vis hele sitatet...
Det var ikke en kommentar det var et spørsmål, og ja jeg skal se den når jeg har tid..
The lucky one
PairADice's Avatar
Trådstarter
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Dette har jeg ikke sett selv, men jeg skal se etter det neste gang..
Forøvrig tror jeg ikke det er nødvendig å advare om spoiler på en halvt år gammel film, når historien i tillegg kom ut for over 4 år siden.
Vis hele sitatet...
Nei, er egentlig klar over dette, men noen skal alltid være en smart-ass og kommentere at man burde ha varslet om spoiler, så det er bedre å ha men ikke trenge enn og trenge men ikke ha. Litt som kondomer.
Jeg så nylig filmen, og hadde dette i baktankene. Og du har faktisk rett. Men tror ikke det har så mye med historien og malacruxene å gjøre. Er vel mer maten på filmsettet.