Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1142
Spotify har fungert fint på min htc siden jeg fikk den, men siste døgnet får jeg ikke synca spillelister eller søkt opp sanger. jeg har prøvd å avinstallere spotify og lastet ned på nytt uten resultat. har også sjekka den sleep innstillinga på wifi menyen på selve telefonen. og ja, jeg har skrevet riktig passord når jeg logger inn. er det noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre med dette?

EDIT: btw, når jeg lasta det ned igjen på nytt, og skulle logge inn får jeg beskjed om at det er et problem med nettverket. "please try again later. ERROR 4"
Sist endret av Bessiekgb; 15. september 2011 kl. 12:36.
Legg HTC'en ved siden av aksesspunktet! Restart Spotify, virker med meg!
Sist endret av Darkerface2; 15. september 2011 kl. 12:43. Grunn: Skrivefeil.
Har du skiftet passord? Hvis du ahr så må du logge deg helt ut av Spotify og så logge inn igjen, eller så kan du gjøre som Hønsehauk
ehm.. noob alert!! aksesspunktet?
Sitat av Bessiekgb Vis innlegg
ehm.. noob alert!! aksesspunktet?
Vis hele sitatet...
Firkanta faenskap som gir ut trådlaust signal.

Sjekk her.
Sist endret av Darkerface2; 15. september 2011 kl. 14:01. Grunn: Skriveleif.
aha... det har ikke fungert, for jeg har vært maks 1 meter fra routeren både under avinstallering og restart av tlf. MEN... når jeg nå har dratt på jobb, og ikke har tilgang på wifi, har jeg klart å logge meg på. så det er tydeligvis noe skit med en eller annen wifi instilling. skal knote litt med det da jeg kommer hjem. takk for hjelpen anyway
Sitat av Bessiekgb Vis innlegg
aha... det har ikke fungert, for jeg har vært maks 1 meter fra routeren både under avinstallering og restart av tlf. MEN... når jeg nå har dratt på jobb, og ikke har tilgang på wifi, har jeg klart å logge meg på. så det er tydeligvis noe skit med en eller annen wifi instilling. skal knote litt med det da jeg kommer hjem. takk for hjelpen anyway
Vis hele sitatet...
Spotify -> Edit offline playlist -> Kryssa av på spelelista?
haha, er ikke såå noob da. Men når jeg kom hjem nå, så synca den så fort jeg var innafor døra. har ikke rørt en dritt. problemet er løst, og jeg venter i spenning på når det skjer neste gang. over og ut.