Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1029
Jeg har to 24" benQ skjermer.

Skulle hatt en tredje.

Slik ser det ut bak.

http://i40.tinypic.com/332qgqo.jpg

Kan jeg koble til en tredje skjerm her? Jeg har ikke flere skjermuttak, så i tilfelle trenger jeg vel et adapter? Eller en DVI splitter?
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Siden du bare har to utganger så går det nok ikke, nei. Dessuten er det vel bare Radeon-kort som støtter 3 skjermer. Så vidt jeg veit finnes det et nvidia kort som har to GPU-er og støtter 3 skjermer, men mer enn det veit jeg ikke. Du må nok ha et skjermkort til, men du trenger ikke å bruke SLI/xfire for at det skal fungere.
så vidt jeg ser så er ikke skjerm 1 (dvi) men tror du får takk i en sånn fin greie på elkjop/expert. at du kan ha 2 kabler i 1.
Skjerm 1 ser mer ut som HDMI for min del.
Hvis jeg husker riktig, så kan jeg huske at jeg så en VGA splitter ute på market engang, som gikk opptil 4 skjermer, men trur det meste var får smilulator, for du bare dublicate skjermene i guess.
Er jævlig usikker her gitt
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
denne vil nok funke
Du burde kanskje sjekke om skjermkortet ditt støtter 3 skjermer før du kjøper noe dyrt.