Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1170
Så lurte på om det lukter mye hvis jeg lighter opp og smører inn brunt, har en samboer med rom vedsiden av, er det smart?
Fyr opp et duftlys eller gjør det under kjøkkenvifta / i vindu.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg var yngre både mekka og røyka jeg på soverommet rett ved siden av der mine foreldre sov.
Hadde vinduet åpent samtidig og satt veldig nære det mens jeg mekket, når jeg røyket satt jeg halveis ut av vinduet og sørget for at jointen alltid var på utsiden.
Tettet også det jeg kunne av sprekker rundt døra til rommet.
Lukket ikke vinduet før en god stund etter jeg var ferdig med alt for å lufte.
Luktet litt inne på rommet i maks 30min.

Ett duftlys funker også veldig bra.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøp kullfilter og vifte og blås røyken inn i luft inntaket, så går røyken igjennom kullfilteret og kommer ut luktfritt. Ona har også kjempe bra produkter for luktfjerning.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjøp kullfilter og vifte og blås røyken inn i luft inntaket, så går røyken igjennom kullfilteret og kommer ut luktfritt. Ona har også kjempe bra produkter for luktfjerning.
Vis hele sitatet...
Eller bare den enkle og billigere versjonen også kalt for smokebuddy/sploof
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Eller bare den enkle og billigere versjonen også kalt for smokebuddy/sploof
Vis hele sitatet...
Ikke hørt om, men lurt. Har kullfilter i teltet og i rommet der teltet står, så for meg funker det fett å bruke kullfilter.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke hørt om, men lurt. Har kullfilter i teltet og i rommet der teltet står, så for meg funker det fett å bruke kullfilter.
Vis hele sitatet...
Er nok mye mindre kjent i Norge enn det er i blant annet USA, så det er nok ikke så rart at du ikke har hørt om det.
Kan lage sånn selv også med tom dorull/flaske og fylle med våtservietter med lukt (tror det blir det nærmeste dryer sheets vi har i Norge)
Aldri laget eller kjøpt sånn selv, men fra det jeg har lest og sett folk skrive om de så er de ganske så handy.

Ja, da er det jo en annen sak når du har sånt fra før
Jeg pleier å fyre ren hasj i en pipe og blåse ut vinduet/avsuget på badet/en vedovn. Fyrer på - tar trekket - legger hånden over bowl for å slukke hasjen og ikke la røyken rømme ut - blåser ut - repeat.

Hasj- og weedrøyk forsvinner veldig fort og setter seg ikke i klær, gardiner o.l. som tobakksrøyk gjør, så det er en stor pluss. Aner ikke hvorfor, men det er sånn det bare er. Hvis noen vet - vær snill og fortell

Metoden er ganske stealthy og kan benyttes mange steder. Plasser en mengde med små hasjklumper i brønnen, gi dem en rask roast med lighter slik at de smelter inn i stålristen, så kan man gå med pipen i lomma og puffe ett og ett trekk nærmest hvor man vil.

Hvis du har lite erfaring med røyking av ren hasj så vil du hoste deg i hjel noen ganger i starten, men etter ei stund går det seg til. Vil anbefale en pipe med litt lang stem (eller hva enn den heter) for å gi røyken tid til å kjøle seg litt, har brent meg på den hehe. En stormlighter er fordelaktig å ha for å raskere kunne få fyr på harpiksen du skal puffe. Denne crack-lighteren vil i tillegg minne deg på at du er rusavhengig hver gang du tar den i bruk, atmosfærisk.
TS spør ikke hvordan man røyker inne, men om det er lurt å varme opp hasjen når han mekker det inn og har samboer på naborommet. Svaret er nei. Man kan mekke ut hasjen på andre måter som ikke lukter.

Høres forøvrig ikke ut som noe bra samboersksp å sove på hvert sitt rom og smugrøyke hasj.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville ikke gjort det.