Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1478
Heisann,

Skal tilbringe jul og nyttår til sjøs og trenger anbefalinger til noen sigarer som eg kan ta med meg og kose meg med på julaften/nyttår sammen med kaffen.

Har prøvd litt forskjellig opp gjennom årene, men stort sett er det kubanske som er favoritten. (feks. Punch Double Coronas, Diplomaticos No. 2 og Bellas Artes Maduro Robusto)

Siden eg skal reise ganske lett med disse så er det uaktuelt da drasse med seg en humidor, noen andre forslag til oppbevaring for best kvalitet over tid uten humidor?
Oppbevaring er tett plastboks/matboks med en bovedapakke. Bedre enn humidor. Bovedapakke kan gjenbrukes "evig" hvis man rehydrerer i vann. Holder konstant fuktighet
Sitat av smetti Vis innlegg
Oppbevaring er tett plastboks/matboks med en bovedapakke. Bedre enn humidor. Bovedapakke kan gjenbrukes "evig" hvis man rehydrerer i vann. Holder konstant fuktighet
Vis hele sitatet...
Takk for tips, skal prøve dette

Får du kjøpt disse i butikk eller må dem bestilles over nettet?
Kommer helt ann på hvor du bor i landet når det kommer til kjøp av Boveda. Bør ikke være vanskelig å få tak i før utreise. Hvis du ikke allerede har smakt Cohiba så er Siglo II min favoritt, men på nyttår blir det ofte en Siglo VI.
Sitat av bashfoo Vis innlegg
Kommer helt ann på hvor du bor i landet når det kommer til kjøp av Boveda. Bør ikke være vanskelig å få tak i før utreise. Hvis du ikke allerede har smakt Cohiba så er Siglo II min favoritt, men på nyttår blir det ofte en Siglo VI.
Vis hele sitatet...
Takk for tips, skal se om eg får tak i en slik