Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1275
Nå sitter jeg allene å spille mot ræva boter, og vil ha litt mer utfordring
Noen her som vil spille counter strike over en hamachi server? Jeg har finne mange servernavn, men ingen er online på noen av dem.
Så om noen vil spille counter strike 1.6 så har jeg laget en her:

Servernavn: Passord:
tinnlancs | 1234

Grunnen til at jeg ikke spiller på servere over internett er fordi jeg ikke har betalingsversjon av cs.
Jeg vet det koster ekstremt lite å kjøpe, men har ikke fått tatt meg tid til å gjøre det. Og jeg tror cs nosteam og hamachi er minst like bra

Eller er det kanskje andre her som har oppretta noen servere? :O
Isåfall ville jeg mer enn gjerne vært med, bare gi meg servernavn og passord

Mvh Daniel Lurås
jeg kan være med men må laste ned alt shitte jeg trenger da...
ja Bare last ned Hamchi og Counter strike 1.6 Nosteam (Trenger ikke laste ned om du allerede har kjøpt cs).
Sist endret av boblesaft; 15. august 2007 kl. 12:03.
Geek på deltid
SteInMetz's Avatar
Litt offtopic her:
Du sier du ikke har tatt deg tid å kjøpe CS lovligt enda.
Det koster 60kr å kjøpe det, og du kan kjøpe det direkte fra internett.
Hva tid man trenger vet ikke jeg, men http://www.steampowered.com/v/index....AppId=10&cc=NO er link til det ihvertfall hvis du er interessert
Jeg er ikke over 18, så jeg kan ikke bestille det via internett. Og hvorfor bruke opp 60 kroner når jeg får det gratis slik? Du har vel noen små fordeler. Jeg er ikke villig til å bruke opp 60 kroner på den lille forskjellen.
Jeg hadde såvidt penger til pc, så da sparer jeg hver minste krone jeg har
Sist endret av boblesaft; 15. august 2007 kl. 16:35.
Vel, med orntlig cs slipper du jo å spille mot botter som du klager over her...
Jeg er ikke interresert i å høre hva folk mener om det - Slutt å post slike innlegg
Sist endret av boblesaft; 16. august 2007 kl. 13:07.
▼ ... noen uker senere ... ▼
æ bli md å spæl
Finnes det trackere til Hamachi Servere spesielt rettet mot CS 1.6?
god post!! Utrolig kjekt å spille CS med Hamachi! Spille ikveld noen?

Sitat av Cinamon
ja Bare last ned Hamchi og Counter strike 1.6 Nosteam (Trenger ikke laste ned om du allerede har kjøpt cs).
Vis hele sitatet...

du trenger bare den fila sant? du trenger ikke HL også?
Sist endret av hyys; 8. september 2007 kl. 18:56.
Sitat av hyys
god post!! Utrolig kjekt å spille CS med Hamachi! Spille ikveld noen?




du trenger bare den fila sant? du trenger ikke HL også?
Vis hele sitatet...
I nonsteamcs er det med HL. Så du trenger kun den fila
takker! Nå har jeg instalert Hamachi og CS. Men en ting jeg lurer på. Visst jeg lager mitt eget nettverk i Hamchi for meg og mine kompiser, hva gjør jeg når alle er kobla til?

Går jeg på join game "LAN" og refresher bare? Er det så enkelt? Spiller en del Soldat med kompisene mine, og da taster vi inn direkte Hamachi Ip'en. Men det er ingen plass i CS man kan taste inn Ip'en... Kommer det automatisk opp eller må jeg på en eller annen måte få spillet til å skjønne at jeg ikke bruker det "vanlige" nettveket?

gi meg en rask innføring noen?
er det noen som vet? sliter litt...
Sitat av Oulie
er det noen som vet? sliter litt...
Vis hele sitatet...
Du sliter du også ja!

Har funnet ut at for å spille CS 1.6 i LAN med Hamachi, måtte man lage en fil som heter "aliases.txt" og på en eller annen måte adde ip-adressen til personer du ville ha med i spillet der. Har ikke helt skjønt det.

Kommer opp en feilmelding som ser slik ut:

"bla bla bla (Class C)" eller noe...
tror det hjelper hvis admin på servern skriver inn sv_lan 1 eller sv_lan 0 er ikke helt sikker

og det finnes mange andre cs lan versoner,
som feks: Counter-Strike v1.6 - 21 og og en annen som er på norsk som har hl 1 og cs 1.6 og et paintball spill

kan sikkert legge de opp i megauplode hvis noen vil ha de
Sist endret av gilde; 9. september 2007 kl. 09:45.
Sitat av gilde
tror det hjelper hvis admin på servern skriver inn sv_lan 1 eller sv_lan 0 er ikke helt sikker

og det finnes mange andre cs lan versoner,
som feks: Counter-Strike v1.6 - 21 og og en annen som er på norsk som har hl 1 og cs 1.6 og et paintball spill

kan sikkert legge de opp i megauplode hvis noen vil ha de
Vis hele sitatet...
ja gjerne det
Sitat av hyys
takker! Nå har jeg instalert Hamachi og CS. Men en ting jeg lurer på. Visst jeg lager mitt eget nettverk i Hamchi for meg og mine kompiser, hva gjør jeg når alle er kobla til?

Går jeg på join game "LAN" og refresher bare? Er det så enkelt? Spiller en del Soldat med kompisene mine, og da taster vi inn direkte Hamachi Ip'en. Men det er ingen plass i CS man kan taste inn Ip'en... Kommer det automatisk opp eller må jeg på en eller annen måte få spillet til å skjønne at jeg ikke bruker det "vanlige" nettveket?

gi meg en rask innføring noen?
Vis hele sitatet...
få en til å sette opp server, dem andre skriver "slist" i console, etterfuilgt av "connect 1"
Sitat av hyys
takker! Nå har jeg instalert Hamachi og CS. Men en ting jeg lurer på. Visst jeg lager mitt eget nettverk i Hamchi for meg og mine kompiser, hva gjør jeg når alle er kobla til?

Går jeg på join game "LAN" og refresher bare? Er det så enkelt? Spiller en del Soldat med kompisene mine, og da taster vi inn direkte Hamachi Ip'en. Men det er ingen plass i CS man kan taste inn Ip'en... Kommer det automatisk opp eller må jeg på en eller annen måte få spillet til å skjønne at jeg ikke bruker det "vanlige" nettveket?

gi meg en rask innføring noen?
Vis hele sitatet...
Ja, det er så enkelt Alt du trenger er å refreshe på LAN taben...

BTW, du kan også taste inn ip i cs.. Dette gjør du ved å åpne "Console" (knappen under escape, og over TAB ) og så skriver du inn en connect command.. Så det vil bli følgende :

connect hamachiipher: port

så trykker du enter

REMINDER!! For at hamachi cs skal virke, må man skrive i consolen til han som satt opp servern : SV_LAN 0



Happy Gaming
Sist endret av fiNk; 9. september 2007 kl. 21:17.