Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1491 175500
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Vi har mange brukere som har klart testen uten problemer, om du kunne kommet med konkrete eksempler på hva som ikke er forklart i reglene skal vi gjerne se på det.
Vis hele sitatet...
Nå husker jeg ikke noen akkurat nå, og må vente 2-3 timer for å ta den på nytt. Men var noen spørsmål jeg ikke kunne finne svaret på, selv om jeg satt og leste igjennom reglene flere ganger.
Men nå er ikke jeg så veldig dreven på Minecraft da, har ikke spilt det så lenge, så er mye mulig at noen av spørsmåla er litt sånn "basic" som alle skal kunne, men jeg ikke har lært ennå.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Whisplash Vis innlegg
Nå husker jeg ikke noen akkurat nå, og må vente 2-3 timer for å ta den på nytt. Men var noen spørsmål jeg ikke kunne finne svaret på, selv om jeg satt og leste igjennom reglene flere ganger.
Men nå er ikke jeg så veldig dreven på Minecraft da, har ikke spilt det så lenge, så er mye mulig at noen av spørsmåla er litt sånn "basic" som alle skal kunne, men jeg ikke har lært ennå.
Vis hele sitatet...
Om du ikke husker noen kan jeg ikke hjelpe deg desverre, ta gjerne kontakt med oss neste gang du tar testen om det er noen spørsmål som er uforståelig for deg.
Hva er den beste minecraft hosten dere vet om? Kan bruke ~60 kr for rundt 10 spillere! Helst EU-Hosting
Sitat av Legacy Vis innlegg
Hva er den beste minecraft hosten dere vet om? Kan bruke ~60 kr for rundt 10 spillere! Helst EU-Hosting
Vis hele sitatet...
Bruker selv DaddyCheese, har ikke hat noe problem enda.
Sitat av GJERDE Vis innlegg
Bruker selv DaddyCheese, har ikke hat noe problem enda.
Vis hele sitatet...
IBWSolutions.com

Veldig fornøyd med både webhosting og MC server
Sist endret av Claryn; 26. desember 2012 kl. 20:09.
Emh.. hvordan får man fiksa texturpacks? har fått fiksa meg texturepack nå, sphax ettellerannet. Men problemet er at jeg har noe lillashit og noe lavashit i stone ellers er det greit tror jeg.
Sitat av Rabbern Vis innlegg
Emh.. hvordan får man fiksa texturpacks? har fått fiksa meg texturepack nå, sphax ettellerannet. Men problemet er at jeg har noe lillashit og noe lavashit i stone ellers er det greit tror jeg.
Vis hele sitatet...
Kjør MC-Patcher eller installer Optifine modden.

Du må gjøre Minecraft klar for HD textures.
Skjønner ikke hvordan man installerer mods, er det ikke å sletta meta-inf også bare dra filene fra modmappa til minecraft mappa?
Bruk MCPatcher, mye enklere å installere mods med den.
Legg bare ZIP Fila i mod mappa til Minecraft, åpne fila med MCPatcher
Sist endret av Vod0; 30. desember 2012 kl. 12:42.
Helt enig i dette. Minecraft er veldig bra faktisk!
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Jeg kan vise hvordan man legger inn mods uten mcpatcher vist det er noen som ikke skjønner den. Send PM.
http://visedeg.no/images/d1zlahpvpwgcdrffgd6i.png

Sånn ser det ut etter jeg har lastet inn timber mod. Men det funker fortsatt ikke
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Vist du har teamviewer og winrar kan jeg gjøre det for deg
har ikke teamviewer og er litt skeptisk til det. Men winrar har jeg.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
%appdata% -> .minecraft -> bin -> åpne minecraft.jar med winrar -> slett META INF -> dra filene fra modden inn i minecraft.jar

Noen mods dette ikke funker med, og noen du trenger modloader for
Mangla modloader. Lasta inn den og da funka det
Hei.

Er det noen som har en ftb server jeg kan få være med på?

Kaizen
Noe tøft jeg kan lage med redstone eller? Har en god del - 8 stacks tror jeg det er. Uendelig med cobblestone og wood.
Noen oppi åra (18+) som vil være med og spille litt Minecraft fremover?
Er åpen for det meste, vanlig survival, ftb(har kun testet tekkit).
Elsker og bygge ting, men liker ikkje creative mode :P

Har byttet brukernavn fra JVMyhre btw, om noen skulle lure.
Sitat av Awareness Vis innlegg
okay, takk for svar, er nesten sikker på at jeg har sett folk fly rundt!
Vis hele sitatet...
Man KAN fly i Minecraft. Bare aktiver Creative mod og dobbelklikk hopp tasten.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har lekt meg litt med redstone, og mot all sannsynlighet har jeg altså klart å lage en piston door. Det jeg ikke klarer å resonnere meg frem til er hvordan jeg kan lage en holdefunksjon på døra. Har planer om å bruke en vanlig button, men har ingen peiling på hvordan jeg skal få døra til å holde seg oppe lenge nok til at jeg få gå gjennom.
Noen som har et godt svar på dette?
Enten så må du vel bruke en redstone-repeater eller skru pistondøra av og på med pressureplate
Kan prøve å legge ut et bilde av hva jeg mener senere i kveld.
Altså, selve døren er 2x2 og den slider inn når den er lukket, slik at det er ingenting som avslører døren i seg selv. Har satt repeaters til pistons med litt delay slik at begge sider går helt synkront. Vanskelig å forklare, egentlig, men er "hidden door".
Problemet er at jeg ikke vet hvor i sløyfa jeg skal sette repeaters for å få døra til å være åpen i x antall sekunder. Alle forsøk hittil har kun resultert i at det tar lenger tid før døra åpner seg.
en flipflopp er greia
http://v010o.popscreen.com/MW1GNTNtbmJhZmMx_o_basics-of-redstone-02-the-t-flip-flop.jpg
da holder døra seg oppe da knappen er trykket på, og stenger neste gang.
Sitat av Lynlimer Vis innlegg
en flipflopp er greia
http://v010o.popscreen.com/MW1GNTNtbmJhZmMx_o_basics-of-redstone-02-the-t-flip-flop.jpg
da holder døra seg oppe da knappen er trykket på, og stenger neste gang.
Vis hele sitatet...
Takker så meget!
Må kanskje ta meg en tur innom youtube å sjekke ut dette. Fant fort ut at dette ikke kan gjøres uten å rett og slett lage en holdefunksjon.

EDIT: Fant en toggle flip-flop, forstår jeg det sånn at jeg manuelt må lukke døren etter meg?
forstår jeg det sånn at jeg manuelt må lukke døren etter meg?
Vis hele sitatet...
ja, om du ikke lager en pressureplate som trigger flippfloppen så døra lukker seg igjen.
Sitat av Lynlimer Vis innlegg
ja, om du ikke lager en pressureplate som trigger flippfloppen så døra lukker seg igjen.
Vis hele sitatet...
Har gjort det på innsiden, men på utsiden har jeg en gjemt knapp. Men, men! Det får bare være slik

Jeg som trodde dette skulle være fryktelig enkelt og fort gjort. Ble jo en monsterkonstruksjon i forhold til det jeg har gjort før!
hva er målet a?
en dør som åpner og lukker seg automatisk?
eller er det en skjult inngang?
Begge deler hadde vært det helt optimale. Sånn som det er nå er det en skjult inngang, og delvis automatisk når jeg går inn.
Planen er altså at når jeg kommer til huset mitt skal jeg trykke på knappen, dørene åpner seg, og når jeg kommer inn skal de lukke seg. Denne veien fungerer det fint nå, siden jeg la pressure plates inne. Det jeg ikke liker så veldig godt nå, er at dørene åpner seg automatisk når jeg skal ut, men jeg må manuelt trykke på knappen for at de skal lukke seg.
Det er selvfølgelig intet problem sånn det er nå, men det optimale hadde som sagt vært om dørene lukket seg automatisk når jeg gikk ut.
Shady Banana
Quix's Avatar
Har en liten server oppe å går nå, men skulle gjere ha hatt bort mat-funksjonen. Er dette noe som lar seg gjøre?
Noen som vet om noe som gjør at minecraft kan kjøre uten at jeg er i akkurat det vinduet, kjedelig å se på ting bla coal i macerator osv. Tekkit btw
Sitat av Rabbern Vis innlegg
Noen som vet om noe som gjør at minecraft kan kjøre uten at jeg er i akkurat det vinduet, kjedelig å se på ting bla coal i macerator osv. Tekkit btw
Vis hele sitatet...
Åpne opp inventoryen.
Awrite, spiller LAN med en kompis og døde i nether. Når jeg skal ta portalen tilbake lukkes minecraft. Hver eneste gang. Som om det ikke var nok, så sluttet portalen å fungere fra nether til vanlige worlden. Får heller ikke fyrt opp portalen.
Noen som vet hva som kan gjøres?

EDIT: Han hoppa i lavaen, ødela portalen fra vanlige worlden og fyrte den opp på nytt. Nå fungerer portalen begge veier for han, men jeg kan ikke bruke den uten at spillet lukker seg.
Sist endret av McLovin; 19. januar 2013 kl. 18:30.
Shady Banana
Quix's Avatar
Sliter litt med å få ned en seng her! Har en hule som er laget av Stone og skal ha ned en seng så jeg kan sove litt, men sengen spretter bare opp med en gang jeg placer den. Den eneste gangen den holder seg er når jeg plasserer den i en viss retning (Nord, Sør, Øst, Vest) mens de tre andre retningene ikke går.

Noen som vet hva greia her er?
Sitat av Powlair Vis innlegg
Har en hule som er laget av Stone og skal ha ned en seng så jeg kan sove litt, men sengen spretter bare opp med en gang jeg placer den.
Vis hele sitatet...
Hva mener du med at den spretter opp?
Noen her som spiller FTB? (Feed The Beast)
Modpack: direwolf20
Problem: Ticking screen error

SPOILER ALERT! Vis spoiler

---- Minecraft Crash Report ----
// On the bright side, I bought you a teddy bear!

Time: 20.01.13 11:34
Description: Ticking screen

asy
at asw.d(SourceFile:35)
at asw.b(SourceFile:23)
at net.minecraft.client.Minecraft.a(Minecraft.java:2072)
at net.minecraft.client.Minecraft.a(Minecraft.java:2023)
at cpw.mods.fml.client.FMLClientHandler.disconnectIDMismatch(FM LClientHandler.java:529)
at cpw.mods.fml.common.FMLCommonHandler.disconnectIDMismatch(FM LCommonHandler.java:454)
at cpw.mods.fml.common.network.ModIdMapPacket.execute(ModIdMapP acket.java:89)
at cpw.mods.fml.common.network.FMLNetworkHandler.handleFMLPacke t(FMLNetworkHandler.java:102)
at cpw.mods.fml.common.network.FMLNetworkHandler.handlePacket25 0Packet(FMLNetworkHandler.java:67)
at ayh.a(NetClientHandler.java:1478)
at di.a(SourceFile:59)
at cg.b(TcpConnection.java:454)
at ayh.d(NetClientHandler.java:240)
at ayk.c(GuiConnecting.java:49)
at net.minecraft.client.Minecraft.l(Minecraft.java:1537)
at net.minecraft.client.Minecraft.J(Minecraft.java:846)
at net.minecraft.client.Minecraft.run(Minecraft.java:771)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)


A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:
---------------------------------------------------------------------------------------

-- Head --
Stacktrace:
at asw.d(SourceFile:35)
at asw.b(SourceFile:23)
at net.minecraft.client.Minecraft.a(Minecraft.java:2072)
at net.minecraft.client.Minecraft.a(Minecraft.java:2023)
at cpw.mods.fml.client.FMLClientHandler.disconnectIDMismatch(FM LClientHandler.java:529)
at cpw.mods.fml.common.FMLCommonHandler.disconnectIDMismatch(FM LCommonHandler.java:454)
at cpw.mods.fml.common.network.ModIdMapPacket.execute(ModIdMapP acket.java:89)
at cpw.mods.fml.common.network.FMLNetworkHandler.handleFMLPacke t(FMLNetworkHandler.java:102)
at cpw.mods.fml.common.network.FMLNetworkHandler.handlePacket25 0Packet(FMLNetworkHandler.java:67)
at ayh.a(NetClientHandler.java:1478)
at di.a(SourceFile:59)
at cg.b(TcpConnection.java:454)
at ayh.d(NetClientHandler.java:240)
at ayk.c(GuiConnecting.java:49)

-- Affected screen --
Details:
Screen name: ~~ERROR~~ NullPointerException: null

-- Affected level --
Details:
Level name: MpServer
All players: 1 total; [ays['martin123ist'/406, l='MpServer', x=-210,80, y=67,62, z=228,78]]
Chunk stats: MultiplayerChunkCache: 5
Level seed: 0
Level generator: ID 00 - default, ver 1. Features enabled: false
Level generator options:
Level spawn location: World: (-60,64,256), Chunk: (at 4,4,0 in -4,16; contains blocks -64,0,256 to -49,255,271), Region: (-1,0; contains chunks -32,0 to -1,31, blocks -512,0,0 to -1,255,511)
Level time: 2792056 game time, 224129 day time
Level dimension: 0
Level storage version: 0x00000 - Unknown?
Level weather: Rain time: 0 (now: false), thunder time: 0 (now: false)
Level game mode: Game mode: survival (ID 0). Hardcore: false. Cheats: false
Forced entities: 1 total; [ays['martin123ist'/406, l='MpServer', x=-210,80, y=67,62, z=228,78]]
Retry entities: 0 total; []
Stacktrace:
at ayp.a(WorldClient.java:440)
at net.minecraft.client.Minecraft.b(Minecraft.java:2401)
at net.minecraft.client.Minecraft.run(Minecraft.java:787)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)

-- System Details --
Details:
Minecraft Version: 1.4.6
Operating System: Windows 7 (amd64) version 6.1
Java Version: 1.7.0_09, Oracle Corporation
Java VM Version: Java HotSpot(TM) 64-Bit Server VM (mixed mode), Oracle Corporation
Memory: 142310056 bytes (135 MB) / 267124736 bytes (254 MB) up to 3186360320 bytes (3038 MB)
JVM Flags: 5 total; -Xms256M -Xmx3072M -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:+CMSIncrementalMode -XX:+AggressiveOpts
AABB Pool Size: 10817 (605752 bytes; 0 MB) allocated, 10817 (605752 bytes; 0 MB) used
Suspicious classes: FML and Forge are installed
IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0
FML: MCP v7.25 FML v4.6.17.515 Minecraft Forge 6.5.0.489 Feed The Beast Mod Pack 57 mods loaded, 57 mods active
mcp [Minecraft Coder Pack] (minecraft.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
FML [Forge Mod Loader] (coremods) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
Forge [Minecraft Forge] (coremods) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
mod_CodeChickenCore [CodeChicken Core] (coremods) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
mod_NotEnoughItems [Not Enough Items] (coremods) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
mod_ReiMinimap [mod_ReiMinimap] ([1.4.6]ReiMinimap_v3.2_06.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
BuildCraft|Core [BuildCraft] (buildcraft-A-3.3.0.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
BuildCraft|Builders [BC Builders] (buildcraft-A-3.3.0.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
BuildCraft|Energy [BC Energy] (buildcraft-A-3.3.0.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
BuildCraft|Factory [BC Factory] (buildcraft-A-3.3.0.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
BuildCraft|Transport [BC Transport] (buildcraft-A-3.3.0.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
BuildCraft|Silicon [BC Silicon] (buildcraft-A-3.3.0.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
IC2 [IndustrialCraft 2] (industrialcraft-2_1.112.170-lf.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
ChargePads [Charge Pads] (chargepads-universal-2.3.0.58.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
ChickenChunks [ChickenChunks] (ChickenChunks 1.2.1.1.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
CompactSolars [Compact Solar Arrays] (compactsolars-universal-1.4.6-3.2.0.21.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
ComputerCraft [ComputerCraft] (ComputerCraft1.481.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
CCTurtle [ComputerCraft Turtles] (ComputerCraft1.481.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
EE3 [Equivalent Exchange 3] (ee3-universal-pre1f.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
EnderStorage [EnderStorage] (EnderStorage 1.3.1.1.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
ExtrabiomesXL [ExtrabiomesXL] (ExtrabiomesXL-universal-1.4.7-3.8.0.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
factorization [Factorization] (Factorization-0.7.10.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
Forestry [Forestry for Minecraft] (forestry-A-1.7.0.1.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
GraviGun [GraviGun] (GravityGun1.4.6v1.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
IC2NuclearControl [Nuclear Control] (IC2NuclearControl-1.4.5.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
mod_InvTweaks [Inventory Tweaks] (InventoryTweaks_v1.49_(1.4.6).zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
IronChest [Iron Chest] (ironchest-universal-1.4.7-4.5.2.213.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
MiscPeripherals [MiscPeripherals] (miscperipherals-2.3.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
GraviSuite [Gravitation Suite] (mod_zGraviSuite_1_6.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
ModularForceFieldSystem [Modular ForceField System V2] (ModularForceFieldSystemV2.2.8.2.14.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
Mystcraft [Mystcraft] (mystcraft-uni-1.4.6-0.9.5.00.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
NEIPlugins [NEI Plugins] (NEIPlugins-1.0.4.1.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
ObsidiPlates [Obsidian Pressure Plates] (obsidiplates-universal-1.2.0.3.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
OmniTools [OmniTools] (OmniTools-2.2.5.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
PortalGun [Portal Gun] (PortalGun1.4.7v2.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
Railcraft [Railcraft] (Railcraft_1.4.6-6.13.1.0.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
RedPowerCore [RedPower] (RedPowerCore-2.0pr6.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
RedPowerBase [RP Base] (RedPowerCore-2.0pr6.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
RedPowerMachine [RP Machine] (RedPowerMechanical-2.0pr6.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
RedPowerCompat [RP Compat] (RedPowerCompat-2.0pr6.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
RedPowerWiring [RP Wiring] (RedPowerDigital-2.0pr6.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
RedPowerLogic [RP Logic] (RedPowerDigital-2.0pr6.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
RedPowerLighting [RP Lighting] (RedPowerDigital-2.0pr6.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
RedPowerWorld [RP World] (RedPowerMechanical-2.0pr6.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
RedPowerControl [RP Control] (RedPowerMechanical-2.0pr6.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
SoulShards [SoulShards] (SoulShards-v1.26-universal.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
StevesCarts [Steve's Carts] (StevesCarts2.0.0.a42.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
Thaumcraft [Thaumcraft] (Thaumcraft3.0.1c.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
ThermalExpansion [Thermal Expansion] (ThermalExpansion-2.1.6.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
ThermalExpansion|Factory [Factory] (ThermalExpansion-2.1.6.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
ThermalExpansion|Energy [Energy] (ThermalExpansion-2.1.6.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
ThermalExpansion|Transport [Transport] (ThermalExpansion-2.1.6.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
ThermalExpansion|NEI [NEI] (ThermalExpansion-NEI-2.1.6.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
WR-CBE|Core [WR-CBE Core] (WR-CBE Core 1.3.2.4.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
WR-CBE|Addons [WR-CBE Addons] (WR-CBE Addons 1.3.2.4.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
WR-CBE|RedPower [WR-CBE RedPower] (WR-CBE RedPower 1.3.2.4.jar) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
XyCraft [XyCraft] (xycraft-universal-1.4.6-0.9.44.zip) Unloaded->Constructed->Pre-initialized->Initialized->Post-initialized->Available
LWJGL: 2.4.2
OpenGL: GeForce GT 530/PCIe/SSE2 GL version 4.2.0, NVIDIA Corporation
Is Modded: Definitely; Client brand changed to 'forge,fml'
Type: Client (map_client.txt)
Texture Pack: Default
Profiler Position: N/A (disabled)
Vec3 Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used


Jeg bruker ingen texturepacks og har ikke forandret noe på jar fila.
Alt fungerte perfekt tidliger rundt 03:00 i dag tidlig før jeg la meg.
Noen som har/hatt samme problemet? I så fall hva kan jeg gjøre?
Ehm tekkit men spør her likevel. Jeg har lagd meg en mfsu, en hv transformator og en lv transformator + en energy link + wooden conductive pipe + golden conductive pipe + energy transport pipe. Alt er koblet sammen med HV cable. hvorfor funker det ikke?
Sitat av Rabbern Vis innlegg
Ehm tekkit men spør her likevel. Jeg har lagd meg en mfsu, en hv transformator og en lv transformator + en energy link + wooden conductive pipe + golden conductive pipe + energy transport pipe. Alt er koblet sammen med HV cable. hvorfor funker det ikke?
Vis hele sitatet...
Kan du laste opp et bilde?
Det gikk ordentlig dritt det her! Emh - drev og la ned progammet og klarte selvfølgelig og lukke programmet og det har ikkke blir lagret på ja 5 timer. mye av det med programmet kjørende da quarryen har gått. Så jeg vet vel at jeg får noe sånt som 7 diamonds og noe annet snacks når den er der nede... Men jaja gikk da med 45 minutter med bygging av mfsu og transformatorer og surfing for å se hvordan ting gjøres men her er de bildene jeg rakk og ta før jeg skulle ta det siste...
http://visedeg.no/images/ynr7awxstufu81g3z11.png
http://visedeg.no/images/w16xp4097xdmphhm9leq.png

så bygger ferdig min nuclear reactor i stede.
Isolere HV kabelen kanskje?
Sist endret av knivibaguet; 20. januar 2013 kl. 16:31.
Så du mener det var feilen?
Sitat av McLovin Vis innlegg
Awrite, spiller LAN med en kompis og døde i nether. Når jeg skal ta portalen tilbake lukkes minecraft. Hver eneste gang. Som om det ikke var nok, så sluttet portalen å fungere fra nether til vanlige worlden. Får heller ikke fyrt opp portalen.
Noen som vet hva som kan gjøres?

EDIT: Han hoppa i lavaen, ødela portalen fra vanlige worlden og fyrte den opp på nytt. Nå fungerer portalen begge veier for han, men jeg kan ikke bruke den uten at spillet lukker seg.
Vis hele sitatet...
Har fortsatt dette problemet her. Hver gang jeg bruker nether-portal er det noe som kuker seg. Spillet lukker seg, hiver ut kompisen min fra gamen og ødelegger portalen i nether. Hver gang.

Tenkte jeg skulle lage en crash report, men da funker ting akkurat som det skal! Jeg kan bruke portalen begge veier og alt er fryd og gammen. Jeg får med andre ord ikke laget en crash report...
Noen som har en logisk forklaring å komme med? Eller en løsning?
Sitat av Rabbern Vis innlegg
Så du mener det var feilen?
Vis hele sitatet...
Kan være, er ikke sikker. Har du satt hv/mfsu'en riktig vei?
Tenker på å sette opp en 24/7 server med daddycheese, pure survival, bukkit så jeg kan ha litt ekstra ting også da.
Det jeg lurer på er om du trenger å sette opp alt på pcen selv, eller får du filer tilsendt..?
Sist endret av BMjau; 20. januar 2013 kl. 19:45.
Sitat av knivibaguet Vis innlegg
Kan være, er ikke sikker. Har du satt hv/mfsu'en riktig vei?
Vis hele sitatet...
Prøvde forskjellige veier men gikk ikke. Så nå blir det nuclear reactor når jeg får tid til det.
Men noen som har en løsning på ticking screen error?
Ettersom at jeg ikke fikk lov av en eller annen admin å lage en egen tråd om Tekkit får jeg stille spørsmålet her. Hvordan får jeg tryggest mulig nuclear reactor? Skal legge ut et bilde av hvordan den ser ut. Er reforced(?) glass + vann rundt.

http://visedeg.no/images/o5dhuc8zdpmf9b3srett.png
Lest den engang før og leste den igjen nå . Men den sier ikke noe om hvor jeg skal plassere coolant cells som jeg vil bruke + uranium cells + integrated heat dispenser(?).

Er vel 4*6 som skal fylles opp med diverse. Kan jeg gå for 6 uranium + 4 integrated heat dispensere og resten med coolant cells?