Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 644
Jeg er avhening av mobilen min, ser på den med 2 minutters mellomrom, for og se om jeg har fått melding/tapt anrop. Og det er litt kjipt og ta mobil opp og ned av lommen hele tiden.
Og jeg bruker ikke knappen som er på venstre side av telefonen, er hurtigtast for stemmesnareveier.


Det som jeg ønsker at programmet skal gjøre er og vibrere i 1 eller 2 sekunder hvis man har fått melding/tapt anrop og du holder denne knappen inne. På denne måten kan du sjekke om det har skjedd noe uten og ta telefonen opp av lommen.
Og det er et poeng at når du har trykket så må man slippe knappen igjen for og gjøre dette? Så mobil ikke skal gå bananas hvis du har den i sekken og knappen blir holdt inne.


Syns dette hørtes ut som en smart idè, men jeg kan ikke en smule programmering.
Forslag på hvordan jeg kan få dette gjennomført? Det er ikke et valg at jeg skal lære meg og programmere.

Mvh. Øyvind
Sist endret av telebohrian82; 21. mars 2007 kl. 22:10.
bumpbumpbump
Hvis du skrur på vibrasjon får du jo beskjed når det skjer noe da? Trenger ikke noe program for det, og ei heller å trykke på en knapp.
Er klar over det, men jeg tar veldig mye tog og buss og det kan riste såpass i seg selv at jeg ikke merker at jeg får sms