Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2005
Har kjøpt en helt ny Android 2022 mobil men når jeg søker på Tinder, Happn og Badoo i google play store så kommer ingen av de appene opp. Når jeg går i webbrowser å søker opp appen så finner jeg den på nettsidene til google play men når jeg trykker på å åpne den i App for å få lastet ned så står det rød skrift at denne varen er ikke tilgjengelig! .
Jeg har sjekket om det har med at jeg ikke har lagt inn betalingskort i google play men andre betalingsapper er tilgjengelig. Hva i all fuckeryshit er det her forno????
Blir ikke klokere av å google problemet.

Har jeg kjøpt en telefon som ikke funker med normale apper?!
Hvilken telefon?
Huawei telefon?

._.
Sitat av Mk1 Vis innlegg
Har kjøpt en helt ny Android 2022 mobil men når jeg søker på Tinder, Happn og Badoo i google play store så kommer ingen av de appene opp. Når jeg går i webbrowser å søker opp appen så finner jeg den på nettsidene til google play men når jeg trykker på å åpne den i App for å få lastet ned så står det rød skrift at denne varen er ikke tilgjengelig! .
Jeg har sjekket om det har med at jeg ikke har lagt inn betalingskort i google play men andre betalingsapper er tilgjengelig. Hva i all fuckeryshit er det her forno????
Blir ikke klokere av å google problemet.

Har jeg kjøpt en telefon som ikke funker med normale apper?!
Vis hele sitatet...
Høres ut som at du har kjøpt en kinesisk telefon. Har du kvittering?
Sjekka nettopp på min Samsung - alle er der. Høres ut som et kinesisk produkt ja.
https://techdipper.com/2020/04/29/ca...aystore-26825/

Se punkt 4 i linken. Vet ikke om det er problemet men kan være verd et forsøk.