Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1908
I sommer hadde jeg en rar opplevelse etter å ha røyka hasj. Det var noen dager etter brystoperasjon, og hadde tatt noe tramadol og altermol mot smerter. Jeg og venninna mi bestemte oss for å ta en liten røyk, jeg selv hadde ikke røkt siden høsten året før og hun hadde ikke røkt på over ett år tror jeg.

Gikk bra først, ble litt sånn sløv slik jeg pleier. Vi lå å chilla på sofaen før jeg ble helt rar og engstelig, så jeg gikk å la meg i senga for å prøve å sove. Da begynte tankene å snurre noe villt og føltes som om jeg hadde null kontroll på hva som foregikk i hodet. Så masse farger og ting jeg ikke helt klarer å forklare og så hørte jeg klassisk musikk, men venninna mi var fast bestemt på at det ikke var noe sånt på. Det verste var at jeg fikk en helt sinnsyk kåthets-følelse, var ubehagelig og nesten vondt?? Jeg hadde det ikke noe bra, og har røkt mange ganger før uten å ha opplevd lignende. Venninna mi hadde en helt «normal» hasj-rus og var veldig skuffa over at jeg ikke chilla med henne.

Noen som har vært borti lignende? Har iallfall funket på den måten at jeg aldri vil prøve røyk igjen..
Har klart å pult brannsår på pikken så kåt jeg blir når jeg røykte.
Trådstarter
8 1
Sitat av Cloor Vis innlegg
Har klart å pult brannsår på pikken så kåt jeg blir når jeg røykte.
Vis hele sitatet...
Haha oida! Har bare aldri blitt det før på hasj-rus, så syntes det var rart og svært ubehagelig når det var så intenst
THC kan virke psykoaktivt, men har aldri opplevd det på bare weed. Kan ha vært at weeden har vært lacet med 2cb eller syre. Men tvilsomt. Sikkert bare en sjelden trip som kan skje viss du røyker sjeldent. Det med kåthets-følelsen har jeg fått selv de første gangene jeg røyka. Men så kåt at det gjorde vondt har jeg vært borti på weed, de første gangene jeg ronka og hadde sex mens jeg var høy, føltes det som at pikken skulle sprenge. Magiske tider.
Hasj potenserer virkningen en rekke stoffer og omvendt.
Så det at du hadde tatt sterke smertestillende i tillegg til at det var lenge siden du hadde tatt deg en blås, gjorde at kombinasjonen smertestillende og hasj slo ekstra kraftig ut.
Vær forsiktig med å blande hasj med andre stoffer, det blir fort for mye av det gode.
At du ble så voldsomt kåt har jeg ingen forklaring på, men hasj alene gir ofte økt sexlyst.
Anonym bruker
"Bekymret Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Timelesstruggle Vis innlegg
THC kan virke psykoaktivt, men har aldri opplevd det på bare weed. Kan ha vært at weeden har vært lacet med 2cb eller syre. Men tvilsomt. Sikkert bare en sjelden trip som kan skje viss du røyker sjeldent. Det med kåthets-følelsen har jeg fått selv de første gangene jeg røyka. Men så kåt at det gjorde vondt har jeg vært borti på weed, de første gangene jeg ronka og hadde sex mens jeg var høy, føltes det som at pikken skulle sprenge. Magiske tider.
Vis hele sitatet...
Lacet med 2cb eller syre??? Det er noe av det mest tullete jeg har hørt her inne.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lacet med 2cb eller syre??? Det er noe av det mest tullete jeg har hørt her inne.
Vis hele sitatet...
Slenger meg på denne, dette er bare tull. Skulle man faktisk få den spenstige ideen om å røyke 2c-b er dette noe man ville lagt merke til med en gang, og man ville ikke fått særlig til effekt. hva mener du med at cannabis kan virke psykoaktivt Timelesstruggle? mener du man ikke er garantert for å få noen effekt av weed/hasj? Alle drugs er psykoaktive
Slapp av gutta, spøkte egentlig med at weeden var laced med 2cb eller syre, men var mer opplevelsene hennes med farger og hallusinasjoner som er mer en effekt man får av de stoffene, weeden var nok 99% ikke laced med noe som helst, kanskje potent sativa. Nei alle stoffer er ikke psykoaktive "mekanisk vampyr", men thc er mildt psykoaktivt, men kan muligens være intenst når det er lenge siden sist. Har da selv aldri merket hallusinasjoner eller skiftende lysmønster, foruten når jeg tok LSD. Da hadde jeg også flashback når jeg røyket gangen etter, og fekk noe av det.
Sitat av Timelesstruggle Vis innlegg
Slapp av gutta, spøkte egentlig med at weeden var laced med 2cb eller syre, men var mer opplevelsene hennes med farger og hallusinasjoner som er mer en effekt man får av de stoffene, weeden var nok 99% ikke laced med noe som helst, kanskje potent sativa. Nei alle stoffer er ikke psykoaktive "mekanisk vampyr", men thc er mildt psykoaktivt, men kan muligens være intenst når det er lenge siden sist. Har da selv aldri merket hallusinasjoner eller skiftende lysmønster, foruten når jeg tok LSD. Da hadde jeg også flashback når jeg røyket gangen etter, og fekk noe av det.
Vis hele sitatet...
Bommer litt her.

Du blander psykedelisk og psykoaktivt.
Nikotin
THC
Koffein
Alkohol

Alle sammen psykoaktive.
alrigthy, da er det bare å bytte ut psykoaktivt med psykedelisk. Mente altså psykedelisk. thanks wolfc
Sist endret av Timelesstruggle; 30. oktober 2018 kl. 17:43.
Ingen her som tenker på at det også er tramadol og altermol inne i bildet her, sjansen for at det er den komboen med hasj som er skylden er MYE større en at hasjen skal være lacet med noe.

Folk som tror hasjen sin er lacet med ditt og datt kan da umulig være spesielt smarte...
Tror du virkelig at dealer kjøper et stoff som er dyrere for så smøre det på shitten sin og selge den like billig som alltid?
Jævlig dårlig dealer isåfall om han går så hardt inn for å tape penger.
Anonym bruker
"Lykkelig Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde litt lik reaksjon her om dagen.

Fikk en joint på rundt 0,8g, da den var ferdig var jeg nødt til å sette meg ned. Var ute, og føltes som om kroppen var låst. Kompisen min fikk meg dog inn til han og vi satt der. Satt i sofaen, og strevet hardt med å fokusere på å enten ha øynene lukket gjennom hele eller ha øynene åpne hele tiden. Han satte på en serie som hadde så utrolige sterke lys, så jeg fikk vondt hver gang jeg åpnet øynene. Hele hodet mitt var tåkete, og når jeg lukket øynene så satt jeg bare og så for meg scenarioer i hodet.

Føltes egentlig litt som når man er blackout full, jeg klarte liksom ikke å bevege meg noe særlig, måtte ligge, og jeg prøvde jo såklart å sette på musikk men det i seg selv var vanskelig. Fikk det til til slutt, og det var verdt det
Trådstarter
8 1
Takk for svar, alle!

Sitat av WebsterNick Vis innlegg
Ingen her som tenker på at det også er tramadol og altermol inne i bildet her, sjansen for at det er den komboen med hasj som er skylden er MYE større en at hasjen skal være lacet med noe.

Folk som tror hasjen sin er lacet med ditt og datt kan da umulig være spesielt smarte...
Tror du virkelig at dealer kjøper et stoff som er dyrere for så smøre det på shitten sin og selge den like billig som alltid?
Jævlig dårlig dealer isåfall om han går så hardt inn for å tape penger.
Vis hele sitatet...
Det var dette jeg tenkte på, om det kunne ha noe med tramadolen og altermolen å gjøre har før gått like lenge om ikke lenger mellom gangene jeg har røkt, men aldri opplevd lignende. Prøvde jo å google dette selvsagt, men på det jeg da fant virket det som man måtte ha mye større dose smertestillende for at man sku merke noe.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde litt lik reaksjon her om dagen.

Fikk en joint på rundt 0,8g
Vis hele sitatet...
0.8g i en jay er veldig mye, selv for en som røyket i 10år...
Er det helt standard røyk så trenger man ikke stort mer enn 0.4 og er det bra greier så klarer man seg som oftest med 0.2g.

Har en pekefingerregel om 0.2 per sigarett.
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
0.8g i en jay er veldig mye, selv for en som røyket i 10år...
Er det helt standard røyk så trenger man ikke stort mer enn 0.4 og er det bra greier så klarer man seg som oftest med 0.2g.

Har en pekefingerregel om 0.2 per sigarett.
Vis hele sitatet...
Ganske enig med dette, bruker selv 0.3 per sigarett, kanskje 0.4 om vi er 2-3 stk.
Har en del kompiser som drar på 1g på 4 personer "for at det skal bli nok til alle" men selv synes jeg det blir veldig bortkasta.
Kan jo heller lage flere små.

Eyya; Tramadol og altermol er jo opioder og om du sjekker ut bivirkningene tramadol kan ha så er det litt likt med hva du nevner i første innlegg.
Sist endret av WebsterNick; 30. oktober 2018 kl. 19:47.