Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 967
Hei, jeg har spilt gitar og sunget i en del år. Nå har jeg kommet til det stadiet at jeg har lyst til å spille inn og lage sanger.
Noen anbefalinger til ett enkelt musikk program som jeg kan spille inn gitar og vocal med?
Har du en Mac vil jeg anbefale Garageband.
Bruker du Windows vil jeg anbefale Mixcraft.
Bruker du Linux kan jeg anbefale Auditicy. Auditicy er forsåvidt bra for Windows og.
Sist endret av RabbitPen; 7. november 2012 kl. 21:48.
Ja Mac definitiv Garageband for den er gratis men Logic vil gi deg mer muligheter. Audacity er også gratis
Ableton har veldig mange gode plugins som følger med om du kjøper suite pakken.
Utenom det så kan jeg også anbefale en gratis reverb plugin fra voexengo som heter oldschool reverb eller noe lignende.
Sitter på iphonen så orker ikke å poste link.

Kan også nevne at det er veldig stabilt og det lagrer prosjektet ditt om det skulle kræsje.
Cubase er og et fint og lett verktøy til akuratt dette formålet.

Når du åpner det har du ferdig presets til de ulike musikk genrene så det er bare plug´n play rett å slett.
Stock plugins til tusen med god kvalitet overall og du trenger ikke tenke på å laste ned noe separat.

Bruker og har brukt dette selv i over 12 år og det blir bare bedre og mer brukervennlig for hvert år som går
Sist endret av BarBeats; 8. november 2012 kl. 00:01.
Cubase Logic Protools....
Adobe audition har jeg veldig god erfaring med til recording. For å sette sammen en låt bruker jeg FL-studio, men som nevnt over her kan nok Cubase være tingen til recording når man først skal lære seg et nytt program.
cubase er det jeg har brukt til audio editing

egentlig er det samme hva du bruker bare du lærer deg det