Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1380
Jeg vurderer å bestille en Nokia 6288 fra commit.no. Der står det "1 stk. Nokia Mobil 6288 Black Telenor Låst. 300 kr i Online (På lager 20+)". Det jeg lurer på, er hva som menes med "300 kr i Online"? Har lett litt rundt, men har ikke blitt noe klokere. Er det forresten noen her som har erfaringer med å bestille fra commit?
Hadde vært supert med et fornuftig svar?
På forhånd takk!
- mortal
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Den har ingen spes betydning. Er noe slags fratrekksak ettersom telenor har sluttet med slike kundebevis der du fikk 300,- i fratrekk på mobilen. Om jeg ikke tar helt feil nå. Har snakket med en del folk som har bestilt derfra, alle jeg har snakket med er fornøyde. Noen har jo da ikke fått telefonen, men etter samtale med Commit.no selv på 81544099 så løser en del problemer seg. Om det er noe mer du lurer på, så kan du jo ringe de og høre litt.
mortal's Avatar
Trådstarter
Så det har ingen fordeler for kjøper?
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Fordelen er vel den at det er trukket 300,- ekstra av telefonen. Så den prisen kunne vært 300,- mer. Men jeg ble litt usikker her. Kan sjekke litt rundt på det.
mortal's Avatar
Trådstarter
OK, takk for svar. Men jeg hadde tenkt til å bestille den i dag, så da går jeg heller for tilbudet på Telenors egne sider (50 kr billigere).

edit: Ved nærmere ettertanke sender de vel neppe før over helga uansett, så noen andre som vet?
Sist endret av mortal; 12. januar 2007 kl. 19:06.
mortal's Avatar
Trådstarter
Prøvde å ringe Amentio, som også hadde "300 kr i online", men der var det ikke mye hjelp å få...
Ringte også commit på 81544099, men det funka av en eller annen grunn ikke.
Så derfor henvender jeg nok en gang til dere kjære forummedlemmer. Hadde satt veldig pris på et svar.
Hei.. Jeg vet hva dette betyr.. jobber hos Telenorforhandler.. De 300 kr. i online dere ser.. betyr lite for kunden, det betyr at forhandleren som selger telefonen får 300 kr. ekstra for å binde et abonnement når han selger telefonen. Forhandleren kan da trekke fra 300 kr. ekstra på telefonen i tillegg til selve fratrekket for bindingen av abonnementet, men det er opp til forhandler selv om han vil medregne dette i prisen til kunden, eller om han vil legge 300 kr. ekstra i lommen. Merkelig at de skriver "300 kr. i online" på webshopen i det store og det hele.. stor bommert av dem.
Sist endret av MadSky; 16. januar 2007 kl. 09:49.
mortal's Avatar
Trådstarter
OK, tusen hjertelig takk for svar!
Enig i at det er tåpelig av dem å skrive det.