Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 18020
Har hatt lyst å teste kola en stund, men lurer bare litt på hvordan det er? Har sett litt av hvert her på forumet, men gav meg ikke så mye. Steming og folk har mye å si? Om det er best med alkohol eller ganja inni bildet?
Kola får deg til å føle deg veldig trygg, selvsikker og generelt fet. Stemning og folk har ikke for mye å si, ikke på meg hvertfall. Men en bra kveld på byen, da er det fett. Funker best med alkohol, funker rævva viss man røyker samtidig.
Trådstarter
17 0
Okei, kunne egentlig tenke meg at det blir litt ræva om man røyker og
Selv om folk på kola føler seg selvsikker og trygg, blir de ofte opfattet som kvalmende blærete tullinger av mer nøkterne folk!
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Ja, husk at du opplever deg selv som cool, men du kan virke innpåsliten og stressende for andre. En annen ting du bør passe på er å ikke kjøpe hos noen på f.eks et utested, kjøp helst på forhånd. Man blir veldig gira på å kjøpe mer etter kort tid, og da ender man som regel med å sløse masse penger.
men du må huske en ting; cocke er en av de rusmidlene det trengs lengst tid til å få til å funke skikkelig! du må gjerne bruke det noen ganger.

sånn at du ikke tar èn stripe og tenker at dette er bare no tull
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Kommer vel veldig an på hvor rent det er, kvaliteten, evt. blanding osv.
Sitat av Polar-
Kommer vel veldig an på hvor rent det er, kvaliteten, evt. blanding osv.
Vis hele sitatet...
det og men det tar kroppen litt tid til å skjønne colarusen!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Stemning og folk har veldig lite å si på stimulerende stoffer (amfetamin, mdma, kokain bl.a.) humøret løftes alltid.

Kan hende det er noe i det Boogyman sier her, jeg fikk noen linjer av en kompis, jeg har aldri likt stimulerende stoffer, men det meste må jo prøves en gang i livet så jeg tok de.
Jeg ble forsikret om at dette var prima vare, noe jeg ikke tviler på ettersom halve ansiktet mitt ble numment, men jeg fikk ikke den 'gira' funken jeg forventa helt.
Jeg ble 'våken', no more, no less.
Syntes kola uten alkohol har liten funk, hvertfall på meg, får ikke noe merkbar mindre virkning av det hvis jeg røyker, føler meg bare litt mer på trynet.
Men for og være ærlig syntes jeg kola er en ræva rus til og være så dyr!
Mitt råd er å holde deg unna, etter min mening går du ikke glipp av noe. Men dersom du vil teste det funker det best i kombinasjon med alkohol.
Formen man får uten alkohol og for min del uavhengig av setting er bare slitsom. Man blir rastløs og oppstemt uten å føle seg ruset, tankene flyr i 110 om alt mulig.

Så skal det testes får du mest ut av det på en fest i kombinasjon med alkohol, men med all risikoen forbundet med det, pluss det faktum at man i Norge og særlig utenfor Oslo og enkelte steder på vestlandet får brus som er blandet ned til 30-50% gjør at det ikke er verdt opplevelsen.
Igjen er dette min mening.
Sitat av Puddergutt
Så skal det testes får du mest ut av det på en fest i kombinasjon med alkohol, men med all risikoen forbundet med det, pluss det faktum at man i Norge og særlig utenfor Oslo og enkelte steder på vestlandet får brus som er blandet ned til 30-50% gjør at det ikke er verdt opplevelsen.
Igjen er dette min mening.
Vis hele sitatet...
hehe, vær litt forsiktig med cola og alch. Når colaen funker, så merker du ikke så mye til alkoholen, men når colaen begynner å miste taket(hvis du glemmer å jusse å sånn) så blir det instant grøftefyll!
men som Puddergutt sier; hold deg unna. det tar tid å like cola, og når du først liker det så er det ikke veldig lett å slutte!
rusen er som en sterk kopp kaffe som fucker opp hodet ditt.
du blir avstumpet og følelskald, og nå snakker jeg ikke om selve rusen, men på det langsiktige plan!

Men som Rich James sa; "Cocain in a heeeell of a drug"
Sitat av Puddergutt
[...]man i Norge og særlig utenfor Oslo og enkelte steder på vestlandet får brus som er blandet ned til 30-50% gjør at det ikke er verdt opplevelsen.
Igjen er dette min mening.
Vis hele sitatet...
Dette er en sterk underdrivelse. 30-50% renhet er MEGET god kola etter norsk standard.
Har aldri opplevd og føle meg mindre alkoholruset etter inntak av kola, mulig det er veldig individuelt da..
De gangene jeg har tatt kola har det vært digg nok. Da pleier jeg å fyre og drikker en del også. Vanligvis når jeg drikker og fyrer veldig mye om hverandre blir jeg griseloka, og ender i en stol til effekten av hasjen gir seg. På kola beholder jeg den digge formen av cannabis og alkohol, pluss kola-effekten itillegg til at jeg er oppegående og i partyhumør. Er det verdt pengene? Nei. Men tillater meg det en veldig sjelden gang iblant.
30-50% er god norsk standard Slakteren? I politiet rapport om beslag nevnes det at renheten i kokain i snitt er 50 % her i landet, og at det mot slutten av 90-tallet lå på rundt 70%. Hvis du mener standard brusen man får tak i her i landet er god lever du lykkelig uvitende i ditt eget univers(Ikke vondt ment)

Og grøfte fyll i kombinasjon med alkohol har jeg aldri opplevd, er vel heller hvis man er vant til å ha noen gram på innerlomma på fylla, og en dag er uten. Da har ihvertfall jeg en lei tendens til å bikke helt...
Jeg mener at kolaen her til lands suger svett moskuspung. Men du hadde rett i at renheten var mye høyere enn jeg hadde regnet med (hvertfall i beslagene). Konklusjonen da er jo at kola som stoff suger.

Men jeg tror den høye renheten i gj. snitt. skyldes at de store beslagene er relativt rene, mens det på gatenivå blandes kraftig ut. Min egen teori.

P.S: Du kunne tatt deg bryet med å vise til kilder, så jeg slapp å søke selv.

http://ar2004.emcdda.europa.eu/no/page064-no.html
Sist endret av Slaktern; 20. mars 2007 kl. 16:25.
Renheten kommer jo ann på hvem og hvor man kjøper igjen da(som stortsett alt dop)
En kompis av meg har godkontakter i peru, og den er helt fantastisk, synd han ikke turte så mange "ballongturer"
Den colan man får kjøpt her i norge er som grus og regne i forhold.

har hatt colaopplegg i et par år før jeg kutta ut colaen for noen måneder siden, og sett hvordan det er mange som vil tjene penger på det ved å bøffe det ut med alt mulig dritt!
jeg er ikke spess stolt over å hatt opplegg, men jeg er drittstolt over å ALDRI bøffa ut det jeg har solgt!
boogyman.. hvordan klarte du slutte så brått??

Og ja, cola virker bare bedre og bedre jo mer man tar, og man behøver faktisk ikke kjenne så mye i begynnelsen. Men jeg vil ikke anbefale marley å gå så langt utpå for det er uhyre VANEDANNENDE. Og jeg skal fortelle deg at den dagen du evt skulle få deg en kjæreste vil det by på endel problemer, det er selvfølgelig endel andre ting som byr på problemer som feks betjene forbruket, Og ikkeminst det går utover utseendet, antagelig pga mangel på søvn. videre blir potensen svakere ettersom mer man tar, og jeg snakker ikke om når man tar det, men sånn hele tiden. nevnte jeg søvnforstyrrelser? men alle disse tingene forsvinner heldigvis om man holder seg borte. Så får man veie opp hva man vil. Kom på at problemer med fordøyelsen kan og forekomme

kan kansje virke som problemer med kjeresten har sammenheng med svakere potens, men det har faktisk ingenting med saken å gjøre. Sankker her om ei jente som bryr seg om deg og ikke liker å se man "kjører seg i grøfta" og videre er de ikke veldig glad for at man er ute å fester mye hardt og lenge. Glemte at man blir ekstreeemt irritabel og, at man lettt irriterer seg over ting
vel plutonium, brått og brått, sliter litt enda..
men det hjalp jo å få "kniven på strupen" av samboeren!

Mye av problemet med cola er at det er så utrolig lett å ta det! i hvertfall om du har endel på deg. Om man føler seg litt trøtt, en jusser gjør deg våken. Er man sur og lei, en jusser gjør deg glad og ovenpå. osv..
og det er vansklig å se på en om man har tatt det eller ikke, for man har god kontroll på seg selv(om man da ikke er overjussa da)

men de rundt deg ser det over tid, for man blir lett irretabel og er ikke så lett å ha med å gjøre, og det var det som fikk samboeren til å lukte lunta, hjalp jo heller ikke at jeg hadde klart å glemme 12g i en sokk hun skulle til å vaske!


sånn alt i alt så skulle jeg vel helst ønske at jeg aldri hadde fått smaken på det!
Sitat av Dodecha
Stemning og folk har veldig lite å si på stimulerende stoffer (amfetamin, mdma, kokain bl.a.) humøret løftes alltid..
Vis hele sitatet...
Bare meg som synes stemning og folk har en del å si på kola? ikke minst mdma
Klar over det slakteren, men leste det selv for noen måneder tilbake, og ser ikke så profft ut å søke på narkotikastatistikk her jeg sitter.
Er mulig å få tak i godvarer her i landet og, men det hører med til skjeldenhetene, og da skal du kontakter ganske høyt opp i kjeden, for som boogyman nevner, alle som selger vil tjene penger. Og en grei måte å tjene penger på er å spe ut.
Og siden det er en type dop folk "må" ha når de går ut i helgene risikerer man ikke å tape så mye kunder på utblanding heller.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av surre
Bare meg som synes stemning og folk har en del å si på kola? ikke minst mdma
Vis hele sitatet...
Det kan hende settingen har litt å si, men settingen har ikke i nærheten den innvirkningen på deg som på visse hallusinogener, der bare skifte av sang, eller justering av lys kan få verdenen til å skifte fra lyserosa skyer til et landskap av vulkaner og død.
det du sier puddergutt medfører ikke riktighet i dagens norge.. Det har seg slik at fler og fler velger å bruke og selge og ihvertfall når man ikke er fersk på området dop. Da må du finne deg en god kontakt som gir god kvalitetog du bør ikke blande det ut selv. hvorfor? fordi man går til den som har den beste varen, og det er stor sansynlighet for at man kjenner fler enn en som selger. folk betaler heller 900-1000 for god vare istedenfor 800 for dritt, noen negre går sikkert lavere og men da tipper jeg det ligger nedpå 30 % eller mindre. Nå kommer det sikkert en haug med idioter å skal skryte av at de får god vare for 600 og sånn, noe som helst sikkert kan stemme om de har nære venner som pusher. Tror nok 50-70% er et godt utgangspunkt og kommer an på dealerrekka

eneste settingen har å si er om man er sliten, da er det begrenset hvor mye en strek eller ti hjelper. Litt sliten greit da kan det få deg på, men veldig sliten, da er det nesten sløs. Det jeg mener er at det funker bedre om man er nogenlunde opplagt, ellers har ikke setting så mye å si. Drar meg gjerne en stripe alene og tramper takten til musikken jeg
Trådstarter
17 0
Begynnte med hva som er med cola og ikke, renhet og sånt.. Men hva synes folket er det beste dopet? Best til fest, rolig og chill aften og i det hele tatt..
Coke funker så vidt jeg har skjønt til mye rart, både fest og chill. Stort sett fest, da. Men pass på å advare folk så de ikke ypper med deg, det kan fort ende opp med at du banker dritten ut av dem for en spøk
må være noe med cola jeg ikke har skjønt helt... har bare prøvd det 5-6 ganger, men hver gang jeg har tatt meg en stripe tenker jeg. "hadde vært greit med en stripe speed"
enten har jeg ikke prøvd ordentlig cola, eller så er cola meget oppskrytt. særlig når man ser på prisforskjellene.
Sitat av aperunk
må være noe med cola jeg ikke har skjønt helt... har bare prøvd det 5-6 ganger, men hver gang jeg har tatt meg en stripe tenker jeg. "hadde vært greit med en stripe speed"
enten har jeg ikke prøvd ordentlig cola, eller så er cola meget oppskrytt. særlig når man ser på prisforskjellene.
Vis hele sitatet...
Jeg oppdaget det som sies.. Måtte prøve det ca 5-6 ganger, men FY F... nå er jeg glad i den Skjønner rusen nå på en måte Deilig.

Har en kontakt som leverer PRIMA vare. Ca 70% Rent. Bra vare

Må dog sies da at jeg bruker den om jeg vil være "chill, men happy" mens det er pepper om jeg skal ha hæla i taket en natt

Ellers er det ofte noe brunt på nachspiel

Men men. Cola er FIN FIN vare

Mvh B

ps; JEG ER IKKE NARKOTKALANGER, OG IKKE EN GANG GIDD Å SPØRRE OM KONTAKTER, OM JEG ORDNER ELLER NOE, ETTERSOM JEG IKKE VIL HA NOE MED DET Å GJØRE.
da får du ikke 70% for da blir det nettopp det, hæla i taket. kan jeg love deg
Selv har ikke cola funka noe skikkelig på meg når jeg kun har brukt cola, det skal nevnes at jeg ei heller bruker dette ofte.
Amfetamin, det er tingen for meg.

Men uansett, vi var på firmatur på danskebåten, da fikk jeg i meg en god strek cola, det endte opp med at jeg hadde strip show oppe i baren, når folk ba meg få på meg klerna så ba jeg dem om å ryke å reise, jeg spurte sjefen min om hva faen så skjedde når vaktene ransaka lugaren min, så sa jeg til han at dette her - det har faen ikke jeg kjennskap til, jeg knuste en lampe fordi den ikke ville på, osv osv osv...

Alt i alt, heftig rus, og jeg var helt konge, men allikevell litt kjipt siden det var firma tur... Etter dette, ingen mer cola på meg, kun amf!
Har vel testa kola 2-3 ganger ute på byen, og det funket helt fint på meg. Var vel inne på dass 5-6 ganger i løpet av en kveld og drog en stripe hver gang. Du føler deg topp, du sjekker opp di damene du vil, du er ikke redd for å drite deg ut og du greier å kontrollere deg. Disse gangene har jeg selvfølgeli drukket og vært ganske så på en snurr.

Det som er greit når du kommer hjem fra byen er at du har litt hasj som du kan røyke deg ned på. Ingenting er så digg som å røyke seg ned etter en heftig tur på byen!
Sitat av surre
Bare meg som synes stemning og folk har en del å si på kola? ikke minst mdma
Vis hele sitatet...
syntes stemning har ganske mye å si på mdma, kan sitte å ikke merke en dritt, så setter noen så en herlig cd og BANG der er jeg på den deiligste oppturen!!
Sist endret av noizesupressor; 28. mars 2007 kl. 12:56.
Du burde ikke blande russtoffer... Ikke hasj, alkohol, ecsasty eller coke... Du får en mangedoblet risk for overdose selv om du ikke tar en spesielt stor dose hvis du blander med alkohol. Samme går for ecsasty og det meste annet. Blanding gir bare en fucka rus uansett.
Sitat av noizesupressor
syntes stemning har ganske mye å si på mdma, kan sitte å ikke merke en dritt, så setter noen så en herlig cd og BANG der er jeg på den deiligste oppturen!!
Vis hele sitatet...
ja var det jeg å mente, men skjønner at det er ganske lite i forhold til visse hallusinogener.
Sitat av Shitzo
Du burde ikke blande russtoffer... Ikke hasj, alkohol, ecsasty eller coke... Du får en mangedoblet risk for overdose selv om du ikke tar en spesielt stor dose hvis du blander med alkohol. Samme går for ecsasty og det meste annet. Blanding gir bare en fucka rus uansett.
Vis hele sitatet...
Er noen som klarer å kontrolere seg vet du hasj og alkohol går fint sammen det, man må bare ikke drikke for mye.
Boogyman; litt kjipt å glemme det i en sokk da gitt:S auua.. ble fort lslutt med den dama da eller? hehe..

ufuff.

men m cola, tar d lang tid før man blir avhengig da? aldri prøvd det før jeg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Hvor lang tid det tar å bli avhengig er jo helt avhengig av personlighet, mengder tilgjengelig osv, ingen kan gi deg et nøyaktig svar.

Eneste man kan gjøre er å utøve forsiktighet, sette seg opp klare grenser på forhånd over hvor mye man skal ta på en kveld/helg etc.
Beste som er når man for første gang skal teste Panda (kola) er en heftig kveld på byen, så stikker du på nach, litt sånn halv sliten. tar med gode venner og lignende. tar deg et par linere, og etterhvert en feit en !!!! ååååå herregud, det er så trygt å være seg selv da, da er du verdens pheteste..

Dette er en sterk underdrivelse. 30-50% renhet er MEGET god kola etter norsk standard.
Vis hele sitatet...
da trenger du seriøst å komme deg til oslo å få deg ordentlige pushere... kan seriøst ikke mene at 30-50% er bra coke ?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Var på min første kola tur for et par dager siden. Det reineste som har vært på lenge. Det var jævlig fett! Hadde vært våken i et døgn før og folk sa de aldri hadde sett noen så kola fjern xD Fikk ikke noe kjip nedtur hadde det bare sinnsykt fett..
Sier ikke nei takk om jeg blir tilbudt det igjen
Sitat av surre
Bare meg som synes stemning og folk har en del å si på kola? ikke minst mdma
Vis hele sitatet...
Jeg spiser aldri knips hvis settingen ikke er på plass. Føler jævlig ofte at det mest er stemningen som setter rusen. Får alltid en kjip trip hvis jeg sitter på ett griserotet nars med en haug med folk som allerede er på nedtur. Men kan jo være dette er individuelt da. Men folk har jo ingenting å si når du spiser knips, så lenge du liker de. Er jo nesten det gøyeste som fins å bli kjent med nye folk på knippen.

Kola kan jeg egentlig ikke uttale meg så mye om, har ikke prøvd så mange ganger. Men har ikke merket noe til at jeg for eksempel bader på å være forskjellige steder.
Syntes personlig penger på kola er sløsing, får mer ut av å ta pepper, men får også mer konsekvenser av det dagene etterpå....
Cola er imo et fint alternativ om man bare vil ha et lite "piff" uten å gi noe ettervirkninger eller heftige effekter. Gitt at man har økonomien veldig i orden da
Sitat av Elefanten
Cola er imo et fint alternativ om man bare vil ha et lite "piff" uten å gi noe ettervirkninger eller heftige effekter. Gitt at man har økonomien veldig i orden da
Vis hele sitatet...
Uten noe ettervirkning?
Du vet hva kokain er?

Du vet hvor lett avhengihetskapende kokain er?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hva er langtidsbivirkningene av å bare bruke det en gang? Sikkert lett å si at man skal gjøre det en gang og så prøve mer. Likevel mener jeg at jeg klarer det. Har aldri blitt avhengig av hverken godteri (spise det kun på fredager), alkohol, snus, røyk eller hasj. Problemet kan bli at jeg blir for "høy på pæra". Er ganske høylytt til vanlig så vet ikke helt hva som skjer hvis jeg får noe mer selvtillit.
Sist endret av Mag!c; 5. april 2008 kl. 22:28.
Du vil føle deg topp,pratsom,festklar,lyst å gjøre/si ting du ikke har gjort før og genereltsett ha en dritgøy kveld. Pass på å ikke vær den den eneste som bruker det den kvelden, for kan være litt kjipt å være litt over resten, og det kan hvertfall være kjipt for dem. Start med en passe stor liner og fyll på hvert 20ende min. med småsmå liners. Bør kjenne og stole på han du får det av tho, fått bra kola 2 av uendelige ganger i norge, de 2 kveldene var supert, menst resten har man bare sittet å tenkt på hvor mye penger man har wastet :P
Tenkte jeg skulle dele min oppfatning om dette, siden den veldig ofte er litt forskjellig fra hvordan andre beskriver sin opplevelse av det. Jeg tror årsaken til det er min psykiske tilstand, jeg er veldig depressiv til tider, har tatt kola både virkelig deppa og når jeg er helt på topp. Den viktigste forskjellen for meg er hvordan jeg ikke opplever den euforiaen mange snakker, men føler de fysiske effektene sterkere enn jeg tror mange andre gjør ut i fra beskrivelsene deres. Jeg prøvde kola for første gang for ca 2 år siden, har vel prøvd det ut sånn 1-2 ganger i måneden etter det. Det jeg også synes er rart er den følelsen mange beskriver av å ville ta det igjen. Etter å ha vært på ren kolafyll i 1 til 1,5 dager eller i kombinasjon med alkohol blir jeg veldig utmattet og mister da all lyst til å ta flere striper, dermed har jeg lett ungått noen form for avhengighet.

Mange opplever også stoffet som veldig likt amfetamin bare med kortere varighet, jeg opplever rusen som ganske lik, men jeg får nedtur bare av speed. Litt av årsaken til det er sikkert at jeg pleier å være oppe i 2-4 dager på speed, søvnmangel påvirker vel sinnstilstanden mye.

En annen ting jeg vil nevne er det med at folk mener de blir veldig selvopptatte og usympatiske... Det kjenner jeg meg heller ikke igjen i, og heller ikke hos de jeg pleier å ta det med. Men det kan være at vi ikke merker det så godt hvis alle blir mer sånn, det er jo vanskelig å avgjøre.

I forhold til å røyke på kola så vil jeg ikke anbefale det hvis du skal ut på byen eller lignende, bedre å røyke en for å roe ned på slutten av festinga når du skal sove. Hvis jeg røyker en når jeg akkurat har tatt en stripe så føler jeg nesten bare de psykiske effektene av jointen, ingen sløvhet eller dårligere motorikk.

I korthet vil jeg vel si at jeg ikke anbefaler noen som har depressive eller bipolare tendenser til å ta det, eller andre psykiske lidelser. Men hvis man absolutt må ta noe så er kola mye bedre å ta enn feks speed eller andre sentralstimulerende midler.
Sist endret av Glukko; 6. april 2008 kl. 04:34.
Hadde en periode da jeg var i Sør-Amerika hvor vi snorta en god del. Veldig lett å bli avhengig av det. Selv hadde jeg noen helt forjævlige nedturer på kola, og syns egentlig ikke rusen var så fet at den gjorde opp for generell dårlig form og kjipe nedturer. Men klart, alt til moderasjon. Det kan være morsomt en kveld av gangen, men vær jævlig forsiktig med det, kjip og dyr vane å få (har flere kompiser som har tilegna seg en kjip og dyr vane pga noe som i utgangspunktet kun var ment som litt moro en kveld).

For min del ble jeg jævlig gira på å danse, følte meg egentlig ikke noe spesielt "king of the world" eller noe, men fikk veldig mye energi. Kjipt å måtte "refille" hver time. Kanskje ikke så stor sjanse for å bli busta for det i Norge som i Argentina, men ja, jævlig kjipt om noen snitcher på deg på et utested (det finnes flere som syns det er morsomt å gjøre det).

Angående ettereffekt og lignende, så blir kokain regna for å være veldig skadende (avhengighetsdannende, skader hjerneveven o.l.). Så vær forsiktig. Sjekk ut denne dokumentaren laget av BBC;

http://video.google.com/videoplay?do...53328983275120

Flere forskere som har gått sammen om å rangere Storbritannias farligste rusmiddel. Heroin troner øverst på lista, foran nettopp kokain. Alkohol er på femte plass. Marijuana på ellevte plass, og ecstasy på attende plass.
Sist endret av Kenosis; 6. april 2008 kl. 13:41.
Daisuk: Så det var stor sjanse for å bli tatt for det i Argentina?
Enkelte steder, i hvertfall. Var en klubb vi var på, hvor han ene vakta sparka inn dodøra jeg satt og snorta på, men jeg hadde heldigvis dratt ned buksene for å late som om jeg skulle drite, og var akkurat ferdig med å snorte linja, og rukket å slengt kolaen ned i sokken, så han gjorde ingen ting. Men de er veldig påpasselige med turister mange steder. De vet at om de buster deg kan de presse deg for endel spenn. Var en norsk kis vi traff der som hadde blitt busta i Buenos Aires, og ble pressa for rundt 500 pesos (rundt 1000 kr). Enten det eller mulig fengselsstraff og hva som verre er. Ikke noe du er hypp på å prøve i Sør-Amerika. Går som regel greit, men vær forsiktig.
Sitat av Marley
Okei, kunne egentlig tenke meg at det blir litt ræva om man røyker og
Vis hele sitatet...

Det er kanskje smak og behag, men jeg synes jeg får en skikkelig deilig rus når jeg både drikker, røyker og snorter cola. Jeg skal ikke oppfordre deg til å gjøre det, men jeg synes det var helt konge..