Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 912
Dette er det lille utkastet jeg for tiden jobber med. Husk å last den ned, ettersom kvaliteten på nettsidens spiller er ufattelig dårlig!

http://www65.zippyshare.com/v/36296195/file.html

Selv føler jeg at det er noe som mangler, men vet ikke helt. Derfor spør jeg dere!
Hørte bare over den to ganger, og etter det eg hører bør du prøve å balansere mixen litt bedre.
Spesielt kickn stikker seg veldig ut ettersom bassen er litt lav og det ser ut som du har kjørt på med litt for aggressiv automation på volum.

Prøv å balanser bass å kick litt bedre og sleng en kompressor med light compression med et threshold som reduserer minst 3 db på master bus så får du limt det litt mer sammen.

Når det kommer til komposisjon er låta digg! Keep it up!
Sist endret av BarBeats; 27. september 2012 kl. 05:20.
Dette var faktisk jævlig fett. Digger melodiene og komposisjonen!

Det eneste jeg kan si at jeg ville endret på er den første synthen, den blir litt for påtrengende akkurat da kicken begynner. Ville kanskje skrudd den ned litt eller tatt en forsiktig low pass på den (forsiktig er nøkkelordet).

Ellers er det bra saker, lenk sangen her når den er ferdig er du snill. Kunne tenke meg å laste den ned hvis det er mulig.
Sitat av Lonely Robot Vis innlegg
Dette var faktisk jævlig fett. Digger melodiene og komposisjonen!

Det eneste jeg kan si at jeg ville endret på er den første synthen, den blir litt for påtrengende akkurat da kicken begynner. Ville kanskje skrudd den ned litt eller tatt en forsiktig low pass på den (forsiktig er nøkkelordet).

Ellers er det bra saker, lenk sangen her når den er ferdig er du snill. Kunne tenke meg å laste den ned hvis det er mulig.
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Ja, det skal jeg gjøre. Må bare finne vokaler!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Trådstarter
Sitat av Lonely Robot Vis innlegg
Dette var faktisk jævlig fett. Digger melodiene og komposisjonen!

Det eneste jeg kan si at jeg ville endret på er den første synthen, den blir litt for påtrengende akkurat da kicken begynner. Ville kanskje skrudd den ned litt eller tatt en forsiktig low pass på den (forsiktig er nøkkelordet).

Ellers er det bra saker, lenk sangen her når den er ferdig er du snill. Kunne tenke meg å laste den ned hvis det er mulig.
Vis hele sitatet...
Beklager, men her er låten i fiks ferdig tilstand: http://open.spotify.com/track/4oh1MPxuUwSuhnXwhjvC32 Kan sende deg DL link på PM hvis du vil, eller så er den også tilgjengelig på Itunes
Jeg synes sangen holder høy standard innenfor den genren den holder til. Jeg synes derimot bassen er fraværende (burde vært mer trøkk i den). Noe jeg synes er viktig om jeg skal høre slike låter.