Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 6343
Sjekker vaktene om folk er rusa?
Noen som har opplevd å bli nekta inngang pga det?

Også et bra tips til å skjule store puppiler?
Tror ikke det er så nøye at du ikke slipper inn om du har litt større puppiler enn han før å etter deg i køen
Trådstarter
4 0
Hørt at dem blir mistenksom på de som har briller også, men er mye rart ute å går.
Si du går på medisiner som gjør at du får store puppiler
Trådstarter
4 0
ja, de har nok ikke hørt den før hehe
og ta med seg en pille eller 2 er jo ikke akuratt noe problem. stikk dem i lomma, lommebok eller for den salgs skyld i sokken.
si du har sovet lite
Var på sensation white i amsterdam 2008. eg røykte bare weed, og man kunne max ha 5g weed med seg inn...vaktene sjekka alle for alt, og selv om vi hadde meir enn 5g weed, så gikk det fint. en kompis av meg poppet mdma i køen til å komme inn, og det klikket helt for han...han stod alene i sin kø (var jo dødsmange innganger, og vi hadde fått spredte inngangsbilletter.
når han kom til vaktene, så merket de seff at han var helt ute...han trengte tross alt hjelp av folk rundt han til å komme seg bort til inngangen :P men vaktene gav han bare noe annet (veit til dags dato ikkje ka det var) og så blei han "fin" igjen...en annen kompis av meg som også bare røykte weed, hadde på seg en t-skjorte med smileyface, og han ble _GRUNDIG_ sjekket :P
Sitat av krolle Vis innlegg
Var på sensation white i amsterdam 2008. eg røykte bare weed, og man kunne max ha 5g weed med seg inn...vaktene sjekka alle for alt, og selv om vi hadde meir enn 5g weed, så gikk det fint. en kompis av meg poppet mdma i køen til å komme inn, og det klikket helt for han...han stod alene i sin kø (var jo dødsmange innganger, og vi hadde fått spredte inngangsbilletter.
når han kom til vaktene, så merket de seff at han var helt ute...han trengte tross alt hjelp av folk rundt han til å komme seg bort til inngangen :P men vaktene gav han bare noe annet (veit til dags dato ikkje ka det var) og så blei han "fin" igjen...en annen kompis av meg som også bare røykte weed, hadde på seg en t-skjorte med smileyface, og han ble _GRUNDIG_ sjekket :P
Vis hele sitatet...

Vil tro det er veldig mye strengere i Norge.
Hvis man klarer å oppføre seg normalt når man skal forbi vaktene så skulle det nok gå fint. De har ikke tid til å sjekke alle lommer etc. Har heller ikke tid til å sjekke pupiller.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av wahaj Vis innlegg
Vil tro det er veldig mye strengere i Norge.
Vis hele sitatet...
det er vell LITT åpenbart att det er strengere i norge når det kommer til slikt, og jeg tviler at vaktene i norge har detox i lomma
Husk at vaktene ser på oppførselen til folk som er langt bak i køen. Så det er lurt å skjerpe seg i god tid.
Hørt at det kommer til å vær mye sivil og uniformert politi der, at de kroppsvisiterer slik som de gjør i nederland er ikke det jeg bekymrer meg mest for ikke putt ting i lommebok det sjekker de... har du med deg solbriller ikke ha de på deg putt de i en lomme, sokker kan de finne på å sjekke, beste er å pakke i plast å gjemme andre steder på kroppen. er du rusa i køen blir du dratt til side, jeg har vært med om venner som har måttet dra av seg ALT inkl undertøy...

hvis de kjører nederlandsstil må du legge lommeinnhold på bordet og ta av deg jakken 1 sjekker jakke den andre sjekker kropp, 2 min så ferdig... tilogmed VIP køen tok tid for meg sist qlimax..
Sist endret av talita; 15. april 2011 kl. 19:19.
Har selv blitt nekta inngang på event ved å såvidt være brisen, kun jævla trøtt, så gje, det du skal ha med deg godt, å vær våken når du går inn. Gjem drugsa dine godt

Have fun BTW!
Sist endret av selvmord; 16. april 2011 kl. 03:39.
Noen som vet om det kommer til å være narkobikkje? regner med en del tar med seg joints inn
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av Silhouette Vis innlegg
Noen som vet om det kommer til å være narkobikkje? regner med en del tar med seg joints inn
Vis hele sitatet...
Sto på VG at det kom til å være en hund ved inngangen.
Folk ble jo allerede tatt før eventen, veit ikke om det er det det stod om i linken, for fikk ikke åpnet den, kansje litt seint nå uansett , men men..
var bikkjer der sporadisk, ikke når jeg gikk inn så jeg fikk med meg det jeg ville av godsaker...
Håper bare ikke alt som skjedde på Sensation vil gjøre ting 10 ganger værre når det kommer til Extrema...
skjedde det så jækla mye ? var jo en artikkel om "skuffende lite dop på sensation".... politiet spurte flere rundt meg om hva de hadde fått i seg.... mens jeg sto og trippa rett ved siden av... men jeg ble ikke spurt... syns det var snodig...
Klarte og lure meg unna politiet ved og si at, grunnen til at pupillene var så store som de var, var fordi at jeg aldri var blitt stoppet i kontroll før og at adrenalinet var noget på høygir (noe som gjør at pupillene blir større.
Så at betjentene fikk et fårete smil i mens jeg beklagde for Missforståelsen.
Var gjerne like greit, koste meg masse med de jeg traff på vegen hjem
Meh, synes artikkelen til aftenposten var særdeles mer positiv enn de dagbladet og verdens gang serverte...

Hvit lørdagsmoro på Fornebu

Om man regner på det, er det forsvinnende liten andel av deltagerne som ble tatt for å bruke ulovlige rusmidler.
Sitat av selvmord Vis innlegg
Håper bare ikke alt som skjedde på Sensation vil gjøre ting 10 ganger værre når det kommer til Extrema...
Vis hele sitatet...
Hva var det som skjedde?
Politiet jakter på narkotika her. Tror dere de har grunn til det?
– Ja, det vil alltid være stoff på slike fester, men vi klarer oss med alkohol. Vi koser oss.

Som alkohol ikke er ett rusmiddel? huff.....this world
Sitat av evievu Vis innlegg
Politiet jakter på narkotika her. Tror dere de har grunn til det?
– Ja, det vil alltid være stoff på slike fester, men vi klarer oss med alkohol. Vi koser oss.

Som alkohol ikke er ett rusmiddel? huff.....this world
Vis hele sitatet...
Ja, men det er ikke narkotika eller stoff.
Hva vil du frem til egentlig?
Poenget hans er jo at alkohol er like mye "narkotika" som ett hvilket som helst annet stoff.
Sammen med koffein og nikotin
Sitat av Lujei Vis innlegg
Sammen med koffein og nikotin
Vis hele sitatet...
WHAAAAT????!!! Har dere ikke hørt at alkohol bare bedøver hjernecellene, mens narkotika DREPER de???


/ironi
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Poenget hans er jo at alkohol er like mye "narkotika" som ett hvilket som helst annet stoff.
Vis hele sitatet...
Skjønner jo poenget, men ikke hvorfor det er relevant.
Rusmiddel, ja. Narkotika, nei.
Sitat av MB300Diesel Vis innlegg
WHAAAAT????!!! Har dere ikke hørt at alkohol bare bedøver hjernecellene, mens narkotika DREPER de???


/ironi
Vis hele sitatet...
Er du skada av for mye drugs eller?? Alkohol er like mye rusmiddel som alt annet som blir betegnet for det!

Drikker man nok, så blir man rusa, ikke bare at det bedøver hjerneceller! Hva sier du da om de som får benzo utskrevet på resept? Tar man nok bedøver det også hjerneceller, som mange andre drugs!


Å btw smarten, dreper ikke Alkohol hjerneceller? Snakk om å være uopplyst a!
Sist endret av selvmord; 26. april 2011 kl. 00:48.
Vet du hva ironi er?
http://no.wikipedia.org/wiki/Ironi


Greit nok ironi kan være vondt og oppdage i ett forum, men han gir ganske klart beskjed.
Sist endret av sneipen; 26. april 2011 kl. 01:31.
Lukta ikke akkurat ironi av den posten jeg quota hvis du sikta til meg....^^
Sitat av selvmord Vis innlegg
Lukta ikke akkurat ironi av den posten jeg quota hvis du sikta til meg....^^
Vis hele sitatet...
Nei, fordi han skreiv /ironi i slutten av posten sin kan ikke bety at det kan være ironi
Sitat av selvmord Vis innlegg
Lukta ikke akkurat ironi av den posten jeg quota hvis du sikta til meg....^^
Vis hele sitatet...
Haha. Se på quoten din. Han har til og med skrevet at det er ironi. Det luktet uansett sterkt av ironi med caps lock og overdreven bruk av ?!
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Meh, synes artikkelen til aftenposten var særdeles mer positiv enn de dagbladet og verdens gang serverte...

Hvit lørdagsmoro på Fornebu

Om man regner på det, er det forsvinnende liten andel av deltagerne som ble tatt for å bruke ulovlige rusmidler.
Vis hele sitatet...
Det er ihvertfall ingen som skal påstå at "narkomane" ikke er ærlige folk.

Politiet trengte ikke å bruke sine kunnskaper om tegn og symptomer på narkotikamisbruk for å ta en av dem som først ble tatt. Han ordnet selv avsløringen. På vei inn på stadion spurte ungdommen en politimann om det var greit å ta med seg tre jointer, hasj. Politimannen svarte med å ta ham inn til kontroll. Det viser seg at ungdommen hadde vært ærlig som få, for han hadde akkurat så mye stoff som han hadde reklamert for.
Vis hele sitatet...