Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1920
Hvor i alle dager kan jeg få tak i BILLIGE frostis?? De har jo gått opp 250% i pris på 10 år jo... Det er for gæææærnt synes jeg...

Eventuelt, hva heter frostis på engelsk?? ^^
Dei originale kostar ein del, men replicas er overalt. Sjekk everyonedoesit. Ikkje så ille pris heller.
Var innom der etter jeg posta tråden her, og jagu fant jeg en på 33cm til litt under 300kr. Seff blir det jo toll, og porto, men er fortsatt MYE billigere enn over disk i norge
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Liquid Coolant Steamroller bong/pipe tenker du sikkert på, skal du ha den orginale rett som denne(pluss litt dilldall) eller så har du jo den bongen Ryan linker til Du må nok ut med 700-1000,- i norge men det er ikke så ille pris å betale for den beste pipa du kan gå til innkjøp av bare ikke kjøp noe billig replica skit
Sist endret av ttj; 5. april 2011 kl. 07:08.
Er den du linka til jeg mente [COLOR="SandyBrown"]ttj[/COLOR] Sånn jeg hadde "back in the days"
Kjipt alt bare stiger i pris Husker jeg ga 3-400kr for den jeg kjøpte rundt 1999-01. Synes det er blitt litt vel stive priser på ting og tang de siste åra.. :P
Det som irriterer meg mest er når drittunga kommer å skal selge meg en "femmer" med "godis" for 750 spenn..
(Den er goood as, det er boblings.. Du blir pissefjern as, beste jeg har smakt osv osv osv.)

Men om den er replica gjør meg ikkeno, skal bare fylle på væske, fryse ned, mekke, hente bongen og NYTE livet <3
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Sant det myztical markedet i Norge har bare gått nedover år etter år siden jeg starta(prismessig) etter en vis folkemengde har kjørt det i helt feil retning i en altfor lang tid, det var faktisk en tid for lenge siden da det fantes regler på at du hadde krav på 5 for 400 og maks pris på amster shit var 110-120 Men siden du alt er kjent med [COLOR="DeepSkyBlue"]Frostis[/COLOR] trenger du jo ikke en gjennomgang av meg på dette temaet rundt frostis. Så good luck mate og ikke minst trekk med fornuft nå chocke chocke
Sist endret av ttj; 5. april 2011 kl. 07:52.
Hehe, "bare" vært med siden 1998 jeg. Synes det er forjævli å måtte betale så mye jeg.. Er "greit" med 125 pris eller 500 for 5, men over det synes jeg bare blir feil.. Har tatt inn litt innimellom bare for å dekke mitt eget forbruk, og har ikke giddi å tatt mer enn 100x1 og 500x5.. Da blir unga rundt her frustrerte skal du se

Trekke med fornuft skal jeg prøve på, med det lille snevet jeg har igjen. Halsen har blitt så jævli fuck`d etter de 3 åra jeg har hatt røykepause, så jeg savner å få et skikkelig GODtrekk og kjenne badehetta strammer seg rundt hodet
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sorry for at jeg stjeler tråden, men har noen erfaring med leveringstid fra everyonedoesit?
Sitat av Kramer Vis innlegg
Sorry for at jeg stjeler tråden, men har noen erfaring med leveringstid fra everyonedoesit?
Vis hele sitatet...
Serriøst?
Har jo noen her inne som har en fin pris. http://weedshop.no/bonger-vannpiper-c-22.html
Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Eid. (titegn)
Her er det enda en flott bongshop som er rimelig bra.
http://www.bongshop.no/
Sitat av Kramer Vis innlegg
Sorry for at jeg stjeler tråden, men har noen erfaring med leveringstid fra everyonedoesit?
Vis hele sitatet...
pleier å få det innen 3-7 dager med vanlig leveranse

oversee pleier å ta 2-4 dager


lengste jeg har venta er 10 dager men det har bare skjedd 1 gang å det var på grunn av posten her jeg bor sin feil -.- men har altid pleid å fått det rundt dag 3-7
Tok 4 mnd før jeg fikk min bestilling fra EDiT, til tross for at de hadde det lille jeg bestile på lager.