Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 720
Hei hei

Skal selge denne forfærdelige overprisede MacBook Pro'en min til min far fordi den er alt for treig og gammel for meg. Så derfor gjør jeg det mest logiske og også skaffe meg en Windows laptop.

Jeg har tenkt til å skaffe en handy liten 13 tommers ultrabook. Vil helst ha litt kraft da, kommer bare til å bruke den til å surfe og se på film, kanskje litt lette spill som Sims og sånt. Vil jo helst ha SSD og 8GB RAM, men må ha litt størrelse på SSDen, må ha mer enn 128GB liksom.

Hva kan dere anbefale?
Budsjett er vel opp til 10k, men vil helst bruke så lite som mulig, så lenge det er bra saker!
Denne er det tilbud på nå:
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=763611

Den har nesten identiske specs som MacBook 13,3" Air. Fordelen er at denne er på tilbud og koster 3000,- mindre. Både denne og Airen koster 12500,- urabbatert. Løp og kjøp.

EDIT: Jeg vil bare nevne at den kan booste seg opp til 2,8 GHz. 256GB SSD. 4GB RAM.
Sist endret av Solaced; 24. desember 2012 kl. 09:32.
^
Samsung sin 9-serie er noe av det beste du får. De tynneste maskinene med god ytelse og ekstremt god byggekvalitet. Kommer godt ut i alle reviews.