Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4575
Noen jeg møtte på et utested brukte snus med kokain på for å skjule det og kunne bruke det åpenlyst (no kidding). Noen andre som har vært borte i denne "praksisen"? Høres ikke særlig sundt ut, da både snus og kokain er en belastning for hjertet.
Sist endret av rken996; 26. april 2011 kl. 03:42.
Nei det er ikke så farlig at du tar tobakk samtidig. De fleste som driver med Kola røyker også sigaretter eller snuser. alkohol + tobakk + kokain er vel ikke sundt i lengden men det er mange som driver med det.

Hvorfor ikke bare lage en nesespray, det er mye mer praktisk.
Har testa det selv.. Det funker kjempedårlig. Snusen absorberer kokainet fremfor at leppa gjør det, så funken blir mye dårligere.
Ingen som har lært seg å ha lang negl på venstre lillefinger?
Sist endret av Doc. Lester; 26. april 2011 kl. 03:57.
rken996's Avatar
Trådstarter
Sitat av MacinMan Vis innlegg
Nei det er ikke så farlig at du tar tobakk samtidig. De fleste som driver med Kola røyker også sigaretter eller snuser. alkohol + tobakk + kokain er vel ikke sundt i lengden men det er mange som driver med det.

Hvorfor ikke bare lage en nesespray, det er mye mer praktisk.
Vis hele sitatet...
Ser vel ikke helt stræit ut å sitte å bruke nesespray gjentatte ganger inne på et utested. Snus kan folk derimot kjøre på med.
Sitat av rken996 Vis innlegg
Ser vel ikke helt stræit ut å sitte å bruke nesespray gjentatte ganger inne på et utested. Snus kan folk derimot kjøre på med.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke hatt noe problemer med det, bare si du er forkjøla.
rken996's Avatar
Trådstarter
Sitat av Doc. Lester Vis innlegg
Har testa det selv.. Det funker kjempedårlig. Snusen absorberer kokainet fremfor at leppa gjør det, så funken blir mye dårligere.
Vis hele sitatet...
Men det funker, altså? Sprøtt. Sikkert smart for de som ikke vil bli tatt, og har masse penger, da.
Hvorfor ikke bare legge colaen i kapsler? jeg tror det vil funke bedre enn at snusen absorberer og ødelegger 70% av colaen du legger i snus boksen.
hvordan får man kokainen inn i nesesprayen?


til vikke123, send heller en PM til folk som skriver feil, istedenfor å bryt inn i diskusjoner.
Sitat av Doc. Lester Vis innlegg
Ingen som har lært seg å ha lang negl på venstre lillefinger?
Vis hele sitatet...
Som sjefen min i Amsterdam hadde, konfronterte han med det og spurte om han bumpa mens han jobba, "nei nei han hadde slutta for lenge siden" lo godt forran han