Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  69 9706
Sitat av Ɖexter Vis innlegg
Kanskje ta seg 5 min med frisk luft pleier å hjelpe
Vis hele sitatet...
Eller bare stå ute og røyke
Jeg har hørt at man blir unormalt klar i øynene av clear eyes. Er dette sant? Jeg blir sprutrød når jeg er høy, og litt i etterkant. Er normalt ikke noe spesielt rød i øynene, vil det se unormalt ut hvis jeg tar litt clear eyes etter en jay eller to?
Sitat av Highness Vis innlegg
Jeg har hørt at man blir unormalt klar i øynene av clear eyes. Er dette sant? Jeg blir sprutrød når jeg er høy, og litt i etterkant. Er normalt ikke noe spesielt rød i øynene, vil det se unormalt ut hvis jeg tar litt clear eyes etter en jay eller to?
Vis hele sitatet...
tviler, om du blir sprutrød balanseres det sikkert ut.

Har brukt clear eyes et par ganger sjæl. Synes det er litt ubehagelig, i hvertfall når jeg er fjern, så foretrekker å bare være ute og drikke mye væske.
Sist endret av Hardtliv2013bwoi; 25. desember 2010 kl. 20:17.
Sitat av EoT Vis innlegg
tviler, om du blir sprutrød balanseres det sikkert ut.

Har brukt clear eyes et par ganger sjæl. Synes det er litt ubehagelig, i hvertfall når jeg er fjern, så foretrekker å bare være ute og drikke mye væske.
Vis hele sitatet...
Nå er det så kaldt ute, så frister å bare ta noen dråper i stedet. Jeg hilser ikke på mary så ofte, så er ingen fare for at det blir for mye bruk av clear eyes. Men hvordan blir dere her i tråden av clear eyes? Hvor røde blir dere av grønt, og hvordan ser dere ut etter noen dråper clear eyes?
Sitat av Highness Vis innlegg
Nå er det så kaldt ute, så frister å bare ta noen dråper i stedet. Jeg hilser ikke på mary så ofte, så er ingen fare for at det blir for mye bruk av clear eyes. Men hvordan blir dere her i tråden av clear eyes? Hvor røde blir dere av grønt, og hvordan ser dere ut etter noen dråper clear eyes?
Vis hele sitatet...

Kan anbefale å ta en tur ut i vinterlandskapet om dagen. Klart vintervær, som vi har i Oslo-området i disse dager, er veldig vakkert, og cannabis gjør opplevelsen bare finere

Øynene mine så mer eller mindre normale ut etter noen dråper clear eyes, selv om de fortsatt selvfølgelig så litt sløvere ut en i edru tilstand.
Hehe, om du er virkelig desp for ikke virke mistenksom overfor foreldra dine kan det være en idé å få i deg masse sukker. Når du røyker dropper blodsukkeret og når du får i deg sukker vil det gå opp igjen og rusen forsvinner. Men så klart er det jo ikke noe kult at effekten går bort, så er vell bare i nødstilfeller.
Sitat av eivinderteit Vis innlegg
Hehe, om du er virkelig desp for ikke virke mistenksom overfor foreldra dine kan det være en idé å få i deg masse sukker. Når du røyker dropper blodsukkeret og når du får i deg sukker vil det gå opp igjen og rusen forsvinner. Men så klart er det jo ikke noe kult at effekten går bort, så er vell bare i nødstilfeller.
Vis hele sitatet...
Så sukker dreper effekten? Har ofte noe søtt som munch, men dette har ikke drept effekten noe for min del
Sitat av Highness Vis innlegg
Så sukker dreper effekten? Har ofte noe søtt som munch, men dette har ikke drept effekten noe for min del
Vis hele sitatet...
Hehe, er ikke så merkbart men rusen varer lengre og mer intenst om du dropper sukkermunchien. Nå skal det sies at jeg ikke har så mange trusta kilder på det her, så ikke stol blindt på meg men du kan jo søke litt rundt og gjerne si ifra om du finner noe som motbeviser det for da skal jeg begynne å munche sjokolade for harde livet igjen
Rødheten i øynene, har ikke det enten noe med en allergisk reaksjon eller sammentrekning av årer?
Ikke skyt meg hvis jeg tar feil )
Sitat av tissemannX Vis innlegg
men når du har pollenallergi, er ikke det bare å si at det er allergien?

Dette blir kanskje litt vanskeligere på vinteren da
Vis hele sitatet...
Kan vel alltids skryte på deg noe? Si du er allergisk til dyr (nå har jeg ingen allergier, så vet ikke om man får røde øyne av dette...) er såpe eller noe matprodukt og du kom borti dette. Burde funke greit.
spersalerg !!!
Spersallerg! Fås kjøpt på apoteket.
Folk burde være serriøst forsiktig med Clear Eyes, over langtidsbruk begynner den å motvirke seg selv og du får knall røde øyner hele tiden! Grunnen til det er at den inneholder en form for adrenalin som trekker blodårene sammen og for mye adrenalin er heller ikke bra drikk heller mye vann!!
Sitat av I<3MaryJane Vis innlegg
Folk burde være serriøst forsiktig med Clear Eyes, over langtidsbruk begynner den å motvirke seg selv og du får knall røde øyner hele tiden! Grunnen til det er at den inneholder en form for adrenalin som trekker blodårene sammen og for mye adrenalin er heller ikke bra drikk heller mye vann!!
Vis hele sitatet...
Hvor mye vann må drikkes, og hvor fort forsvinner rødheten da?

Blitt mye spørsmål fra min side her
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bump, skulle gjerne hatt litt svar!
Clear eyes funker, og fåes kjøpt på www.prerolled.no

De er under bestilling fra utlandet, jeg forventer å kunne sende videre til norske kunder innen en uke.
Jeg er så heldig at jeg nesten aldri blir rød, tror jeg ble født for å være skækk!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg kan ikke røyke meg en liten engang uten og få sykt røde øyner...Veldig avslørende
Har opplevd flere ganger når jeg bestillte fra Ebay at pakken ble "konfiskert" i tollen
Jeg bestiller fra www.cleareyes.no , fikk pakken 2 dager etter bestilling. Superfornøyd og jeg kan røyke uten at det viser i øynene hvertfall
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av I<3MaryJane Vis innlegg
Folk burde være serriøst forsiktig med Clear Eyes, over langtidsbruk begynner den å motvirke seg selv og du får knall røde øyner hele tiden! Grunnen til det er at den inneholder en form for adrenalin som trekker blodårene sammen og for mye adrenalin er heller ikke bra drikk heller mye vann!!
Vis hele sitatet...
Dette er feil. "Adrenalinet" du snakker om er nitroglyserin, i ett eller annet ekstrakt. Kilde: Baksiden av ClearEyes flaska.

Har brukt dette produktet bortimot hver dag i 3 mnd, og har ikke ett negativt ord å si. Jeg kan røyke øya mine røde som to tomater (bokstavelig talt) grunnet kronisk øyesykdom, og selv da blir øynene HELT perfekt etter en sprut på hvert øye.
Har også erfart at det ordner opp i pupillene, til en viss grad.

De siste 2 måneder har jeg brukt Spersallerg, reseptfrie øyedråper som du bare kan gå på apoteket og cashe ut, koster 150 spenn og holder til en måneds bruk hver dag. Hvorfor bruker jeg dette i stedet for ClearEyes?
Bare fordi jeg ikke får mer ClearEyes før neste bestilling kommer

Effekten av Spersallerg kan ikke sammenlignes med ClearEyes, men er helt klart et kjempealternativ til deg som ikke kjenner en som bestiller på kassevis med ClearEyes :P
Du må definitivt dryppe mye mer om gangen, og gjerne dobbelt (for min del) med Spersallerg, for å få øya "kjørbare". Legg merke til gåseøya der, moralister.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg har tenkt til å kjøpe meg lovlige øyedråper, blir da enten spersallberg eller pollenalergi dråper fra en helsekost butikk (tips fra tidligere i tråden). Hva fungerer best av disse to? Fortell om din mening om enten spersallberg eller pollenalergi dråper, ut ifra egen erfaring selvfølgelig.