Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1466
Hallo, så akkurat hele sessongen av bams unholy union..
men lurte på hvor det har blitt av raab himself, altså Chris Raab som var med i cky, jackass, og viva la bam..Hørte iallefall att don vito sitter i fengsel. Så siden de ikke nevner don eller Chris Raab så tenkte jeg meg att han sitter i fengsel også som don, for om han bare hadde blitt lei så hadde de vell nevnt han, hadde han vært døu hadde de vell ikke lagd serien så noen som har peiling?
Rehab? Fengsel? Alvorlig skadet? ... ingenting overasker meg.
Han fant ut at det var på tide å gjøre noe fornuftig med livet sitt. =)
Eller som Wikipedia sier:
After the finish of Viva La Bam, Raab has reportedly moved on, and recently graduated from Shippensburg University.
Vis hele sitatet...
så han slutta altså?:P men don vito er vell i fengsel pga forsøk på voldtekt elns?
Hva er vel mer fornuftig enn å løpe rundt høy som en drage og skade seg selv for penger?
Google > Raab Himself >
Sitat av Wikipedia
Chris Raab, credited frequently as Raab Himself (born May 21, 1980 in Willow Grove, Pennsylvania), is a member of the CKY Crew, was part of "Bam's crew" on Viva La Bam and appeared in MTV's Jackass, Jackass: The Movie and Haggard. After the finish of Viva La Bam, Raab has reportedly moved on, and recently graduated from Shippensburg University. Jess Margera, Bam's brother, claimed that the two don't talk that much anymore.
Vis hele sitatet...
Google > Don Vito >
Sitat av Wikipedia
On Friday, August 18, 2006, Don Vito was arrested at the Colorado Mills Mall in Lakewood, Colorado for allegedly groping three underage girls (two 12 year old and one 14 year old) inappropriately at an autograph signing and was subsequently held with bail set at $50,000. He posted bond around 10p.m. the following Monday. As a condition of his bond, Margera was ordered not to possess any alcohol, drugs, and weapons and is not permitted to contact the victims. As a result of the arrest, the stunts involving Don Vito were removed from the theatrical and DVD release of Jackass Number Two, but several stunts were briefly shown in previews leading up to his arrest. He also did not appear on Bam's new show, Unholy Union because of his arrest.
Vis hele sitatet...
>> http://www.thesmokinggun.com/archive...1donvito1.html
Sist endret av wkL; 1. juni 2007 kl. 00:23.
Haha, etter hva jeg så på CKY filmene etc.. Så hadde jeg aldri trodd det der.

Han virket som en av de dummeste. But i guess, dont judge a book by its cover.. eller noe i den duren.
skulle tro han var den dummeste ja.. men skjekk http://youtube.com/watch?v=6FEKVLu_40Q haha
men, huhh?

http://img511.imageshack.us/img511/9845/bamslolmi1.jpg

n får lov å stikke i brylupp lol:P
Sist endret av pelle pirat; 6. juni 2007 kl. 01:28.
Jackass og CKY 1, 2, 3 & 4 var konge! Så kom den første Jackass filmen som var litt morsom.
Etter det begynte de med Viva La Bam, mens Steve O og Chris Pontius begynte jo med Wildboys. Her begynte det og bli litt kjipt, stuntene var mer planlagt og var mye mindre "jackass"-aktig enn før.
Men ikke glem Jackass 2. Den er ganske bra, mye bedre enn 1'ern.
Oppløsninga kommer nå tenker jeg egentlig.

Men, i etter tid så har det jo kommet en ny gruppe, Wildboys! Ikke like morro, men de er helt ville! Og en hel del wannabes som "Worldfamous for dicking around" og de der.
Sist endret av Christian; 6. juni 2007 kl. 01:43.
cky filma var de geniale syntes jeg
Som wlk quotet så var ikke Raab en av Jackass crewet.Han var derimot med i CKY og VivalaBAM
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Om de gir seg så har vi vel alltid Dirty Sanchez og ikke minst The Dudesons? Det holder egentlig i massevis