Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1879
ChS
Hestehandler
ChS's Avatar
Nå har jeg lenge godt rundt å grublet på dette. Jeg mener bestemt å huske at det en gang i tiden, når jeg var en del år yngre gikk en tvserie som het dyrastiet (eller noe lignende) poenget var vertfall at det var en slags spinnoff av dynastiet. baret at her var det dyr... hovedsakelig hunder såvidt jeg husker... som var kledd opp i dresser osv, jobbet på kontor og i det heletatt. Noen som kan huske et slikt program?

Jeg har spurt alle jeg kjenner, men de fleste tror ikke på meg en gang! Hadde satt stor pris på om noen kan bekrefte/avkrefte dette barndomsminnet mitt!
Husker noe som het Dyrastiet, så ja, det finnes

Edit; så noen som nevnte det i et foruminnlegg via google også
Sist endret av esl; 23. mai 2007 kl. 12:27.
ChS
Hestehandler
ChS's Avatar
Trådstarter
Kult! Jeg er ikke så gal.... Husker vel ikke tilfeldigvis hvilken kanal det gikk på også?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Dynastiet gikk på tvn i sin tid tror jeg... er ikke helt såpefantasten

Faktisk gikk det på NRK

http://www.nrk.no/programmer/radio/n...0/2950952.html
AtXbaby: DyRastiet, ikke DyNastiet.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
LOLOLOL jeg ble eid \/
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Hvilket år var dette?
ChS
Hestehandler
ChS's Avatar
Trådstarter
Sitat av sparco
Hvilket år var dette?
Vis hele sitatet...
Vet ikke sikkert... men d er nok snakk om en plass mellom 10-15 år siden tenker jeg...
▼ ... over en uke senere ... ▼
var jo noe, en såpeserie på tv3 som het DYNASTIET, hadde en veldig catchy "theme song"
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sitat av zub_Zer0
var jo noe, en såpeserie på tv3 som het DYNASTIET, hadde en veldig catchy "theme song"
Vis hele sitatet...
Las du i det hele tatt første posten eller noen av innleggene i tråden?
Datata, daaadaatatata, dudidudiduuuu....

Dynastiet sugde hardt. Dyrastiet derimot var litt kult, så et par episoder av det for en stund siden.