Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2851
Jeg har opplevd i det siste at PCens skjerm begynner og blinke, men det tar bare noen sekunder så virker den ok igjen. Det hender heller ikke så veldig ofte, men lurer på om det vil bli verre etter hvert. Eneste jeg vet og som jeg har foretatt meg er å kjøre viften flere ganger. Dette også fordi jeg følte at Varmluften ut fra PCen var blitt betydelig varmere enn normal- Etter vifting er det blitt litt kjøligere. Så mer vet ikke jeg hva som kan gjøres, kanskje noen av dere vet mer ??
Prøv å oppdater drivere, kjekt om du kommer med noe info ang. pcen du har så kan vi finne riktig til deg
Jeg har en Lenovo G510 PC som er vel ca 5 år gammel. Den har 6 G minne og ca 850 G lagringskapasitet. Jeg har oppgradert fra Windows 8.1 til Windows 10. Må si at det etter det oppsto problem med Windows Update som jeg har nevnt på forumet her tidligere. Etter det jeg forstår er det mange forskjellige drivere på maskina, så jeg vet ikke hvilken jeg skal oppdater ? Jeg finner under Enhetbehandling forskjellige underkategorier og drivere. Men som jeg ser så står det at driverne er oppdatert og fungerer som de skal. Vet ikke om det betyr at alt er i orden ?

Jeg gikk inn på Skjermkort, og oppdaterte driver. Og det kom opp at beste driver allerede er installert. Jeg vet ikke da om det er noen hensikt å rulle tilbake. Kanskje det gjør det verre ? Jeg har heller aldri før rullet tilbake.

Jeg har sjekket kapasiteten, I Windows C er det brukt 795 G av 887 G. I Lenovo D er det brukt 22 G av 24,9 G. Der da ikke helt fullt, men kanskje det er såpass mye at det likevel kan være årsaken ?
Sist endret av edso192451; 7. april 2017 kl. 16:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.