Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 519
Hei. Mottok idag en brukt pc i posten. Hadde 5min å sette den opp på før jeg måtte løpe til bussen for å nå jobb. Det skjer ingenting når jeg trykket på på knappen. La ved et bilde av hvordan jeg satt den opp. Hadde ikke riktig kabel til skjerm. Kan dette være årsaken?

Takker for alle svar
Er det noen lys som lyser?

Tenkte som indikasjon på at den får strøm.
Du skal kunne skru den på selv om du ikke har koblet til skjerm.
Så ingen lys. Jeg fikk ikke sett noe serlig på den, men prøvde 2 forskjellige strøm uttak uten hell. Er kjempe beskymret. Brukt opp alle pengene mine
Sjekk at kontakten er i. Sjekk om knappen på strømforsyningen er skrudd til på. Skjer det ingenting? Ingen vifter snurrer eller ingen lys? Du kan fortsette feiksøkingen inne i kabinettet. Se etter lys og vifter. Sjekk at alle kabler er koblet riktig og sitter som de skal. Er knappen som sitter på utsiden av kabinettet koblet riktig til hovedkortet?
Setter pris på forslagene. Skal sjekke alt når jeg kommer hjem fra jobb. Det var en switch på baksiden der du kunne velge mellom H og L. Noen som vet hva den skal stå på?

Kom hjem og fant ut at av/på bryteren var på strømforsyningen inne i kabinettet. *fjoff* men lurer fortsatt på hva den bryteren (oppe til venstre på bildet) skal stå på (H eller L).