Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 13059
God aften freaks

Jeg bare lurte på om det er noen aktive ROTMG spillere, her på forumet?
Selv har jeg spilt i sirka en månede og digger spillet! Noen klaner?

Og for de som ikke vet om det, så er det et MMO spill, gratis på steam. Med perma death!



Visualn00b
Holder på å laste det ned nå, så får jeg se om jeg liker det.

Nei dette var for mye greier, og at du må starte på nytt etter at du har død var ikke noe for meg :/
Jeg spiller.
Får se hvor lenge det holder på interessen, men for øyeblikket er jeg hekta!

Synes det er dritkult at det er permadeath. Da er det ekstra spennende å manne opp mot en boss for eksempel.
Har en wizard for tiden som begynner å gjøre ganske vondt. Han har levd i 2 dager nå(!!), det er ny rekord

'Kanonreka' er nicket mitt ingame, så bare å si hallo hvis du ser meg.
Holdt til lvl 15 da kom det et jordskjelv og jeg ble teleportert til et sted hvor jeg ikke passa inn og daua...
FunkHunter ingame.
Men har ikke spilt på en liten stund.
Lvl20 priesten min tok kveld i kjelleren til Oryx, og da mistet jeg midlertidig motivasjonen, men jeg har lyst å kjøre meg opp på en necromancer nå snart.
Mr.Heart Attack
Kniltass's Avatar
Har en lvl 20 knight, men den blir lite brukt pga alle venna mine gadd ikke, fordi de døde heletiden
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Hva sier folket til ei dag hvor alle møtes opp?
Feks. Fredag kl. 18?
Jeg har spilla alle classene til lv 20. Tror jeg har en trickster og en paladin nå... Har ikke spilt på noen uker,men det er utrolig underholdende!
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Det finnes også som extension til Google Chrome, slik at folk er klar over det
Trodde ved første øyekast at du refererte til Shivering Isles utvidelsen til Oblivion jeg.
Sist endret av Ga-Ko; 19. april 2012 kl. 11:28.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Hva sier folket til ei dag hvor alle møtes opp?
Feks. Fredag kl. 18?
Vis hele sitatet...
Fredag passer dårlig for meg, og de fleste andre vil jeg tippe, men jeg vil levle opp minst en karakter(vurderer å kjøpe flere charslots) og er down en gang i nær fremtid.

EDIT: Noen som har nok famepoints til å starte et freakguild(1000FP)?
Har bare 140 elns
Sist endret av The Great Catsby; 19. april 2012 kl. 16:50.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Fredag passer dårlig for meg, og de fleste andre vil jeg tippe, men jeg vil levle opp minst en karakter(vurderer å kjøpe flere charslots) og er down en gang i nær fremtid.

EDIT: Noen som har nok famepoints til å starte et freakguild(1000FP)?
Har bare 140 elns
Vis hele sitatet...
Tja, kan pwrlvle littegranne, men kan ikke love noe...

Tja, skal vi lage en gruppe på Steam som heter "Realm of the med god nFF" elns?

Hadde vært hyggelig med ett spill som dette
Etter jeg så inlegget ditt, prøvde jeg spillet og ble hekta!
Heter Batnam in-game btw
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Lagde ei lita gruppe for alle ROTMG freaks, feel free to join

Hvis TS vil kan jeg gjøre han Officer i gruppa.

http://steamcommunity.com/groups/ROTMGnFF
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Lagde ei lita gruppe for alle ROTMG freaks, feel free to join

Hvis TS vil kan jeg gjøre han Officer i gruppa.

http://steamcommunity.com/groups/ROTMGnFF
Vis hele sitatet...
Bra initiativ, selv om jeg ikke spiller via Steam

Stemmer for at den første som når 1000FP kjører oss opp på et freakguild in-game!
Sist endret av The Great Catsby; 19. april 2012 kl. 19:48.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Har spilt litt (føkk deg G4ndji), og har for tiden 900 FP. Oppretter guild når jeg er framme ved 1000.

Anbefaler de som ikke har fått det med seg å bruke Vault (Ctrl+F). Man får 1 chest gratis, og den kan man oppbevare opptil 8 ting i. Nyttig når man finner høynivåutstyr man vil ha til senere.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Jonta: Hvordan bruker man Vault? Finner det i Nexus men sliter litt med å finne ut hvordan man bruker det når man er ute og kjemper...
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Man bruker det ikke når man er ute. Man teleporterer tilbake til Nexus igjen.

Når jeg finner noe jeg vil putte der, men ikke vil tilbake med én gang, putter jeg det i «lomma». Starter på #8, og går oppover. (Har vært et par desperate hamringer på siffer-rekka på tastaturet for HP, og da er det mest naturlig å ha Health Potions på de første.)
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Jonta Vis innlegg
Man bruker det ikke når man er ute. Man teleporterer tilbake til Nexus igjen.

Når jeg finner noe jeg vil putte der, men ikke vil tilbake med én gang, putter jeg det i «lomma». Starter på #8, og går oppover. (Har vært et par desperate hamringer på siffer-rekka på tastaturet for HP, og da er det mest naturlig å ha Health Potions på de første.)
Vis hele sitatet...
Skjønte det etterhvert, litt småirriterende.

Noen som blir med for litt spilling? Er "DaHatMan" ingame.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Da var jeg fremme ved 1000 FP, og opprettet en uoffisiell nFF-guild. Denne er altså ikke godkjent av nFF, Norsk Freakforum, nso, iblis, Jens Stoltenberg, eller mor di.

Den har følgelig navnet "Uoff NorskFreakforum" (fordi den er uoffisiell). Alle som ønsker å være med oppfordres på det sterkeste å lese guild-artikkelen på RoTMG-wikien. Og selvfølgelig andre relevante FAQs, guider og manualer. Dette for å unngå at man driter seg ut ved å stille dumme spørsmål, som andre folk kan dra frem årevis senere *vinker til spesifikk bergensfreak*

Fordi du har lest guild-artikkelen vet du jo allerede hvordan joining fungerer, og jeg tipper vi finner en ordning på det. Sjekk gjerne #nFF @EFNet, men jeg er også på forumet. Av og til.

Skrik ut noe. Og igjen: nso og moren din har ikke godkjent dette, og blir sikkert mye gladere om du løper rundt ute og klatrer i trær, i stedet for å befatte deg med slik humbug vi koker ihop.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Jonta; Hvis vi finner ei dag hvor vi kan møtes (gjerne flere Freaks også), kunne du invitere meg til Guilden?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg er der nå iaff. Ingamenavn Jontajonta.

Står som passiv Mystic i Nexus. Ved Guild Hall.

Var kjedelig å stå der i 80 minutter uten at noen kom bort. Kommer til å spille litt, så sjekk serverne, /teleport bort til meg, og tadaa: Invite.

Nå er G4ndji (ingame: FunkHunter) Officer i guilden, så han kan også invitere folk.
Vi burde avtale en dag og klokkeslett hvor folk møtes for et par raids.
Foreslår i morgen kl 19.00 f.eks.
Hvis folk hadde fått levlet opp en bra karakter og man samarbeidet bra, kunne man kanskje tatt et par guder eller noe.

Vi trenger ihvertfall flere folk i guilden, foreløpig er det kun meg og Jonta der, og vi vil ikke mellom oss klare å skaffe nok poeng til å oppgradere guildhallen med våpenskap og slikt
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
19 i morgen bør funke for meg hvertfall.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Funker ikke for meg... Jævla konfkurs

Hvis ikke hadde jeg definitivt vært med, kan bli med neste gang.
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Nice! Trodde "ingen" spilte det :P jeg skal skyte leirduer i morgen, så vi får se
Kuleste F2P spillet ^^ Klarte å få wizard til level 20, så døde jeg. Så fikk jeg rogue til 16 så døde jeg. Ble ekstremt irritert! x3 Prøver mitt beste for å få levla opp en Priest til level 20 for å få tilgang til Necromancer.
Begynte i dag, og må si dette er et meget krevende og underholdene spill!

Havna hos Oryx etter veldig kort tid, og lurer da på: Hvor ofte skjer dette? Finner ikke noe informasjon om det på internett.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av bobbo Vis innlegg
Begynte i dag, og må si dette er et meget krevende og underholdene spill!

Havna hos Oryx etter veldig kort tid, og lurer da på: Hvor ofte skjer dette? Finner ikke noe informasjon om det på internett.
Vis hele sitatet...
Har aldri havna hos Oryx selv. Hvilket lvl var du i?
8 tror jeg. Gikk ikke veldig bra.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Det skjer etter at alle hovedmonstrene i en realm (Cyclops, Beholder osv) har blitt drept. Da låses den (ingen kan komme inn lengre), og etter 2 minutter kommer det et jordskjelv.

Og infoen finnes (:

Har kommet opp noe annet kl. 19. Kommer dermed senere om i det hele tatt.

Invigtasjoner kan også gis av G4ndji (FunkHunter ingame) og Freddy_fred5 (DaHatMan ingame)

/invite <ingamenick> -kommandoen er nyttig om man står i en stor klynge. Mulig den funker på avstand også.
Sitat av bobbo Vis innlegg
8 tror jeg. Gikk ikke veldig bra.
Vis hele sitatet...
Når man havner på Oryx som low-lvl må man bare holde seg i bakgrunnen.
Det er masse rask XP å sanke hvis man bare ikke dør.
Etter hvert når man har nådd lvl 20 og fått bedre gear kan man våge seg litt lenger frem i mengden.
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Noe jeg elsker, er "Trains" der folk løper i klynger langs veien, for å drepe monstre = XP grinding!
kommer på klokka 7 idag for de som vil joine

"Pwntage" ingame
Skal prøve å få vært med jeg og, har en lvl 20 wizard, og en necromancer jeg holder på å levle, er rundt lvl 8 nå.
Har hatt litt problemer med nettet, men skal se om jeg får spilt litt uten at det lagger for fælt.
Var i demon dungeon med masse folk i dag, og da levla man faen fort. Til slutt kom vi til bossen, uten at jeg egentlig hadde mista noe liv. Tok bossen, og ble truffet av noe drit etterpå og døde momentant. Surt. Var lvl 17, men hadde shitty gear. Noen gode tips til å få gear?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av bobbo Vis innlegg
Var i demon dungeon med masse folk i dag, og da levla man faen fort. Til slutt kom vi til bossen, uten at jeg egentlig hadde mista noe liv. Tok bossen, og ble truffet av noe drit etterpå og døde momentant. Surt. Var lvl 17, men hadde shitty gear. Noen gode tips til å få gear?
Vis hele sitatet...
Sjøl fikk jeg tak i litt gear ved å snike meg inn som en rouge og gravene fra ei kiste i langt innover.
Plukker opp det jeg finner som kan brukes til de andre klassene, men sliter med å finne bra gear til Warrioren min. Sitter på orginalhjelmen og et rimelig ræva sverd. Er lvl 20, men må jo ha brukbart gear i tillegg
Sist endret av bobbo; 24. april 2012 kl. 16:59.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av bobbo Vis innlegg
Plukker opp det jeg finner som kan brukes til de andre klassene, men sliter med å finne bra gear til Warrioren min. Sitter på orginalhjelmen og et rimelig ræva sverd. Er lvl 20, men må jo ha brukbart gear i tillegg
Vis hele sitatet...
Hvis du joiner freakguilden kan jeg gi deg ett greit sverd.
Ingen som er online atm, men skal få ordna det. Har fått meg noen OK sverd nå, og gått over til knight.

Kan vi ikke få et forum/facebook-gruppe/whatever til guilden?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av bobbo Vis innlegg
Ingen som er online atm, men skal få ordna det. Har fått meg noen OK sverd nå, og gått over til knight.

Kan vi ikke få et forum/facebook-gruppe/whatever til guilden?
Vis hele sitatet...
Har ei steam gruppe litt lenger oppe. Men hvis du stikker til Nexus kan jeg invite deg. (Si nicket ditt her)
Er det noen i nexus nå, joiner gjerne guilden (RedTsunami)
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Jeg er i nexus, DaHatMan

Noen som trenger litt stash? har to sverd (Warrior) og ei poison bomb (assasin)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Homo Luminous
wavezor's Avatar
Er veldig interessert i å joine guilden, startet å spille i dag. Ingame: sajkojoe
Alkoholisert gamer
Er interessert i å joine jeg også!
Har nettopp starta å spille, og syntes spillet er skikkelig fett!
Er med på raids hvis det passer med tid
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
ekoli: Vanskelig å finne deg uten å vite ingame-nick.
Ølglad nordlænning
Måtte selvfølgelig sjekke innom her igår og idag lagde jeg meg bruker.. Er hekta allerede.. Når er det muligheter for å få bli invitert til denne nFF guilden?

EDIT: heter forøvrig Hypnotized ingame
Sist endret av Sp3cies; 2. mai 2012 kl. 12:08. Grunn: liten endring
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Hvis du kommer på litt senere (skal på trening) kan jeg legge deg til i gruppa
Alkoholisert gamer
Sitat av Jonta Vis innlegg
ekoli: Vanskelig å finne deg uten å vite ingame-nick.
Vis hele sitatet...
Hehe, det er helt sant, glemte det helt bort der jeg satt.

Ingame nick: ekern

Er ikke på nå, men regner med jeg kommer innom en tur i 8tia eller noe i den duren
Ølglad nordlænning
Gjerne si ifra om noen med rights til å invitere står i Nexus. Er på framover ikveld tenker jeg
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Har mulighet nå. Er også på #nFF @ irc.efnet.org