Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4913
Kompisen min her og jeg sitter og prater og han sliter med en falsk anmeldelse for voldtekt han fikk mot seg etter frivillig fylla sex med ei ustabil dame som hadde en like ustabil kjæreste fra før. Saken blei henlagt men han har ikke turt å date nye damer etterpå og har vært singel siden. Noen her som har opplevd det samme som kan gi han noen råd for å komme seg videre.
Politiet vet GODT at det blir levert falske anmeldelser ifra kvinner.. er vel ikke uten grunn saken ble henlagt!? for lite info.

Har datet utallige damer... aldri opplevd å få falske anklager Ikke dypp k*ken i galskap.. og prøv å være minst mulig full er mitt råd.
En smule vanskelig forutse at folk ikke er helt ved sine fulle fem ved en one night stand.

Karen det gjelder får bare prøve heve seg over det. Er strengt tatt ikke så mye annet han kan gjøre. Eventuelt ta kontakt med noen han kan få pratet ut med det. Som f.eks. en psykolog. Ser den at den kan være vanskelig forholde seg til jenter etter en slik ekkel falsk anmeldelse.
slutt med ONS og bruk tid på og bli kjent med jenta først, er faen meg mange sjuke kvinnfolk der ute ass
Sitat av Solarfields Vis innlegg
Politiet vet GODT at det blir levert falske anmeldelser ifra kvinner.. er vel ikke uten grunn saken ble henlagt!? for lite info.

Har datet utallige damer... aldri opplevd å få falske anklager Ikke dypp k*ken i galskap.. og prøv å være minst mulig full er mitt råd.
Vis hele sitatet...
Det at en sak blir henlagt betyr ikke at anklagen er falsk, eller at politiet tror fornærmede lyver. Det er mange årsaker til at saker henlegges. Enn så lenge er beviskravet i straffesaker "hevet over enhver rimelig tvil", og sedelighetssaker er notorisk vanskelige å bevise i så måte. Dersom politiet vet at de nødvendige bevisene ikke eksisterer, eller at det vil kreve mer ressurser enn de har å skaffe de, så henlegges saken uten videre om og men. Holder det ikke i retten, så er videre etterrforskning bortkasta ressurser. Men det betyrr ikke at de tror anmeldelsen er falsk. For offeret er dette selvsagt svært belastende, men hvilke ressurser politiet skal ha og hvordan de skal disponere de er er politisk spørsmål. Av flere årsaker er sedelighetsforbrytelser preget av lav domfellelsesrate og store mørketall. Nå, vi kan vel være enige om at faktiske lovbrudd bør anmeldes, og at det er svært uheldig at folk ikke tør å gjøre det? Å bli anklaget for løgn er veldig stigmatiserende, og når du setter likhetstegn mellom "saken henlagt" og "offeret løy!" så gjør du det ikke akkurat lettere for de. Falske anklager er noe dritt, ja. Men det er hverken det eneste problemet med sedelighetskriminalitet, eller det største.