Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 662
Hola,

Vurderer å kjøpe denne: http://www.spaceworld.no/display.asp...8&prodid=58727

Men er det noen her inne som kan hvis meg en stasjonær pc i samma klasse?
Trenger da altså skjerm +tastatur.

Gaming og litt multitasking er det jeg er ute etter.
Sist endret av Takken; 8. august 2014 kl. 15:52.
Du kan garantert få bygd en stasjonær som enten yter like mye som den laptoppen før halve prisen, eller som yter det dobbelte til samma prisen.

Om det ikke er nødvendig for deg at gaming/multitasking maskinen din er en laptop, hadde jeg gått for bygge-pc.
Trådstarter
6 0
Det er såppas forskjell ja. Jeg går nok for stasjonær da vil jeg tru

Noen tips til hardware jeg burde gå for, hvis jeg skal gå for samme pris som laptopen?
Tja... jeg har ikke sååå avsindig peil selv, men jeg vet at det finnes en god del byggere på freak som har satt seg inn i de siste og beste.

Du kan også sjekke dette underforumet på diskusjon.no om du ikkje får hjelp her med en gang: Hjelp til kjøp og salg av PC

Se hvordan trådene som allerede finnes er satt opp, kanskje du til og med finner noen som har spurt om en gamer i samme prisklasse som deg i de siste dagene?

F.eks. denne som ble posta i dag klokka 12, prisklasse 9,500 - 10,000: hjelp til gaming pc 9.5-10k
Trådstarter
6 0
Supert! Skal titte litt rundt Takk for hjelpen så lenge.